Резюме від 13 квітня 2024 PRO

Тетяна

Logistic manager, Account executive, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Logistic manager, Account executive

з 10.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
Fozzy Group Логістика, Київ (Транспорт, логістика)

-проведення тендерів на перетарку + експедування в порту (корекція заявок на тендер-перевезення. Додавання нових оптимальних умов)
-проведення тендерів на фрахт та прр в порту
-заповнення заявок на тендер авто для вивозу із порту при перетарці вантажів
-проведення тендерів на контейнеровози для вивозу із порту
-моніторинг руху авто від місця завантаження до місця розвантаження ( координація + вирішення оперативних питань з перевізниками)
-замовлення рахунків у морських ліній , експедиторів та автоперевізників
-перевірка рахунків за демередж, простій, зберігання від морських ліній, експедиторів, перевізників
-замовлення делівері ордерів від ліній (для видачі контейнерів в порту відправки)
-перевірка та запит релізів на видачу контейнерів
-заповнення довіреностей для агентів в порту
-перевірка з юристами та подання на бухгалтерію претензій від перевізників , експедиторів .Надання інформації юристам для оформлення претензій від нас на перевізників, морські лінії та експедиторів
-замовлення сюрвеєра при виникненні порчі / бою товарів на складах та проміжних точках (в Україні або за її межами), спілкування з сюрвеерськими компаніями
-страхування вантажу, комунікація з страховими компаніями, оформлення заяв про страхові випадки , заповнення та збір документів на виплату-компенсацію на страхову компанію
- перевірка бордеро
-моніторинг цін при виборі морської лінії або експедитора на морські перевезення, операційне супроводження перевезення (уточнення тарифів , спілкування про зниження, моніторинг місцезнаходження контейнерів , вирішення питань при відмінні букінгів, зміщенні судозаходу та просування контейнерів на найближчі судна)
- спілкування з відправником (постачальником) і допомога при розміщенні букінгу, вибору дати можливої відправки або зміщенні дату судовиходів (при необхідності)
-збір документів, часткове заповнення hs codes (додавання відсутніх hs codes (митних кодів) в інвойси для оформлення транзитної декларації та вивозу товарів із порту
-вибір і спілкування з експедиторами при організації перевезення для найшвидшого вивозу та оптимального тарифу, зниження ціни на перевезення
-контроль і перенаправлення авто на оптимальний погран-перехід. Спілкування з перевізником
-контроль, організація та операційне супроводження вивозу із порту (в авто , контейнеровозами та з використанням жд доставки)
-подача транспортних витрат, замовлення пп/пд у декларантів та передача їх перевізникам
-вибір маршруту та оптимального порту призначення
-актуалізація даних по перевезенню ( місцезнаходженню, і тарифам) перевезення в FZC , табл, на зустрічах
-комунікація з представниками РЦ по пріоритетності вивантаження або проблем при вивантаженні
-вирішення оперативних питань
-створення ТЗ авто, ТЗ море , ТЗ жд з маршрутами в FZC
- організація авіа доставки термінових вантажів в Європейські аеропорти

Провідний фахівець з логістики

з 05.2021 по 06.2022 (1 рік 1 місяць)
Промислово-будівельна група компаній ім. Ковальської, Київ (Construction, architecture, interior design)

Менеджер з логістики

з 03.2020 по 05.2021 (1 рік 2 місяці)
Fozzy Group, Київ (Retail)

- Ведення переговорів і укладання договорів з замовниками на рівні перших осіб.
- Координація та контроль переміщення товару на всіх етапах перевезення.
- Планування та відстеження графіка завантаження транспорту.
- Розрахунок вартості перевезень, аналіз і мінімізація витрат.
- Організація пасажирських перевезень.
- Робота з транспортними компаніями.
- Ведення товарно-транспортної документації.
- Моніторинг ринку пасажирських перевезень.

Account manager, coach

з 09.2019 по 03.2020 (6 місяців)
IQOS, Київ (Retail trade)

COR(Cash Office Responsible)

з 04.2018 по 06.2019 (1 рік 2 місяці)
H&M, Київ (Retail)

•Ensure that the stores adhere to the company accounting, payroll and cash handling policies and procedures to comply with the effective legislation of Ukraine and prevent losses.
•Support the sales in store by encouraging efficiency through best practice.
•Help all staff to be knowledgeable in the cash point procedures and best practices to provide the best customer service.
•Organize the work of employees of the store and their continuing education.
•Train and educate the staff and management teams on administration procedures.
•Take part in the inventory of monetary values of the company.
•Conduct random inspection of received and issued amount of money.
•Control the correctness of execution and processing all reporting by the store staff.

Logistics and commodity remaining balance specialist

з 07.2015 по 11.2017 (2 роки 4 місяці)
Colin’s, Київ (Retail)

•Forming of trade inventories. Analytics of turnover.
•Optimization of a remaining balance of RTs and in retail chain stores. Development and effective use of an algorithm of replenishment of trade inventories of network.
•Communications in work with warehouse logistics, coordination of delivery.
•Conducting commodity accounting. Creation and filling of the goods catalog v1s.

Sales assistant and Cashier

з 11.2014 по 07.2015 (8 місяців)
Colin’s, Київ (Retail)

•Work on standards of the company with the high level of service;
• Management of shop and analysis of profitability;
•Personnel management for the purpose of achievement of high financial performance;
•Process management of shop according to international standards.
•Implementation of cash transactions;
•Work with a cash;
•Drawing up the cash reporting;
•Help in a trade floor
- the organization of corporate events

Sales manager

з 05.2010 по 09.2010 (4 місяці)
Profil Al – Ukraine, Київ (Промислова діяльність)

•Search of clients (cold calls)
•Negotiations
•Forming and control of payments.

Освіта

Київський національний університет будівництва та архітектури

Будівельний факультет, менеджер організацій та адміністрування, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: