Резюме від 25 червня 2022 PRO

Олег

Керуючий справами, заступник керівника з економіки, фінансів і орг. роботи, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Підприємець

з 05.2021 по нині (3 роки)
Підприємець, Днепр (Бухгалтерсько-консалтингові послуги)

Документальний супровід, діловодство і розробка обов'язкових документів згідно чинного законодавства для фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб будь-яких форм власності та сфер діяльності.
Організація роботи з будь-якими фінансовими потоками ЮО і ФОПів, Економічний аналіз ризиків діяльності і зменшення податкового навантаження на компанії та підприємців.
Надання послуг з кадрового діловодства згідно Кодексу законів про працю та інших нормативних документів.
Підготовка та подання фінансової та податкової звітності за юридичниї осіб, ФОПів та арбітражних керуючих до контролюючих органів.
Бухгалтерський супровід та послуги:
проведення будь-яких платежів,
сплата податків,
нарахування заробітної плати,
реєстрація та запуск ПРРО тощо.

Керуючий справами, фінансовий директор

з 01.2020 по 05.2021 (1 рік 4 місяці)
Адвокатське об'єднання "Легарт", Днепр (Адвокатське об'єднання, арбітражні керуючі)

Організація діловодства та документообігу в об'єднанні.
Запровадження кадрової політики.
Документальний супровід всіх загальних питань об'єднання.
Організація роботи фінансових потоків об'єднання, економічний аналіз.
Підготовка та оформлення фінансових звітів арбітражних керуючих.
Подання фінансової та податкової звітності юридичниї осіб, ФОПів та арбітражних керуючих до контролюючих органів.
Бухгалтерські функції з оплати податків, нарахування заробітної плати тощо.

Заступник керівника з організаційної роботи

з 08.2019 по 02.2020 (6 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Промальнсбуд", Днепр (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організація діловодства та документообігу на підприємстві.
Запровадження кадрової політики.
Документальний супровід всіх структурних підрозділів компанії.
Ознайомлення всіх структурних підрозділів законодавчою базою в сфері роботи компанії.

Керуючий справами Виконавчого комітету Дніпропетровської обласної організації Політичної партії "Об'єднання "Самопоміч"

з 04.2017 по 12.2021 (4 роки 8 місяців)
Політична партія "Об'єднання "Самопоміч", Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Організація і забезпечення роботи Голови, Виконавчого комітету обласної організації Партії, безпосереднє керівництво штатними працівниками обласної організації Партії.
Організація і проведення Конференцій (Зборів) обласної організації Партії.
Щоквартальне складання звіту НАЗК та підготовка відповідних документів до нього.
Контроль за роботою і подачею звітності місцевими організаціями Партії.
Розробка перспективних та поточних планів обласної та місцевих організацій відповідно до загальної стратегії розвитку області.
Складання фінансового звіту та звіту неприбуткової організації, подання їх до ДПІ.
Організація роботи з упровадження внутрішніх та зовнішніх стандартів діловодства.
Представлення інтересів Партії в усіх органах, установах, організаціях будь-якої форми власності.
Надання консультацій та методична допомога керівникам та членам Партії щодо ефективної роботи на місцях.
У виборчі періоди - здійснення контролю та надання практичної допомоги всім блокам штабів з метою організації і проведення ефективних кампаній.
Розробка довідкових та інших матеріалів з питань, що стосуються діяльності Партії.

Спеціаліст з регіонального розвитку апарату Виконавчого комітету Політичної партії "Об'єднання "Самопоміч"

з 10.2016 по 08.2019 (2 роки 10 місяців)
Політична партія "Об'єднання "Самопоміч", Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Організація роботи офісу Дніпропетровської обласної організації Політичної партії "Об'єднання "Самопоміч"

Помічник-консультант депутата

з 04.2016 по 10.2020 (4 роки 6 місяців)
Дніпровська міська рада, Дніпро (Державні організації)

Ведення діловодства, підготовка депутата до засідань комісій, пленарних засідань, виконавчих та інших органів міської ради.
Підготовка звернень і запитів від депутата. Контроль за своєчасним надходженням відповідей на депутатські запити та звернення.
Розробка, написання та супровід Проектів рішень до моменту винесення їх на сесії міської ради.
Допомога в організації депутатського прийому, зустрічей з виборцями, трудовими колективами, об’єднаннями громадян, проведення публічних заходів за участю депутата.
Вивчення проблеми округу і громади в цілому.
Здійснення докладного аналізу проектів та прийнятих рішень міської ради, виконавчого комітету, виданих розпоряджень міського голови, розпорядчих та інших документів виконавчих органів міської ради, програми соціально-економічного розвитку та інших затверджених міською радою програм, звернень та інформаційних запитів до депутата. Підготовка відповідних висновків.
Організація заходів для зустрічей депутата з виборцями для обговорення річного звіту та інформування виборців про роботу міської ради.

Заступник начальника відділу фінансового консультування

з 01.2014 по 05.2015 (1 рік 4 місяці)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арніка", Дніпро (Фінансове консультування)

Надання консультацій з ефективної і надійної системи фінансового управління для підприємств. Формування фінансової політики організацій.
Проведення фінансової експертизи.
Пошук джерел фінансових ресурсів.
Аналіз і підвищення поточної фінансової ефективності діяльності організацій.
Зміцнення фінансового становища, досягнення фінансової стійкості і незалежності організацій.
Оптимізація управління капіталом організацій.
Оптимізація фінансових відносин з клієнтами і кредиторами, з господарюючими суб'єктами, державними органами.
Оптимізація управління податками, бухгалтерського та управлінського обліку.
Впровадження передових методів фінансового менеджменту.

Заступник генерального директора з організаційної роботи

з 11.2012 по 12.2013 (1 рік 1 місяць)
Група компаній "KSG Agro SA", ТОВ "Підприємство українського агропромислового холдингу №2", Дніпро (Агро-промислова корпорація)

Створення та ведення корпоративної структури у вигляді вертикально-інтегрованої компанії.
Впровадження прогресивних форм управління і бізнес-процесів.
Побудова та організація ефективного відбору та обліку кадрів (документальний супровід).
Організація роботи, забезпечення життєдіяльності та ефективної взаємодії структурних підрозділів.
Організація роботи та впровадження ефективної взаємодії структурних підрозділів компанії з господарствами на місцях
Організація заходів щодо перебування і супровід іноземних делегацій.
Організація проведення нарад, семінарів, конференцій.
Здійснення оперативного зв'язку та взаємодія з органами виконавчої влади.
Пошук потенційних постачальників послуг і товарів в різних сегментах ринку.
Контроль якості та ціни продукції, що закуповується. Організація логістики.
Узгодження умов і укладення договорів поставок з матеріально-технічного забезпечення міської ради.

Завідувач сектором матеріального забезпечення управління діловодства

з 04.2012 по 11.2012 (7 місяців)
Дніпровська міська рада, Дніпро (Державні організації)

Організація роботи, забезпечення життєдіяльності та ефективної взаємодії структурних підрозділів міської ради.
Підготовка матеріалів та участь в засіданнях сесій та виконкомів міської ради.
Організація проведення нарад, семінарів, конференцій тощо.
Здійснення оперативного зв'язку та взаємодія з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Участь в перевірках районних у місті рад на предмет виконання законодавства України та інших нормативно-правових документів. Підготовка інформаційно-аналітичних даних за підсумками перевірок.
Надання методичної допомоги управлінням, відділам з питань організаційної роботи.
Пошук потенційних постачальників послуг і товарів.
Контроль якості та ціни продукції, що закуповується. Організація логістики.
Узгодження умов і укладення договорів поставок з матеріально-технічного забезпечення міської ради.

Помічник заступника голови облдержадміністрації, головний спеціаліст організаційного відділу облдержадміністрації

з 01.2009 по 09.2010 (1 рік 8 місяців)
Дніпропетровська обласна державна адміністрація, Дніпро (Державні організації)

Організація роботи керівництва облдержадміністрації, райдержадміністрацій, структурних підрозділів ОДА.
Здійснення перевірок в межах компетенції на дотримання законодавства райдержадміністраціями, структурними підрозділами ОДА.
Організація заходів щодо перебування і супровід перших посадовців країни та іноземних делегацій.
Організація проведення нарад, семінарів, конференцій за участю керівництва ОДА.
Підготовка планів та звітності по роботі відділу.
Підготовка планів та звітів області для АПУ та КМУ.
Здійснення оперативного зв'язку з органами виконавчої влади вищого рівня.
Надання методичної допомоги та консультацій міським радам, райдержадміністраціям, управлінням і відділам ОДА з питань організаційної роботи.
Участь в засіданнях сесій, виконкомів міських рад та колегій райдержадміністрацій.

Начальник відділу продажу

з 09.2006 по 11.2008 (2 роки 2 місяці)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Вікно в Азію», Дніпро (Реалізація бамбукових і декоративних оздоблювальних матеріалів)

Планування поставки товарів з Китаю, виробництва і реалізації продукції. Організація логістики.
Здійснення контролю над розробкою та реалізацією бізнес-планів. Ціноутворення.
Розширення клієнтської бази у тому числі налагодження і робота з крупними роздрібними мережами (ОЛДІ, Нова Лінія, Епіцентр, АТБ тощо.)
Розробка та складання медіа-планів розміщення реклами в ЗМІ.
Зміна напрямків діяльності компанії, розвиток товарного асортименту; організація рекламних кампаній.
Впровадження ефективного листування і документообігу на підприємтсві.
Впровадження та контроль за обліком товарів.
Організація участі компанії в презентаціях товарів, ярмарках, виставках.
Аналіз і збільшення обсягів продажів, підготовка звітів за результатами роботи відділу.

Керівник відділу продажу

з 05.2006 по 09.2006 (4 місяці)
Товариство з обмеженою відповідальністю "МВК Плюс", Дніпро (Дилер заводу Царичанської мінеральної води в Дніпропетровській області)

Планування виробництва і реалізації продукції.
Здійснення контролю над розробкою та реалізацією бізнес-планів.
Аналіз і збільшення обсягів продажів, ціноутворення, підготовка звітів за результатами роботи відділу.

Заступник начальника відділу постачання, спеціаліст з постачання, менеджер планово - виробничого відділу

з 05.2002 по 05.2006 (4 роки)
ТОВ "Дніпробетон" (переведення) ВАТ "Дніпробетон" (переведення) ВАТ "ПСК "Придніпровський завод", Дніпро (Виробництво та реалізація товарного бетону, збірного залізобетону)

ТОВ "Дніпробетон" (переведення) ВАТ "Дніпробетон" (переведення) ВАТ "ПСК "Придніпровський завод", Дніпро (Виробництво та реалізація товарного бетону, збірного залізобетону)
Ведення взаєморозрахунків з підприємствами-контрагентами.
Оформлення договірних відносин з постачальниками (облік, контроль виконання, пролонгація, складання специфікацій, актів звіряння тощо). Аналіз діючих контрактів.
Листування з іноземними постачальниками щодо поставок металопрокату.
Участь в оформленні митної документації.
Складання прогнозів та планів закупівель на коротко і довгострокові періоди.
Ведення обліку придбаних матеріалів.
Упровадження та складання зведених таблиць.
Розміщення реклами в ЗМІ (Складання медіа-планів, відстеження, макетування) Формування звітів по операціях.
Обробка інформації, аналіз та складання звітності для керівництва за підсумками роботи відділу.

Освіта

Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Магістр Державного управління, Дніпро
Вища, з 2010 по 2012 (1 рік 5 місяців)

Київський Національний Університет Культури і Мистецтв

Менеджмент і PR технології, Менеджмент організацій, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Актуальні проблеми державного управління і місцевого самоврядування

2009, 1 місяць

Теорія менеджменту

2006, 3 місяці

Закони та нормативні-правові документи, що регламентують здійснення підприємницької і комерційної діяльності

2005, 3 місяці

Триденний тренінг з подання звітності Політичними Партіями до НАЗК

2016, 2 дні

Політичні процеси

2017, 2 дні

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Adobe Photoshop Outlook Express MS Access Mozilla Firefox CorelDRAW Знання офісних програм HCL Notes The Bat! Adobe InDesign ABBYY FineReader Adobe LibreOffice Mozilla Thunderbird Адміністрування мережі Графічний дизайн LAN Конфигурирование Конфігурування Express WLAN ABBYY

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійні та інші навички:
Навички систематизації та впровадження прогресивних форм ефективного управління процесами, діловодства, економіки підприємства, фінансів і бухгалтерського обліку тощо (10 років досвіду)

Комунікабельність. Повна віддача виконуваній роботі, цілеспрямованість і робота на результат. Самодисципліна, старанність, відповідальне і творче ставлення до роботи. Пунктуальність, вміння працювати самостійно та в колективі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати