- PRO
Наталія
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера, менеджер з постачання
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 48 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5592617/
Досвід роботи
БУХГАЛТЕР
з 04.2023 по 07.2024
(1 рік 3 місяці)
Компанія ТОВ «Яшкіна /1994», Київ (Роздрібна торгівля)
Основні обов'язки: Контролює роздрібні магазини за документообігом. Клієнт банкінг (рознесення платежів у програмі 1С). Фінансовий контроль роздрібних магазинів. Ведення касових операцій (ВКО, РКО). Оприбуткування, списання, переміщення, повернення товару. Контроль собівартості товару. Ціноутворення. Аналіз продажів та залишків товару. Контроль собівартості товару. Ціноутворення. Аналіз продажів та залишків товару. Інвентаризація роздрібних магазинів. Звірка з постачальниками та покупцями. Нарахування заробітної плати та відпускних. Формування звітності.
Результати діяльності: Отримання практичних та теоретичних навичок у роботі.
ЗАМ. ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА
з 01.2020 по 04.2023
(3 роки 3 місяці)
Компанія «Гранд Плюс», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки: Фінансовий контроль торгових представництв. Клієнт-банкінг (платежі та рознесення банку). Авансові звіти. Контроль ТМЦ. Контроль та систематизація документообігу підприємства. Нарахування заробітної плати та відпускних. Звірка з постачальниками та клієнтами. Проведення інвентаризацій представництв. Прийом та звільнення працівників на роботу (ведення документації). Закриття звітний період. Формування звітності.
Результати діяльності: Отримання практичних та теоретичних навичок у роботі.
БУХГАЛЕР (Ділянка реалізації)
з 08.2019 по 12.2019
(4 місяці)
Компанія «Ейч-Ель», Харків (Роздрібна торгівля)
Основні обов'язки: Контроль торгових точок по документообороту. Контроль грошових коштів на торгових точках. Отримання, списання, переміщення, повернення товару. Контроль самостійності товару. Перевірка комплектацій, рекламацій. Інвентаризація торгових точок. Аналіз продажу і самостійності. Формування звітності.
Результати діяльності: Отримання практичних та теоретичних навичок у роботі.
БУХГАЛТЕР-РЕВІЗОР
з 11.2018 по 07.2019
(8 місяців)
ТОВ «Айпет», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки: Звіряння взаєморозрахунків з контрагентами, виявлення та усунення розбіжностей. Контроль торгових представників щодо внесення коштів. Складання аналітичних звітів. Формування звітності. Аналіз показників статистики у існуючих звітах за періоди (щоденні, щотижневі, щомісячні). Перевірка торгових представників за торговими умовами (знижки, бонуси, акції). Робота з маршрутними листами експедиторів.
Результати діяльності: Отримання практичних та теоретичних навичок у роботі.
БУХГАЛТЕР-РЕВІЗОР
з 01.2017 по 11.2018
(1 рік 10 місяців)
Компанія ФЛП Чайко В.О., Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки: Звіряння взаєморозрахунків з контрагентами, формування актів звірянь, прийом актів звірянь, виявлення та усунення розбіжностей із взаєморозрахунків. Контроль торгових представників та контрагентів щодо внесення коштів. Ведення касових операцій (ВКО, РКО). Ведення первинної бухгалтерської документації (прихід, витрата, повернення, переміщення тари та коштів. Складання аналітичних звітів. Формування звітності. Аналіз показників статистики в існуючих звітах за періоди (щоденні, щотижневі, щомісячні). Інвентаризація складу.
Результати діяльності: Отримання практичних та теоретичних навичок у роботі.
МЕНЕДЖЕР З ОБЛІКУ І ЛОГІСТИКИ ТОВАРУ
з 07.2016 по 11.2016
(4 місяці)
Компанія ТОВ "СДС" (ФОП Соколовський Д.В.), Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки: Прийом заявок від торгових представників, ведення первинної бухгалтерської документації (прихід, витрата, повернення товару, внесення до бази нових позицій), складання аналітичних звітів, транспортна логістика.
Результати діяльності: Отримання практичних та теоретичних навичок у роботі з асортиментом товару.
КООРДИНАТОР НАПРЯМКИ ВІДДІЛУ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ
з 02.2015 по 06.2016
(1 рік 4 місяці)
Компанія Вік Трейд тм "KLS GROUP", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки: Проведення переговорів та вирішення питань з постачальниками, контроль виконання договірних зобов'язань з постачальником, участь у підборі персоналу відділу постачання, розміщення замовлень у постачальників та вирішення проблемних питань, контроль кредиторської заборгованості перед постачальником, контроль забезпечення імпортного та вітчизняного товару на складах компанії, аналіз оборотності товару та сировини, контроль оновлення відпускних цін у базі 1С та наявності кодів ТНЗЕД, контроль та координація роботи співробітників відділу постачання, пошук потенційних та/або альтернативних постачальників, порівняльний аналіз продукції та умов роботи постачальників робота з митними брокерами.
Результати діяльності: Отримання практичних та теоретичних навичок у роботі з асортиментом товару; збільшення обсягу оптових продажів, збільшення продажів роздрібною мережею.
МЕНЕДЖЕР З ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ РОЗДРІБНИХ МЕРЕЖ, МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ ТОВАРУ
з 03.2012 по 01.2015
(2 роки 10 місяців)
Компанія "АТЛАНТ ХОЛДИНГ" будпрофмаркет, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки: забезпечення магазинів товаром, робота з позиціями на замовлення, робота з постачальниками, укладання договорів, організація та здійснення поставок, ведення первинної бухгалтерської документації, аналіз закупівель, ведення звітної документації, безпосереднє спілкування з клієнтом, здійснення реклами продукції торгових марок.
Результати діяльності: Отримання практичних та теоретичних навичок у роботі з асортиментом товару; збільшення продажів замовних позицій; збільшення продажів роздрібною мережею.
ОФІС-МЕНЕДЖЕР, МЕНЕДЖЕР З ОПТОВИХ ПРОДАЖІВ
з 09.2009 по 03.2012
(2 роки 6 місяців)
Харківське представництво Компанії "АКВА РОДОС", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Основні обов'язки: формування та контроль за асортиментом товару, здійснення реклами продукції компанії, пошук клієнтів, укладання договорів, безпосереднє спілкування з клієнтом, організація та здійснення постачання, аналітика продажу, ведення первинної бухгалтерської документації, робота з оргтехнікою (факс, ксерокс, сканер). Проведення інвентаризацій складу.
Результати діяльності: Отримання практичних та теоретичних навичок у роботі з асортиментом товару; збільшення обсягу оптового продажу.
Ст.ПРОДАВЕЦЬ, АДМІНІСТРАТОР ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ
з 04.2007 по 11.2008
(1 рік 7 місяців)
ТОВ "Караван Будівельний Харків", Харків (Роздрібна торгівля)
Основні обов'язки: формування та контроль за асортиментом товару; контроль трудової дисципліни персоналу; виконання замовлень; безпосереднє спілкування з постачальниками; організація та здійснення поставок; логістика.
Результати діяльності: Отримання практичних навичок у роботі з асортиментом товару та покупцем.
ОФІС-МЕНЕДЖЕР, МЕНЕДЖЕР
з 02.2004 по 02.2006
(2 роки)
Корпорація ТОВ "АСС", Харків (Видавництво, поліграфія)
Основні обов'язки: прийом та розподіл телефонних дзвінків; вхідна та вихідна кореспонденція; займалася постачанням; пошук клієнтів; безпосереднє спілкування з клієнтом; укладання договорів; ведення первинної бухгалтерської документації; транспортна логістика; робота з оргтехнікою (міні АТС, факс, ксерокс).
Результати діяльності: Кількість замовлень збільшилась у 2 рази.
ОФІС-МЕНЕДЖЕР
з 02.2003 по 02.2004
(1 рік)
Науково-Виробнича Фірма "ЕКЛЕСТ", Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Основні обов'язки: пошук клієнтів; безпосереднє спілкування з клієнтом; здійснення реклами продукції фірми; укладання договорів; закупівля будматеріалів; оформлення транспортних замовлень; постачання будматеріалами об'єктів; контроль за виробництвом; робота з офісною технікою (ксерокс, факс).
Результати діяльності: Кількість замовлень збільшилась у 4 рази.
Секретар-референт
з 10.1993 по 09.1999
(5 років 11 місяців)
ХАРКІВСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА, Харків (Державні організації)
Основні обов'язки: - прийом телефонних дзвінків; консультування абітурієнтів з питань професійної орієнтації; оформлення документів; машинопис та діловодство; організація та підготовка нарад.
Результати діяльності: Документація систематизована та упорядкована.
Освіта
Харьковская Государственная Академия городского хозяйства
Экономика предприятий, инженер-экономист, Харьков
Вища, з 1994 по 2000 (5 років 10 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси 1С бухгалтерії
2021, 4 месяца
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Пользователь ПК
- СПРУТ-ТП
- 1С УТП
- Клієнт-Банк
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
- Комунікабельна, відповідальна, працелюбна, цілеспрямована, виконавча, стресостійка.
- Аналітичний склад розуму, логічне мислення, уважність до деталей, здатність працювати з великим обсягом інформації та в режимі багатозадачності, високий рівень відповідальності, енергійності та продуктивності, лідерські якості, позитивний настрій.
- Легко навчаюсь новому.
Схожі кандидати
-
Менеджер по снабжению, закупкам, сбыту, бухгалтер первичной документации
14000 грн, Київ -
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
Київ -
Бухгалтер з первинної документації, помічник гол. бухгалтера
35000 грн, Київ, Дніпро, Краматорськ -
Помічник бухгалтера, бухгалтер первинної документації
Київ, Вишгород -
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
30000 грн, Київ