Резюме від 2 квітня 2022 PRO

Світлана

Внутрішній аудитор, спеціаліст з фінансово-економічної безпеки, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
60 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно, Дніпро, Київ, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Професіонал з фінансово-економічної безпеки

з 09.2019 по 09.2020 (1 рік)
ТОВ «Корпорація "Українські мінеральні води", Київ (оптова торгівля; виробництво;видобувна промисловість)

•Інспекція підзвітного підприємства. Сфера діяльності: виробництво, видобуток основного компоненту виробництва
•Системний аналіз господарської діяльності підприємства: оцінка ефективності керування підприємством, виявлення можливих шляхів покращення господарської діяльності підприємства та внесення відповідних рекомендацій, перевірка та контроль діючих аспектів діяльності підприємства, дотримання процедур, норм та правил з метою підтвердження їх законності..
•Ревізія бухгалтерських документів та звітності, оцінка її вірогідності, внутрішній та зовнішній контроль законності здійснюваних фінансових операцій, відповідності їх законодавчим і нормативно-правовим актам, додержання встановленого порядку оподаткування. Виявлення помилок та прорахунків, контроль за їх виправленням. Розробка та впровадження рекомендацій з метою запобігання прорахункам та помилкам, які можуть спричиняти штрафні та інші санкції, зменшити прибуток і негативно вплинути на репутацію підприємства;
•Перевірка збереження та ефективності використання активів підприємства. Контроль своєчасності та повноти даних в облікових документах. Виявлення внутрішніх резервів підприємства та визначення шляхів найбільш ефективного використання таких резервів.
•Досконала перевірка на предмет можливих фактів зловживання службовим становищем, шахрайства, проведення сумнівних операцій на всіх рівнях вертикалі керування підприємством;
•Ревізія всіх підрозділів підприємства;
•Проведення повної інвентарізації підприємства, проведення позапланових інвентарізацій за фактами виявлення сумнівних операцій, проведення вибіркових інвентарізацій по фактам списання матервальних цінностей по сумнівним операціям та інше;
•Перевірка складського обліку підприємства. Ревізія складських приміщень в т.ч. на предмет раціонального використання. Відновлення складського обліку підприємства (фактичне та документальне). Впровадження автоматизації складського обліку;
•Розробка рекомендацій та впровадження механизмів внутрішнього контролю підприємства;
•Складання детальних звітів на етапах інспектування підприємства. Виконання додаткових завдань від співвласників підриємства яке перевіряється.

Головний бухгалтер,з функціями внутрішнього контролера підзвітних підприємств

з 01.2013 по нині (11 років 4 місяці)
ТОВ "Скаірпром" та група компаній, Київ (оптова торгівля; виробництво; ЗЕД)

•Розробка та формування облікової політіки підприємства. Дотримання усіх пунктів наказу про облікову політику підприємства. Організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності з нуля. Забезпечення раціональної організації бухгалтерського обліку та звітності шляхом застосування сучасних технічних засобів, прогресивних форм і методів обліку та контролю;
•Організація обліку майна, зобов`язань і господарських операцій, основних засобів, товаро-матеріальних цінностей і коштів, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов`язаних з їх рухом, облік витрат і обороту, виконання кошторисів витрат, результатів господарсько-фінансовой діяльності підприємства, а також фінансових, розрахункових та інших операцій;
•Забезпечення законності, своєчасності та правильності оформлення документів, складання економічно обгрунтованих звітних калькуляцій собівартості продукції, розрахунки по з\пл, правильне нарахування і перерахування податків і зборів, страхових внесків, платежів у банківські установи, відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників підприємства.
•Здійснення контролю за дотриманням порядку оформлення первинних і бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобовязань, витрат фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів працівникам підприємства, проведенням інвентарізації основних коштів, товаро-матеріальних цінностей і коштів, проведення перевірок організації бухгалтерського обліку, звітності та документальних ревізій підзвітних підприємств;
•Формування бухгалтерської, статистичної, податкової та іншої звітностей, представлення їх у відповідні органи у встановленому порядку.
•керування працівниками бухгалтерії, розподіл обовязків, надання методичної допомоги працівникам підрозділів підприємства з питань бух.обліку, контролю;
•Забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисциплини, законності списання з рахунків бухгалтерського обліку нестач, дебіторської заборгованості та інших витрат, збереження та архівації бухгалтерських документів.
•інше

Внутрішній аудитор

з 03.2008 по 08.2019 (11 років 5 місяців)
Група компаній, Київ,Винниця.Харків (видобувне виробництво, агропромислове виробництво, швейне виробництво, виробництво продуктів харчування, оптово-роздрібна торгівля, тощо)

Практичний досвід (починаючи з 2008р) проведення ініціативних аудитів(в т.ч. аудит фінзвітності, виробничий, ціновий, аудит господарської діяльності) в наступних напрямках: видобувне виробництво, агропромислове виробництво, швейне виробництво, виробництво продуктів харчування, оптово-роздрібна торгівля, тощо. Надання детальних висновків. Розробка рекомендацій, інструкцій в разі виявлення суттевих порушень для уникнення такових. Розробка механизмів вдосконалення внутрішного контролю перевіряємого об`єкта.

Головний бухгалтер,аудитор підзвітної групи компаній

з 02.2006 по 02.2018 (12 років)
Група компаній:ПП "РекламаДрук", ТОВ "ДрукСервісЦентр", та інш, Киев (реклама, поліграфія, видавництво, торгівля)

•здійснення організації бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності головного підприємства та підзвідних підприємств. Контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових та фінансових русурсів підприємств.
•формування облікової політики, виходячі зі структури та особливості діяльності підприємств.
•робота по підготовці та прийнятті робочого плану рахунків, форм первинних облікових документів, на які не передбачені типові форми, розробка форм документів внутрішньої бухгалтерської звітності, забезпечення порядку проведення інвентарізацій, контроль за проведенням господарських операцій.
•формування та своєчасне представлення повної та достовірної бухгалтерської інформації про діяльність головного підприємства та підпорядкованих підприємств, їх майновий стан, доходи та витрати. Розробка та здійснення заходів, спрямованих на зміцнення фінансової дисципліни.
•забезпечення складання балансу й оперативних зведених звітів про доходи і витрати коштів, іншої бухгалтерської та статистичної звітності, податкової звітності. Представлення їх у встановленому порядку у відповідні органи.
•керування працівниками бухгалтеріі, надання методичної допомоги працівникам підрозділів підприємств з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності.
•інше.

Освіта

ХПИ

Економічний, Харків
Вища, з 1983 по 1987 (3 роки 10 місяців)

Економіст, бухгалтерський облік

СТРТ

Товарознавство, Суми
Середня спеціальна, з 1980 по 1983 (2 роки 9 місяців)

товарознавець продовольчих товарів

Додаткова освіта та сертифікати

Учбовий центр «Ешко», курс «Головний бухгалтер» підвищення кваліфікації

2002

Навчальний центр підвищення кваліфікації, курс «Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку», сертифікат

2006

Щорічні курси "актуальні та проблемні питання бухгалтерського обліку та оподаткування та інше"

2008, щорічно

Фінансова академія IRFM:Профессиональный внутренний аудитор ,сертифікат, диплом IRFM

в процесі закінчення

Знання і навички

MS Office Клієнт-Банк M.E.Doc ЛІГА:ЗАКОН BAS Банківська справа Системне мислення, комунікабельність,ввічливість, інше

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

•Практичний досвід розробки, опису, оптимізації бізнес процесів. Виявлення випереджуючих, поточних, запізнілих ризиків. Розробка та впровадження механізмів упередження, зменшення або уникнення ризиків. Впровадження автоматизації фінансового та управлінського обліку на базі 1С 7.7;1С 8.3
•Практичний досвід перевірок, інспектувань, контролю бухгалтерського обліку, оподаткування, вчасного надання звітності. Виявлення помилок та фактів сумнівних операцій. Впровадження механізмів виправлення помилок, в.т.ч. помилок фінансовой звітності. Відновлення бухгалтерського обліку. Підвищення ефективності роботи відділу бухгалтерії.
•Досвід здійснення короткострокових та довгострокових виїзних перевірок, інспектувань філіалів, підзвітних обєктів, в тому числі, в умовах форс-мажорних обставин. Робота в режимі багатозадачності.
•Досвід ведення бухгалтерського, податкового обліків. Облік витрат операційної діяльності за економічними елементами. Оптимізація витрат.
•Практичний досвід повної інвентарізації підприємств (суцільна перевірка активів та зобов'язань підприємств). Виявлення фактів крадіжок, зловживань,шахрайства та інше. Практичний досвід відновлення складського обліку(фактичний та документальний). Вправодження аватоматизації складського обліку.
•Практичний досвід (починаючи з 2008р) проведення ініціативних аудитів(в т.ч. аудит фінзвітності, виробничий, ціновий, аудит господарської діяльності) в наступних напрямках: видобувне виробництво, агропромислове виробництво, швейне виробництво, виробництво продуктів харчування, оптово-роздрібна торгівля, тощо. Надання детальних висновків. Розробка рекомендацій, інструкцій в разі виявлення суттевих порушень для уникнення такових. Розробка механизмів вдосконалення внутрішного контролю перевіряємого об`єкта.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: