Резюме від 14 серпня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5598964

Фінансовий директор, заступник, керівник фінансового департаменту, 160 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник Департаменту Бюджетування та Контролінгу

з 09.2019 по нині (4 роки 8 місяців)
Роздрібна торгівля

•написання річного бюджету компанії та контроль його виконання, в розрізі офісів, всіх Магазинів (більше 400 МВЗ), розробка нових бюджетних моделей (PnL, CF);
•прийняття рішень та надання рекомендацій щодо оптимізації бюджетів компанії;
•здійснення план факторного аналізу виконання бюджету в розрізі офісів, Магазинів, надання звітів СЕО компанії;
•розробка та написання бюджетів по методології ZBB, ковзне бюджетування;
•написання та прийняття рішення щодо Товарообігу по Магазинах та контроль його виконання (відхилення до 3%);
•автоматизація звітності за допомогою створення ДашБордів в PowerBI.

•антикризисне управління в гострій фазі війни, обгрунтування доцільності роботи Магазинів, що призвело до максимізації Прибутку компанії;
•контроль виконання основних показників Бізнесу, формування фінансового результату (Продажі, Марж.прибуток, EBITDA, ЧП);
•формування управлінської звітності компанії (в цілому по компанії, та в розрізі всіх МВЗ)
•прийняття участі у податковому плануванні компанії (обгрунтування доцільності переходу на ЄП та заг. систему оподаткування);
•закриття ВГ заборгованості;
•допрацювання системи SAP (постановка ТЗ ІТ спеціалістам);

•розгляд інвест. моделей на інвестиційному комітеті, контроль інвестиційних витрат, і як результат – мінімальне відхилення інвестиційного бюджету (до 10%) по об’єкту;
•операційне планування грошового потоку (CF) для попередження касових розривів;
•участь у проектній діяльності департаменту/офісів;
•керування та розвиток командою департаменту, організація роботи, визначення пріоритету задач співробітників, навчання та супроводження співробітників (7 чоловік в підпорядкуванні);
•координація діяльності суміжних департаментів.

Керівник відділу бюджетування

з 09.2011 по 06.2019 (7 років 9 місяців)
ТОВ «СОКАР Енерджі Україна», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Постановка та організація управлінського обліку з «нуля»
•керівник проекту по впровадженню нового програмного продукту (1С 8.2: Управління Корпоративними Фінансами), постановка задач ІТ спеціалістам, написання інструкцій, проведення презентацій, навчання щодо роботи;
•розробка та впровадження управлінської звітності в компанії;

Бюджетування та планування
•впровадження процесу бюджетування в компанії, бюджетування з нуля, розробка бюджетної політики групи компаній, написання методології, участь в бюджетному комітеті;
•підготовка планової, поточної звітності, написання внутрішньої звітності для вищого керівництва;
•план-факторний аналіз виконання бюджету компанії, як в цілому по групі, так і по кожному виду бізнесу, регіону, тощо.

Казначейство
•формування відділу казначейства, та запуск платіжної програми на базі 1С, робота з «фабрикою платежів»;
•управління грошовими потоками групи компанії (більше 50 п-ств), написання схеми внутрішньогрупових оборотів;
•взаємодія та робота з банками (більше 10), робота в Інтернет-банкінгу (організація роботи в МультиКлієнті), робота з кредитами;

Управління відділом та інші задачі
•підбір персоналу (самостійно, погодження с фін. директором), навчання та розвиток підлеглих;
•розрахунок інвест. проектів: фінансове моделювання (термін окупності, NPV, IRR), узгодження результатів з аудиторами EY.

Головний економіст

з 08.2010 по 09.2011 (1 рік 1 місяць)
Філія «Автоцентр на Теремках» АТ «Українська автомобільна корпорація», Київ (Автобізнес та автосервіс)

•формування щоденних звітів діяльності підприємства, аналіз товарообігу, виконаних послуг, кількості продажів;
•аналіз виручки і чистого прибутку;
•аналіз результатів компанії і відхилень від плану/факту;
•підготовка виробничого і фінансового бюджетів підприємства;
•взаємодія з внутрішніми аудиторами корпорації з питань складання бюджетів;
•складання бізнес-плану (NPV, IRR, період окупності).

Освіта

Київський Національний Економічний Університет

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Бакалавр – Економіка підприємства;
Магістр – Проектний менеджмент та консалтинг, з відзнакою.

07.2007 – 08.2007 Віденський Економічний Університет (Австрія) ;
02.2011 – 05.2011 Навчальний центр «КУРСОР» (Основи бухгалтерського обліку);
2012 – 2013 Тренінги по управлінському обліку, бізнес-плануванню, системі КРІ
2018-2019 Вивчення Англійської мови в Першому Кембріджському Освітньому Центрі (Upper-Intermediate)

Додаткова освіта та сертифікати

Сертификат САР

2014-2017

СIМА-rus (P1, P2)

2017-2018

DipIFR

2018

Знання і навички

MS Excel MS Office MS Outlook Клієнт-Банк M.E.Doc 1С:Бухгалтерія SAP ERP MS Power BI Power Query Вчасно 1C

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Персональні якості
•Пунктуальна;
•Творча та відповідальна;
•Відмінні комунікативні здібності;
•Висока здатність до навчання;
•Хороші аналітичні здібності;
•Комунікабельна, енергійна, мотивована, з почуттям гумору.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: