Резюме від 11 квітня 2024

Leonid

Експерт в SEO (Google, Bing), 15 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу SEO та Реклами (Youtube, Meta, Google Ads)

з 01.2021 по нині (3 роки 4 місяці)
SEOZA, Хмельницкий (Маркетинг, реклама, PR)

Наразі працюю на Фрилансі, маю велику кількість кейсів та відгуків клієнтів. В період війни вийшов на платформу Upwork та працюю переважно з англомовними ринками. При виході на фріланс я розумів, що у мене є великий багаж знань, але можливості використовувати їх суттєво обмежені в часі. Тому я почав шукати людей, близьких мені за якістю та цінністю.

Я виконую роботу, яка надає клієнту результати в бізнесі. Працюю лише з етичними бізнесами. Всю роботу виконую максимально прозоро.

У мене є фахівці в таких областях:

SEO (українська, англійська, російська) разом із лінк-білдерами та копірайтерами.
Таргетована реклама (Instagram, Facebook, Tik-Tok) разом із креативним дизайнером.
Також у мене є значний досвід запуску реклами для різних бізнесів, тому я готовий поділитися цим досвідом під час розмови. Ми працюємо або працювали з відомими особистостями та брендами, такими як:

Олесь Тимофеєв
Алекс Яновський
ПР+
Міда - бренд взуття

Є й інші, але з обов'язковим збереженням конфіденційності. Зараз всім складно, тому ми йдемо на зустріч кожному клієнту. Допомагаємо у максимальній мірі українському бізнесу та економіці нашої країни. У мене є сайти, які економлять завдяки якісно виконаній SEO роботі понад 90 тис $ щомісяця на контекстній рекламі.

Якщо ви не проти якісної проєктної роботи, пишіть мені в Telegram за контактом Zamriy_Leonid

Керівник відділу реклами (Youtube, Google Ads, Tik-Tok, Facebook, Instagram)

з 09.2018 по 12.2021 (3 роки 3 місяці)
Школа Алекса Яновского, Київ (Освіта, наука)

Зобов'язання:

1. Пошук платоспроможних лідів (лідери до 2 доларів).
2. Ефективне розподілення рекламних коштів (ROI понад 200%).
3. Пошук нових джерел реклами.
4. Розробка стратегії запуску нових воронок.
5. Залучення нових підписників на YouTube.
6. Залучення нових підписників в Telegram.
7. Тижневі відеозвіти.

В команді був один асистент, який допомагав у запуску рекламних кампаній. Також мені допомагали співробітники з інших відділів.

Виходячи із потреб відділу продажу виставлялися плани щодо кількості лідів. Відповідно до цього, щомісяця планував рекламні бюджети та плани залучення нових лідів, узгоджуючи їх з керівником маркетингового відділу.

Виконував поставлені цілі і завдання:

- Воронки: CPL менше 2 доларів, ROI понад 200%.
- YouTube: вартість одного підписника (CPS) менше 0,7 долара, бізнес-аудиторія.
- Telegram: вартість одного підписника (CPS) менше 1 долара, бізнес-аудиторія.
- Налаштовував, запускав і оптимізував рекламні кампанії в Google AdWords, Instagram, Facebook, YouTube та Tik-Tok.

Додаткова робота:

Створював звіти щодо ефективності рекламних кампаній і складав зведення даних за певний період. Також готував технічні завдання і передавав їх для розробки програмістам, дизайнерам, а також в маркетинговий і відеопродакшн відділи.

Оскільки я маю глибоке розуміння SEO, виникла ініціатива по оптимізації сайту. Протягом декількох місяців я займався SEO-просуванням, але потім компанія найняла спеціаліста, оскільки я не встигав з усім впоратися. Крім того, я налаштовував Google Analytics для компанії.

Основною метою реклами було залучення підписників у воронки. За весь період було запущено рекламу для понад 20 воронок. Мінімальна вартість підписки становила 1 долар, середня - 1,7 долара. Максимальна кількість лідів на день - понад 1800. Я вмію працювати з великими бюджетами. Була розроблена стратегія диверсифікації реклами, яка допомагала стабільно отримувати лідів у періоди шторму на Facebook.

Окрім основної мети, мені було запропоновано працювати з підписками на YouTube. До моїх дій на каналі було 80 тисяч підписників, на момент мого звільнення їх було 165 тисяч. Мінімальна вартість одного підписника складала 0,2 долара, середня - 0,7 долара для бізнес-аудиторії.

У Telegram протягом декількох місяців без моєї участі додавалась аудиторія через рекламу на інших каналах, але виникли проблеми з їх утриманням. Після цього ми вирішили протестувати рекламу, і я розробив стратегію, яка вдало спрацювала. Вартість одного підписника була мінімальною - 0,35 долара, середньою - 1 доларом. ЦА також була бізнес-тематики, і цікаво, що користувачі не масово видалялися з реклами. Ми змогли отримати близько 20 тисяч підписників до мого звільнення.

Постійно вивчав маркетингові тренди та впроваджував нові інструменти у свою роботу. Я вважаю, що хороший результат співпраці був досягнутий завдяки довірі керівництва, а також хорошій команді. Я дуже вдячний за такий досвід.

Керівник відділу SEO та реклами в інтернеті

з 08.2016 по 05.2019 (2 роки 9 місяців)
IT Компания Хмельницкого, Хмельницкий (Маркетинг, реклама, PR)

За період роботи у рекламній кампанії виконував наступні завдання:

1. SEO оптимізація сайтів:

- Внутрішня та зовнішня оптимізація сайтів.
- Закупівля посилань.
- Підготовка технічних завдань для програмістів та копірайтерів.
- Максимально одночасно вів 9 проєктів самостійно з метою підняття їхнього рейтингу в пошукових системах за цільовими запитами клієнтів.

2. Контекстна реклама в Google та Яндекс:

- Створення та подальше просування рекламних кампаній.
- Склав іспити у Google Partners. Та досі являюсь партнером Google.
- Основна ціль - збільшення продажів товарів та послуг клієнтів за допомогою переходів з реклами.

3. Таргетована реклама в соціальних мережах (Вконтакте, Facebook, Instagram, Однокласники - MyTarget):

- Створення, ведення та звітність рекламних кампаній в соціальних мережах.
- Основна ціль - просування товарів та послуг клієнтів з використанням переходів з реклами.
- Робота з відділом та створення команди:

4. Назначений керівником відділу.

- Набір та формування команди з використанням HR та власника компанії.
- Розробка стандартів, розпоряджень, мотивацій для команди.
- Навчання та контроль роботи команди.

Максимальна кількість співробітників у відділі - 9 осіб, включаючи копірайтерів, таргетологів, SEO-фахівців, лінкбілдерів, емейл маркетолога та контекстологів.

Брав участь у форумах, вебінарах та семінарах для постійного розвитку та покращення процесів роботи. Також сам був спікером на одному івенті.

За досягнення вважаю власний особистий розвиток та створення відділу з нуля, а також стандартизацію всіх процесів роботи відділу.

Освіта

Хмельницкий Национальный Университет

ПМКТ, Хмельницкий
Вища, з 2011 по 2013 (1 рік 10 місяців)

Профессия "Програмная инженерия"

Знання і навички

Adobe Photoshop MS Office Windows Графические редакторы Linux Работа с оргтехникой MS Paint MacOS Знание офисных программ Adobe Операционные системы Android Audacity IOS Windows Mobile Ведение социальных сетей Множество вебинаров по продвижению Веб-проектов "Трафик бандит" от Тараса Левчика - запуск рекламы на товарку Facebook Мастер (Тарас Левчик) - запуск реклами на товарку в ФБ Продуктивність Meta Ads Facebook Ads SEO Tik tok Google Ads Instagram Ads Висока працездатність

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: