- PRO
Мирослав
Support manager
- Розглядає посади:
- Support manager, Спеціаліст чата, Менеджер роботи з клієнтами, IT-спеціаліст, Direct-менеджер, Модератор, Customer Support, Сервіс-менеджер, Менеджер з підтримки клієнтів
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 23 роки
- Місто проживання:
- Рівне
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5678632/?puid=90200
Досвід роботи
Спеціаліст з обробки зображень
з 03.2023 по 03.2024
(1 рік)
Фейсер, Дистанційно (IT)
Анотація даних для подальшого навчання ШІ ( штучний інтелект).
Фахівець з обслуговування клієнтів (чат та соціальні мережі)
з 04.2021 по 11.2024
(3 роки 7 місяців)
Global Bilgi, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)
Великий досвід роботи з клієнтами в чатах, соціальних мережах. Вирішення різних технічних питань, фіксація в CRM системах, відповіді на різні типи листів, які надходили на пошту, робота з Excel таблицями.
Оператор call-центра
з 01.2020 по 03.2021
(1 рік 2 місяці)
Arce, Рівне (Телекомунікації, зв'язок)
Обслуговування клієнтів, надання їм допомоги в різних питаннях, прорахунок бонусної системи, надання інформації щодо товарів, робота в 1C , здійснення продажів, та їх оформлення.
Освіта
НУВГП
Право, Рівне
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)
Знання і навички
- Технічна підтримка користувачів
- Копірайтинг (криптовалюта)
- Робота з великим обсягом інформації
- Бажання вчитися і розвиватися
- Робота з клієнтами
- Пунктуальність
- Спокійність
- Відповідальність
- MS Office
- Користувач ПК
- Здатність до навчання
- Стресостійкість
- Уважність
- MS Excel
- Уміння аналізувати
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Швидкий набір тексту
- Ведення CRM
- Комунікабельність
- Trello
- Грамотна усна та письмова мова
- Робота із запереченнями
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Впевнений користувач ПК, виконую будь-яку роботу, стресостійкий, маю великий досвід в спілкуванні з людьми, а саме: консультація клієнтів в чатах та соціальних мережах в сферах мобільного звʼязку, фінансовій та в gambling індустрії (5 років). Працюю зі всіма програмами (MSWord, Excel, CRM система, досвід роботи в 1С, тощо). Маю досвід продаж близько 2- ох років, та працював з платіжними системами. Також здійснював обслуговування англомовних клієнтів в чатах. Вмію ефективно комунікувати з клієнтами, аналізувати запити та знаходити оптимальні рішення, швидко освоюю нові інструменти та технології. Швидкий набір тексту, ставлюся до роботи відповідально, можу працювати багато годин в день, відключення світла не проблема, ніколи не відкладаю на потім робочі питання чи задачі, а роблю вже і зараз, завжди зацікавлений навчатись чомусь новому та ставити перед собою цілі та впевнено до них рухатись.
Маю досвід роботи на посаді менеджера підтримки в індустрії онлайн-гемблінгу. Працював у форматі live-чату з користувачами, оперативно вирішуючи запити та проблеми клієнтів. Брав участь у створенні шаблонів відповідей для підвищення ефективності комунікації та стандартизації сервісу.
Участь у запуску стартапу дала можливість працювати в умовах швидких змін та високого навантаження, що сформувало вміння приймати рішення самостійно, працювати в команді, адаптуватися до нових процесів і технологій.
Навички:
Комунікація з клієнтами (live-chat, email)
Створення шаблонів та баз знань
Робота з CRM-системами
Розуміння специфіки гемблінг-ринку
Стресостійкість, багатозадачність, клієнтоорієнтованість.
Схожі кандидати
-
Customer support representative
Дистанційно -
Спеціаліст технічної підтримки
Дистанційно -
Адміністратор системи, начальник відділу ІТ, інженер технічної підтримки
30000 грн, Дистанційно, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами
30000 грн, Дистанційно -
Адміністратор
Дистанційно -
Менеджер служби підтримки
Дистанційно, Інші країни