Ольга

Операційний, виконавчий директор, СОО, СЕО, 50 000 грн

Розглядає посади: Операційний, виконавчий директор, СОО, СЕО, Директор з розвитку, Керуючий фітнес-клубом, Координатор, Директор виробництва, Менеджер по франчайзингу, Адміністратор, Адміністратор медичної клініки, Керівник підрозділу, Керівник проєкту
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 50 років
Місто проживання: Інші країни
Готовий працювати: Дистанційно, Київ
Розглядає посади:
Операційний, виконавчий директор, СОО, СЕО, Директор з розвитку, Керуючий фітнес-клубом, Координатор, Директор виробництва, Менеджер по франчайзингу, Адміністратор, Адміністратор медичної клініки, Керівник підрозділу, Керівник проєкту
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
50 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор (СОО)

з 07.2019 по 10.2022 (3 роки 4 місяці)
CrewShop (товари для громадянської, транспортної та малої авіації), Київ (Роздрібна торгівля)

- Стратегічне та оперативне управління
- Стратегічне планування
- Реалізація стратегії розвитку компанії на тактичному рівні
- Оптимізація бізнес процесів, визначення слабких місць і впровадження кращих рішень
- Підбір профільного персоналу, формування структури, мотивації, зон відповідальності
- Контроль фінансової ефективності
- Підтримка чіткого і інтенсивного операційного ритму в команді проекту
- Розробка та аналіз цільових показників по зростанню доходу і прибутковості компанії
- Розробка бізнес-процесів, карт, інструкцій, чек-листів
- Розробка та контроль маркетингової та рекламної політики.

КЕРУЮЧА МАГАЗИНОМ

з 02.2019 по 07.2019 (6 місяців)
WATSONS, Київ (Роздрібна торгівля)

Аналіз, організація і контроль всіх робочих процесів магазину, аналіз і контроль товарного запасу на складі та на полицях, рекламних акцій в магазині, відповідність магазину всім стандартам Компанії

Робота з персоналом ( 18 людей), підбір команди з нуля, навчання, адаптація, розподіл завдань, контроль за їх виконанням, контроль за трудовою дисципліною

Забезпечення виконання планових показників і досягнення комерційного результату магазину

Забезпечення якісного обслуговування покупців;

Контроль ведення касової дисципліни та її відповідності законодавчим нормам

Забезпечення наявності дозвільної документації, взаємодія магазину з комунальними і державними контролюючими службами;

Контроль строків годності товара в магазині

Контроль наявності і стану матеріального майна магазину

ЗАСТУПНИК УПРАВЛЯЮЧОГО

з 10.2018 по 02.2019 (5 місяців)
L'KAFA cafe, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Оперативне управління підрозділами ресторану

Організація та контроль роботи персоналу в гостьовій зоні

Навчання та стажування обслуговуючого персоналу

Спілкування з гостями (зворотний зв'язок, надання дисконтів, оповіщення про новини ресторану, привітання зі святами, рекомендація страв, вирішення конфліктних ситуацій і ситуацій, які потребують особливої уваги)

Ведення касси, підготовка звітів по касовій дисципліни, денних звітів, фудкоста, закупівля продуктів, посуду і т.п .

Підготовка і проведення банкетів, фуршетів.

Спілкування з контролюючими органами

ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

з 10.2014 по 09.2018 (4 роки)
Львівська філія Української Федерації Йоги, Львів (Краса, фітнес, спорт)

Управління господарською та фінансовою діяльністю залів.

Створення сприятливої та комфортної атмосфери в залах.

Організація Львівської філії Йоги для вагітних

Організація і проведення лекцій, майстер класів.

Сорганізація event-заходів

Інструкторська діяльність.

КЕРУЮЧА РЕСТОРАНОМ

з 05.2012 по 05.2013 (1 рік)
Мисливець, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Оперативне управління підрозділами ресторану

Організація та контроль роботи персоналу в гостьовій зоні

Навчання та стажування обслуговуючого персоналу

Спілкування з гостями (зворотний зв'язок, надання дисконтів, оповіщення про новини ресторану, привітання зі святами, рекомендація страв, вирішення конфліктних ситуацій і ситуацій, які потребують особливої уваги)

Підготовка і проведення банкетів, фуршетів.

Спілкування з контролюючими органами

Контроль якості страв

Контроль наявності і стану матеріального майна ресторану

Введення сезонних меню (починаючи з калькуляції страв і закінчуючи навчанням персоналу)

Розробка і проведення заходів щодо залучення гостей і збільшення обсягів продажів

Відстеження динаміки продажів і переваг ресторану

АДМІНІСТРАТОР

з 05.2011 по 05.2012 (1 рік)
Пушка-Міндаль, Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Оперативне управління підрозділами ресторану

Контроль роботи персоналу

Навчання обслуговуючого персоналу

Спілкування з гостями

Підготовка і проведення банкетів

ОФІЦІАНТ, СТАРШИЙ ОФІЦІАНТ

з 09.2009 по 05.2011 (1 рік 9 місяців)
РЕСТОРАН «CHINA WHITE, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

КОНЦЕРТНИЙ АДМІНІСТРАТОР

з 09.2008 по 06.2009 (10 місяців)
УКРАЇНСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ ТАНЦІВ, Київ (Краса, фітнес, спорт)

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ

з 07.2007 по 09.2008 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «С-ЦЕНТР, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

СТАРШИЙ МЕНЕДЖЕР ТОРГОВОГО ВІДДІЛУ

з 07.2002 по 07.2007 (5 років)
ТОВ «ПАПІРУС  ГУРТ», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

СПЕЦІАЛІСТ ТОРГОВОГО ВІДДІЛУ

з 03.1999 по 07.2002 (3 роки 5 місяців)
ТОВ «АКВАРІУМІСТ», Київ (Оптова торгівля, роздрібна торгівля)

Освіта

Інститут екології, економіки та права

Психологія, Киев
Вища, з 2021 по 2023 (2 роки)

Харківський університет будівництва та архітектури

Водопостачання, інженер, Харків
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес школа Profi Space, Створення бренду

2018

Бізнес школа Profi Space, Стратегічне планування

2019

Нутріціолог-експерт, Школа здоров'я Михайличенко А.В.

2024-2025, 10 місяців
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • 1С:Підприємство
  • Outlook Express
  • CRM
  • MS Project
  • R-Keeper
  • Zoho CRM
  • Express

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Італійська — середній

Рекомендації

Зубрицька Яніна Вадимівна

Зубрицька Яніна Вадимівна

Регіональний менеджер, WATSONS

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Прошу контактувати зі мною в WhatsApp, Telegram за телефоном [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») або по e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Я - управлінець.
Придбала різносторонній і успішний досвід в таких напрямках бізнесу як рітейл, ресторанний бізнес, а також в напрямку бізнесу, який пов'язаний зі здоров'ям та красою. У кожному з них сягала ТОПових позицій і вирішувала складні і цікаві завдання. Цей досвід відображається в конкретних досягненнях. Наприклад збільшення товарообігу компанії на 75%, тим самим виведення її в зону рентабельності.
Маю успішний досвід в тактичному та оперативному управлінні, оптимізації бізнес процесів, визначенні слабких місць і впровадженні кращих рішень, у підборі профільного персоналу і формуванні структури, мотивації, зони відповідальності, у організації бренду, стратегічному плануванні та розробці маркетингової політики. Організовувала і проводила навчальні семінари і маю досвід проведення лекцій.
Постійно займаюся своєю освітою і підвищенням свого професійного рівня. Проходила тренінгові навчання з питань менеджменту, стратегічного планування, створення бренду, соціальної психології.
При цьому я намагаюся дотримуватися соціотехнічної системи управління. Вважаю, що людський ресурс один з найважливіших ресурсів для компанії.

Детальніше в моєму резюме. Приємного дня.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: