• PRO

Катерина

Старший фахівець з обслуговування клієнтів, фінансовий консультант, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий консультант

з 12.2024 по нині (8 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Продаж банківськіх продуктів для фізичних осіб
- Залучення та супровід клієнтів
- Консультація клієнтів на відділенні
- Забезпечення якісного обслуговування
- Виконання встановлених показників для підвищення власної ефективності та відділення в цілому

Старший фахівець з обслуговування клієнтів

з 12.2022 по нині (2 роки 8 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- перевірка правильності оформлення документів;
- ведення касової звітності;
- обслуговування рахунків клієнтів фізичних та юридичних осіб;
- проведення платіжних доручень, чеків;
- касове обслуговування фізичних та юридичних осіб;
- здійснення грошових переказів;
- продаж банківських продуктів;
- оформлення валютообміних операцій.

Фахівець з обслуговування клієнтів

з 01.2020 по 12.2022 (2 роки 11 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- обслуговування рахунків клієнтів фізичних та юридичних осіб;
- проведення платіжних доручень, чеків;
- касове обслуговування фізичних та юридичних осіб;
- здійснення грошових переказів;
- продаж банківських продуктів;
- оформлення валютообміних операцій.

Керівник магазину

з 09.2019 по 12.2019 (3 місяці)
ООО "Стиль Д" ( "Prostor" ), Киев (Роздрібна торгівля)

Контроль всіх робочих процесів в магазині, ведення касової та первинної бухгалтерської документації, підбір і навчання персоналу.

Володіння бухгалтерськими навичками (створення документів, звітів, проведення інкасації). Навички роботи в 1С, Microsoft Office, Excel.
Навички роботи в логістиці (прийом і відвантаження накладних, робота із залишками, переговори з постачальниками по продукції і т. д.)
Підбір і навчання персоналу, проведення тренінгів по асортименту товару. Розстановка пріоритетів для команди.
Досвід в роботі з планограммами, внутрішнім інтер'єром магазину , розташування товару для більш швидкої реалізації.

Керівник магазину

з 10.2017 по 08.2019 (1 рік 10 місяців)
ООО "ДЦ УКРАЇНА" (Watsons), Киев (Роздрібна торгівля)

Володіння бухгалтерськими навичками (створення документів, звітів, проведення інкасації). Навички роботи в 1С, Microsoft Office, Excel.
Навички роботи в логістиці (прийом і відвантаження накладних, пошук SKU, робота із залишками, переговори з постачальниками по продукції і т. д.)
Підбір і навчання персоналу, проведення тренінгів по асортименту товару. Розстановка пріоритетів для команди.
Досвід в роботі з планограммами, внутрішнім інтер'єром магазину , розташування товару для більш швидкої реалізації.

Досвід в проведенні масштабних перестановок і секцій в магазині.

За результатами роботи та проходження навчальних курсів зайняла 1 місце серед керівників торгових точок в першому півріччі 2018 року.

Адміністратор магазину

з 06.2016 по 10.2017 (1 рік 4 місяці)
ООО "СУМАТРА-ЛТД", Киев (Роздрібна торгівля)

Ведення бухгалтерської документації, звітності, проведення інкасації, прийом товару, робота з постачальниками.
Робота з планограмами, консультація покупців, робота з запереченнями, робота за касовим апаратом.
Навчання та допомога в адаптації для персоналу.

Досвід у відкритті магазину" з нуля", досвід в перестановках.

Продавець-консультант

з 09.2013 по 06.2016 (2 роки 9 місяців)
ООО "СУМАТРА-ЛТД", Киев (Роздрібна торгівля)

Розрахунок покупців на касі, консультація по товару, викладка товару і цінників згідно планограми, навчання і допомога в адаптації новачків.
Неодноразове відвідування тренінгів на теми продажів, залучення клієнтів, навчання по даній темі.

Освіта

СЗШ №262

Киев
Середня, з 2001 по 2012 (10 років 9 місяців)

Знання і навички

  • Знання офісних програм
  • Пакет програм Microsoft Office
  • SAP
  • 1C
  • Ведення документації
  • Відповідальність
  • Уважність
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Робота в команді
  • Комунікабельність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Відповідальність, уважність, стресостійкість, комунікабельність.
Вміння працювати в команді.
Уміння швидко навчатись за засвоювати нову інформацію.
Зацікавленість в подальшому розвитку і кар'єрному зростанні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: