• PRO

Вікторія

Direct-менеджер, адміністратор, оператор ПК, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу у Instagram

з 12.2019 по 03.2022 (2 роки 3 місяці)
Sticker Wall, Дніпро (Дизайн)

•︎Оперативно обробляла замовлення та повідомлення (Direct Instagram, Viber, Telegram).
Працювала з запереченнями, допродавала додаткові товари, давала грамотні консультації та закривала угоди.
•︎ Робота в СRM
•︎Створювала ТТН у кабінеті Нова Пошта та Укрпошта
•︎Утримувала постійних клієнтів пропозиціями та акціями з повторними угодами.
•︎Вирішувала конфліктні ситуації, оформляла обміни та повернення.
•︎Здійснювала післяпродажний сервіс.
•︎Розробила скрипти продажу.

Ресепшіоніст (помічник адміністратора)

з 07.2016 по 02.2017 (7 місяців)
Образовательно-развлекательный детский центр "Banana Club", Дніпро (Освіта, наука)

•︎Прийом телефонних дзвінків (у т.ч. замовлень), відвідувачів у холі клубу;
•︎ Реєстрація відвідувачів, ведення первинного обліку послуг, підготовка звітності, ведення клієнтської бази (програма 1С);
•︎ Надання інформаційно-консультативних послуг, організація обслуговування відвідувачів
•︎ Ведення табелів обліку робочого часу персоналу клубу, супровід та облік розрахунків (прийом, видача коштів) з відвідувачами;
•︎ Виконання суміжних функцій, зокрема. організація та контроль забезпечення клубу супутніми товарами (питна вода, канцелярське приладдя, господарські товари тощо).

Помічник бухгалтера

з 01.2016 по 06.2016 (5 місяців)
«Банкетный дом «Lucia»,, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

•︎ Ведення бухгалтерського обліку зобов'язань та господарських операцій (товарно-матеріальних цінностей, витрат на виробництво, реалізації продукції, результатів господарсько-фінансової діяльності);
•︎ Здійснення прийому та обробка первинної документації щодо відповідних ділянок бухгалтерського обліку та підготовка її до лічильної обробки;
•︎ Участь в інвентаризаціях основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, каси;
•︎ Здійснення контролю за своєчасністю та правильністю оприбуткування та списання коштів, за складанням касових та інших фінансових звітів;
•︎ Калькуляційні розрахунки за технологічними картами;
•︎ Ведення табелів обліку робочого часу працівників;

Помічник керівника підприємства

з 04.2008 по 07.2014 (6 років 3 місяці)
ТД «Профиль Украины», Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)

•︎ Ведення та контроль (облік) використання корпоративного мобільного зв'язку на підприємстві;
•︎ Забезпечення керівника, його заступників та керівників структурних підрозділів необхідним канцелярським приладдям, замовлення та контролю доставки питної води тощо;
•︎ Прийом, обробка, облік (надсилання) телефонних дзвінків, факсимільних повідомлень, поштової кореспонденції, ділових документів (в т.ч. через кур'єрські служби). ведення діловодства підприємства;
•︎ Участь у підборі персоналу (розміщення оголошень про вакансії, пошук необхідного персоналу, проведення первинної співбесіди та анкетування;
•︎ Допомога у підготовці та проведенні організаційних заходів (свята, ювілеї, дні народження співробітників);
•︎ Виконання разових доручень керівника щодо організації роботи персоналу за певним керівником напрямку;

Оператор Call-центру Vodafone Україна

з 03.2005 по 01.2008 (2 роки 10 місяців)
Call-центр Vodafone Україна, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

•︎Консультація абонентів
•︎Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Internet);
•︎ Досвід використання різної оргтехніки, МФУ тощо;

Освіта

Національна металургійна академія України

Спеціаліст з обробки металів тиском, Дніпро
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Дніпропетровський індустріальний технікум

Технолог обробки металів тиском, Дніпро
Середня спеціальна, з 1998 по 2002 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Компанія "Нейрон" Олександр Турбин

2021 р., 2-х денний тренiнг

Тренінг "Робота з важкими клієнтами"

2007 р.

Тренінг «Ефективний продаж»

2011 р. 2-х денний тренінг

Курс "Instagram підприємець" агенція PR+

2022 р.

Додаткова інформація

Бодня Вікторія Віталіївна,
Адреса: м. Дніпро, район пр. Б.Хмельницького
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Зацікавлена ​​у постійній роботі.
Розгляну суміжні професії, часткову зайнятість.
Без холодних дзвінків, не колл центр.
Освіта вища:

2008 – 2009р.р. Національна металургійна академія України, кваліфікація – фахівець із обробки металів тиском;
2005 – 2008р.р. Національна металургійна академія України; кваліфікація – бакалавр металургії;
1998 – 2002р.р. Дніпропетровський індустріальний технікум. Кваліфікація – технолог обробки металів тиском;

Додаткова освіта:

2022 р. Курс "Instagram підприємець" агенція PR+
2021 р. 2-х денний тренінг, компанія "Нейрон" Олександр Турбін
2007р. - тренінг "Робота з важкими клієнтами", м. Дніпро;
2011р. - тренінг «Ефективні продажі» м. Дніпро.
Досвід роботи:

12.2019р.-03.2022р. Компанія "Sticker Wall", посада: менеджер з продажу в instagram
Виконувані обов'язки:
•︎Оперативно обробляла замовлення та повідомлення (Direct Instagram, Viber, Telegram).
Працювала з запереченнями, допродавала додаткові товари, давала грамотні консультації та закривала угоди.
•︎Утримувала постійних клієнтів пропозиціями та акціями з повторними угодами.
•︎Вирішувала конфліктні ситуації, оформляла обміни та повернення.
•︎Здійснювала післяпродажний сервіс.
•︎Розробила скрипти продажу.
•︎Створювала ТТН у кабінеті Нова Пошта та Укрпошта
03.2017р. - 05.2019р. Робота на заводі концерну «Volkswagen», Словаччина, (без офіційного оформлення), на посаді оператора маніпуляційного конвеєра;

07.2016р. – 02.2017р. Ресепшіоніст (помічник адміністратора) Освітньо-розважальний дитячий центр "Banana Club", м. Дніпро, обов'язки, що виконуються:
- прийом телефонних дзвінків (в т.ч. замовлень), відвідувачів у холі клубу;
- реєстрація відвідувачів, ведення первинного обліку послуг, підготовка звітності, ведення клієнтської бази (програма 1С);
- Надання інформаційно-консультативних послуг, організація обслуговування відвідувачів
- ведення табелів обліку робочого часу персоналу клубу, супровід та облік розрахунків (прийом, видача коштів) з відвідувачами;
- виконання суміжних функцій, у т.ч. організація та контроль забезпечення клубу супутніми товарами (питна вода, канцелярське приладдя, господарські товари тощо).
01.2016р. – 06.2016р. Помічник бухгалтера «Банкетний дім «Lucia», м. Дніпро, виконувані обов'язки:
- ведення бухгалтерського обліку зобов'язань та господарських операцій (товарно-матеріальних цінностей, витрат на виробництво, реалізації продукції, результатів господарсько-фінансової діяльності;
- здійснення прийому та обробка первинної документації щодо відповідних ділянок бухгалтерського обліку та підготовка її до лічильної обробки;
- участь в інвентаризаціях основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, каси;
- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю оприбуткування та списання коштів, за складанням касових та інших фінансових звітів;
- калькуляційні розрахунки за технологічними картами;
- ведення табелів обліку робочого часу співробітників;

04.2008р. - 07.2014р. Помічник керівника підприємства ТОВ «Вікторія», ТОВ «Профіль України» (один власник), м. Дніпро, обов'язки, що виконуються:
- ведення та контроль (облік) використання корпоративного мобільного зв'язку на підприємстві;
- забезпечення керівника, його заступників та керівників структурних підрозділів необхідним канцелярським приладдям, замовлення та контролю доставки питної води тощо;
- Прийом, обробка, облік (надсилання) телефонних дзвінків, факсимільних повідомлень, поштової кореспонденції, ділових документів (в т.ч. через кур'єрські служби). ведення діловодства підприємства;
- участь у підборі персоналу (розміщення оголошень про вакансії, пошук необхідного персоналу, проведення первинної співбесіди та анкетування;
- Допомога у підготовці та проведенні організаційних заходів (свята, дні народження співробітників);
- виконання разових доручень керівника з організації роботи персоналу за певним керівником напрямку;

03.2005р. - 01.2008р.
Оператор Call-центру Vodafone Україна
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Впевнений користувач ПК.
Досвід використання різної оргтехніки.
Навички роботи з документами Google, Word, Excel, месенджерами, CRM.
Особисті якості, навички:
Виконавча, відповідальна, дисциплінована.
здатність працювати у колективі, без шкідливих звичок.
Швидко концентруюся та приймаю рішення.
Грамотна мова - усна і письмова.
Вмію раціонально розподіляти свій час, одночасно тримати на контролі багато питань, розставляти пріоритети

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: