Юрій
Payout Manager, Payment specialist, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5584716
Досвід роботи
Support manager
з 02.2019 по 03.2024
(5 років 1 місяць)
Букмекерська Компанія, Київ (IT)
Обов'язки:
- Надання допомоги та підтримки клієнтам букмекерської контори з усіх каналів зв'язку (чат, email);
- Вирішення проблем, пов'язаних з реєстрацією, верифікацією, поповненням рахунку, ставками, виведенням коштів, тощо;
- Контактування та співпраця з різними відділами та їх керівництвом: payment department, security department, команда розробників, proccesing, QA;
- Підготовка звітів про роботу служби підтримки.
Досягнення:
- Впровадження нової системи мотивації, яка призвела до збільшення продуктивності команди.
- Впровадження нового методу роботи в робочій программі.
- Знайденно та передано для виправлення більше 20 багів компанії.
Освіта
Львівський інститут банківської справи
Фінанси, банківська справа та страхування, Львів
Вища, з 2014 по 2019 (5 років 3 місяці)
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Маю 5 років досвіду роботи в букмекерській конторі на посаді support manager. За цей час я здобув знання та навички необхідні для успішної роботи в betting, gambling, esports сфері. Маю сильне бажання розвиватися в напрямку betting, gambling/casino, esports, fintech і crypto.
Досвід роботи з системами CRM(sendpuls), HelpDesk, тікет-системами, Jira, Trello, Adminka, Reddy, Medium, Multilogin.
---
Є знання та розуміння принципів роботи букмекерських контор, казино і тд.
Є розуміння як працюють платіжні системи відповідно до їх типу та ГЕО.
---
Вміння налагоджувати комунікацію та співпрацю з різними відділами.
Вміння вирішувати проблеми та приймати рішення.
Готовність до нових викликів і завдань.
Впевнений, що мої знання, навички та досвід роботи будуть корисними для Вашої компанії.
Розглядаю як повну зайнятість(офіс) так і віддалену роботу.
Дякую за розгляд моєї кандидатури)
P.S. Не турбувати якщо робота стосується продажів або гарячих/холодних дзвінків.
Інші резюме цього кандидата
30 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Support manager, Букмекерська Компанія, 5 років 1 місяць