Марина
Оператор кол-центру, диспетчер, 12 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 62 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5577264
Освіта
Український Фінансово-Економічний Інститут
Менеджмент, маркетинг, Київ
Незакінчена вища, з 1998 по 2001 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
курси менеджерів туристичного бізнесу, Свідоцтво «Коммуникативные основы продаж», сертиф
1996-2020
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Ціль Отримання посади
Освіта:
Український Фінансово-Економічний Інститут 1998-2001 факультет менеджмент- маркетинг – незавершена в /о,
05.2021- курси Академії Туризму
03.2020 – курси туристичного агенства Поїхали з Нами-менеджер ;
02.10.2010- 19.12.2010 курси « Бухгалтер+1СБухгалтерія 7.7».
Досвід работи :
2022 Досвід роботи в компанії з продажу та бронювання квитків на автобусні перевезення
З 2014-2021 менеджер з продажу бутильованої води (створення, практично з нуля бази клієнтів, холодна, тепла база, логістика, ведення обліку та звітності по б/р, оренді обладнання), продаж товарів промислової группи (колл-центр),
С 2004 по 2014 на позиціях : бухгалтер з первинної документації та помічникник головного бухгалтера в компаніях з гуртового та роздрібного продажу косметики.
- Гуртовий та роздрібний продаж, виписка первиної документації
- підбір та навчання персоналу з продажу
- организація тренінгів для персоналу компанії.
1996-2004 Компанія «Євротел» - продаж послуг та обладнання мобільного зв’язку:
- керівник відділку по работі з корпоративними клієнтами компанії. Контроль створення та ведення бази корпоративних клієнтів, створення коммерційних пропозицій, проведення перемовин, контроль за здійсненням всіх етапів продажу;
- директор магазина : организація та контроль продажу, підбір та навчання персоналу.
Професійні навички та знання
Навички та знання продажу з нуля, досвід ведення перемовин та презентацій.
Досвід роботи з комп’ютером: Windows, Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Outlook, Internet, CRM, Бінотел, Бітрикс, програми -текстові редактори, електронні таблиці.
Володіння оргтехнікою: факс, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС.
Знання та ведення бухгалтерскої документації.
Професійні сертифікати - Березень 2020- курси менеджерів туристичного бізнесу, Свідоцтво про прохождення тренінгу «Коммуникативные основы продаж», сертифікат «Современные методы продажи», свідоцтвотво «Бухгалтер+1СБухгалтерия 7.7».
Знання мов російська, українська вільне володіння, англійська размовна зі словником
Побажання до роботи: ЗП від 12 тис., в данний період впевненно працюю віддаленно, офісная робота, доброзичливий колектив, бажано вихідні – субота та неділя.
Хобі та захоплення – подорожі, плетіння, тварини.
Схожі кандидати
Медичний реєстратор, адміністратор, диспетчер, оператор кол--центру
Київ
Диспетчер, кадровик, оператор кол-центру
10000 грн, Київ
Оператор ПК, диспетчер на входящие звонки
16500 грн, Київ
Інтерв'юер, оператор, консультант кол-центру, інтернет-магазину
9000 грн, Київ, Дніпро
,
ще 5 міст