Резюме від 1 травня 2024

Марина

Оператор кол-центру, диспетчер, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
62 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Український Фінансово-Економічний Інститут

Менеджмент, маркетинг, Київ
Незакінчена вища, з 1998 по 2001 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

курси менеджерів туристичного бізнесу, Свідоцтво «Коммуникативные основы продаж», сертиф

1996-2020

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Windows MS Outlook CRM Бітрікс24 АТС Binotel Електронна таблиця Володіння оргтехнікою: факс, сканер, копіювальне обладнання, офі

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Ціль Отримання посади
Освіта:
Український Фінансово-Економічний Інститут 1998-2001 факультет менеджмент- маркетинг – незавершена в /о,
05.2021- курси Академії Туризму
03.2020 – курси туристичного агенства Поїхали з Нами-менеджер ;
02.10.2010- 19.12.2010 курси « Бухгалтер+1СБухгалтерія 7.7».
Досвід работи :
2022 Досвід роботи в компанії з продажу та бронювання квитків на автобусні перевезення
З 2014-2021 менеджер з продажу бутильованої води (створення, практично з нуля бази клієнтів, холодна, тепла база, логістика, ведення обліку та звітності по б/р, оренді обладнання), продаж товарів промислової группи (колл-центр),
С 2004 по 2014 на позиціях : бухгалтер з первинної документації та помічникник головного бухгалтера в компаніях з гуртового та роздрібного продажу косметики.
- Гуртовий та роздрібний продаж, виписка первиної документації
- підбір та навчання персоналу з продажу
- организація тренінгів для персоналу компанії.
1996-2004 Компанія «Євротел» - продаж послуг та обладнання мобільного зв’язку:
- керівник відділку по работі з корпоративними клієнтами компанії. Контроль створення та ведення бази корпоративних клієнтів, створення коммерційних пропозицій, проведення перемовин, контроль за здійсненням всіх етапів продажу;
- директор магазина : организація та контроль продажу, підбір та навчання персоналу.
Професійні навички та знання
Навички та знання продажу з нуля, досвід ведення перемовин та презентацій.
Досвід роботи з комп’ютером: Windows, Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Outlook, Internet, CRM, Бінотел, Бітрикс, програми -текстові редактори, електронні таблиці.
Володіння оргтехнікою: факс, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС.
Знання та ведення бухгалтерскої документації.
Професійні сертифікати - Березень 2020- курси менеджерів туристичного бізнесу, Свідоцтво про прохождення тренінгу «Коммуникативные основы продаж», сертифікат «Современные методы продажи», свідоцтвотво «Бухгалтер+1СБухгалтерия 7.7».
Знання мов російська, українська вільне володіння, англійська размовна зі словником
Побажання до роботи: ЗП від 12 тис., в данний період впевненно працюю віддаленно, офісная робота, доброзичливий колектив, бажано вихідні – субота та неділя.
Хобі та захоплення – подорожі, плетіння, тварини.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: