• PRO

Дмитро

Керівник відділу, 50 000 грн

Розглядає посади:
Керівник відділу, Регіональний менеджер, Менеджер з продажу, Керівник відділу продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
37 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу

з 05.2024 по 02.2025 (9 місяців)
ФУДРЕФОРМ, ВАТ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Управління колективом, навчання нового персоналу;
- Стратегічний пошук нових споживачів продукції і послуг, робота з ними;
- Управління дебіторською заборгованістю;
- Формування плану продажів, контроль його виконання;
- Реалізація спільно з відділом маркетингу стратегії розвитку компанії.
- Введення та управління фірмовим магазином;

Керівник

з 04.2024 по нині (1 рік 4 місяці)
ТОВ Група компаній Діас та партнери, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Стратегічне планування, розробка стратегії компанії та планування її розвитку. Управління персоналом, наймання, тренінг та мотивація співробітників. Фінансове управління, бюджетування та аналіз фінансових показників компанії. Управління проектами, визначення цілей, планування та контроль проектів.

Директор

з 12.2022 по 04.2024 (1 рік 4 місяці)
UAO Украинская Ассистентская Организация., Одеса (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Організація роботи фонду. Робота з супровідними документами та контроль їх виконання. Підбір персоналу. Проведення переговорів з місцевою владою - самоврядування, щодо організації зустрічі, наших фахівців з темчасово переміщиними особами та мало захищеним населенням. Залучення потенційних інвесторів та популізація злаженої роботи фонду. Пошук та розширення нових територій.

Менеджер з продажу

з 02.2021 по 11.2022 (1 рік 9 місяців)
Агротехсоюз, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Аналіз ринку, пошук клієнтів, проведення зустрічей та презентація продукту. Контроль дебіторську заборгованість. Супровід продукту з етапу продажу до установки, для отримання позитивного зворотнього зв'язку від клієнта.

Заступник директора відділу продажів

з 10.2019 по 07.2020 (9 місяців)
ВАТ Лого-транс, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація роботи торгової команди. Аналіз та контроль дебіторської заборгованості. Розробка ефективної роботи з ключовими, мережевими та складними клієнтами. Навчання торгових представників технології продажів, методів ведення переговорів. Відповідальність за виконання поставлених цілей та планів.

Супервайзер

з 01.2019 по 05.2019 (4 місяці)
ВАТ «КТ Украина», Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка та організація методів роботи торгової команди та методик продажу. Впровадження нових та ефективніших форм роботи з клієнтами. Координація та контроль діяльності зі збуту продукції. Контроль роботи з ключовими, мережевими та складними клієнтами. Контроль зміни статусу, платоспроможності та інші зміни клієнтської бази. Відповідальність за виконання поставлених цілей та планів. Кількісна та якісна дистрибуція по закріпленій території, а також розширення ринку збуту. Провидіння польових тренінгів із торговими представниками у конкретних ситуаціях із клієнтами.

Супервайзер

з 11.2016 по 01.2019 (2 роки 2 місяці)
ВАТ «Оболонь», Генічеськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Участь у розробці та впровадженні методик продажу. Прийняття активної участь у підготовці та впровадженні нових форм роботи з клієнтами, удосконаленні старих. Координація та контроль діяльності зі збуту продукції. Розподіл території між торговими представниками. Постановка чітких та реальних завдань перед усіма членами команди, які відповідають цілям та завданням філії представництва. Контроль виконання торговими представниками, мерчендайзерами відповідних завдань. Контроль роботи з ключовими, мережевими та складними клієнтами.

Торгівельний представник

з 03.2014 по 11.2016 (2 роки 8 місяців)
ВАТ Оптиміст, Каховка (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Торгівля на закріпленій території алкогольними та неалкогольними напоями. Налагодження позитивної комунікації та розширення торговельного обладнання згідно встановленой бази клієнтів.

Торгівельний представник

з 02.2012 по 05.2012 (3 місяці)
BAYADERA GROUP, Каховка (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Торгівля на закріпленій території алкогольними напоями. Налагодження позитивної комунікації та розширення бази клієнтів.

Менеджер по роботі з клієнтами малого та середнього бізнесу

з 09.2010 по 01.2012 (1 рік 4 місяці)
ПАО КБ "Надра", Каховка (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки: Організація роботи малого та середнього бізнесу, відкриття розрахункових рахунків, корпоративних карток, проведення презентацій зарплатних проектів, оформлення овердрафтів, відкриття депозитної лінії підприємцям, моніторинг кредитного портфеля, проведення реструктуризації. Виконання обов'язків контролера, начальника відділення.

Набуті навички, знання, вміння, досягнення: Аналіз потреб клієнта, підбір правильних банківських продуктів для повної реалізації цілей клієнта, стратегія успішних переговорів, робота з повним пакетом банківських комплексів, виконання поставлених цілей за пріоритетними завданнями у повному обсязі. Відкрито 32 розрахункові рахунки для юридичних осіб, у тому числі 3 корпоративні рахунки, 25 корпоративних карток, 15 чекових книжок. Зарплатний проект обсягом 440 платіжних карток з місячним оборотом 780 тис. грн.. Завів депозитних угод на суму 1,5 млн. грн. (Юридичні та фізичні особи)

Менеджер по роботі з клієнтами малого та середнього бізнесу

з 09.2008 по 01.2009 (4 місяці)
ПАО КБ Приват Банк, Каховка (Фінанси, банки, страхування)

Функціональні обов'язки: презентація та продаж нових послуг та банківських продуктів, залучення нових клієнтів на банківське обслуговування, аналіз клієнтської бази за необхідними параметрами, залучення на обслуговування ділових партнерів клієнта, досягнення нормативу охоплення банківськими послугами клієнтської бази, здійснення власних продажів продуктів МСБ та продажів у рамках програми cross – selling. Відкриття та обслуговування поточних та депозитних рахунків клієнтів МСБ, реєстрація та обслуговування системи віддаленого доступу, запровадження угод з овердрафтового кредитування продаж та ведення карткових продуктів, обслуговування зарплатних проектів комерційних та бюджетних організацій.

Набуті навички, знання, вміння, досягнення: правила ведення переговорів, тактика виявлення потреб клієнта, стратегія успішних переговорів, залучення клієнтів на обслуговування.

Освіта

Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Бухгалтерський облік та аудит, Київ
Вища, з 2010 по 2012 (2 роки)

Ведення фінансового та адміністративного обліку

Каховський державний Агротехнічний коледж

Бухгалтерський облік та аудит, Каховка
Середня спеціальна, з 2004 по 2007 (3 роки)

Ведення фінансового та адміністративного обліку

Знання і навички

  • Лідерство
  • Відповідальність
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Стратегічне планування
  • Самостійне прийняття рішень
  • Розвиток продажу
  • Користувач 1С

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — просунутий
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

Можливість відряджень - так;
Переїзд до іншого міста - так;
Сімейний стан - одружений;
Наявність дітей - ні;
Права водія категорії «А,В,С,Д,Е»
Наявність автомобіля - так;
Захоплення: важка атлетика, настільний теніс, біг, вивчення англійської мови.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: