• PRO

Ольга

Менеджер інтернет-магазину, оператор, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор інформаційно-довідковоі служби (гаряча лінія)/логіст

з 03.2023 по 05.2024 (1 рік 2 місяці)
ТОВ Будмен, Харків (Роздрібна торгівля)

• прийом вхідних дзвінків;
• надання консультації з приводу товарів та послуг компанії;
• опитування клієнтів з приводу якості обслуговування в магазині (вихідні дзвінки);
• фіксування звернень від клієнтів магазину, їх обробка та надання зворотнього зв?язку;
• оформлення послуги доставки товару;
• робота з касовим терміналом (доставка).

Оператор інтернет магазину

з 06.2022 по 03.2023 (9 місяців)
Омега, ТОВ, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Прийом вхідних/вихідних дзвінків;
- Підтвердження замовлень, продаж супутніх товарів, відвантаження замовлень в 1С 8.3;
- Опрацювання замовлень з маркетпоейсів Rozetka, prom.ua;
• Консультація клієнтів;
• Внесення інформації в CRM, 1С 8.3;
• Вирішення конфліктних ситуацій.

Оператор ПК

з 10.2020 по 02.2022 (1 рік 4 місяці)
ТМ Boncar, Харків (Роздрібна торгівля)

• прийом вхідних дзвінків;
• консультація по послугам компанії;
• передача інформації менеджерам з продажів для оформлення замовлення;
• консультування клієнтів з приводу статусу виконання замовлення;
• складання та вирішення проблемних звернень.

Оператор call-центру

з 09.2017 по 08.2019 (1 рік 11 місяців)
КЦ «Call for you», Харків (Телекомунікації, зв'язок)

• обробка вхідних дзвінків (гаряча лінія супермаркету);
• надання інформації та консультація по програмі лояльності та з приводу діючих знижок та акцій;
• внесення, коректування даних в CRM;
• складання звернень клієнтів на клієнтський сервіс та на технічну підтримку.

Адміністратор

з 07.2015 по 07.2017 (2 роки)
АН Харків-Ріелтер, Харків (Нерухомість)

• внесення, коректування та перерозподіл інформації в базі даних нерухомості;
•розміщення об?яв в ЗМІ;
•вхідна/вихідна пошта, прийом телефонних дзвінків;
• підготовка звітів, видача заробітної плати;
•забезпечення життєдіяльності офісу, сплата рахунків.

Помічник адміністратора

з 07.2013 по 07.2015 (2 роки)
АН Харків-Ріелтер, Харків (Нерухомість)

• внесення, коректування та перерозподіл інформації в базі даних нерухомості;
• розміщення об?яв в ЗМІ;
• вхідна/вихідна пошта;
•прийом телефонних дзвінків;
• консультування клієнтів;
• забезпечення життєдіяльності офісу.

Секретар

з 01.2012 по 03.2013 (1 рік 2 місяці)
ФОП Ткаченко Д. М., Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

• організація діловодства та документообігу;
• прийом, реєстрація, відправка та розподіл даних (вхідна/вихідна кореспонденція);
• ведення бази даних;
• консультація клієнтів по послугам компанії;
• прийом та обробка телефонних дзвінків;
• розміщення інформації про вакансії в ЗМІ;
• прийом дзвінків від кандидатів на вакансії та запрошення на співбесіду;
• забезпечення життєдіяльності офісу;
• виконання доручень керівництва.

Соціальний педагог

з 08.2011 по 01.2012 (5 місяців)
еріторіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ленінського району м. Харкова, Харків (Державні організації)

• надання психологічних, соціально - педагогічних, інформаційних послуг недієздатним громадянам;
• організація дозвілля: проведення зустрічей за інтересами, відвідання закладів культури;
•долучення до співпраці закладів культури, освітніх закладів, благодійних, громадських організацій;
•ведення діловодства: складання звітів, планів, внутрішніх наказів, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, службових записок, складання договорів на соціальне обслуговування.

Освіта

Харківська державна академія культури

Факультет менеджменту, спеціалізація - соціальний педагог, кваліфікація - магістр, Харків
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

  • Binotel
  • СПРУТ-ТП
  • Підбір пірсоналу, розміщення вакансій, призначення співбесід з к
  • MS Excel
  • MS Office
  • MS Outlook
  • Работа со сканером
  • Работа с принтером
  • Работа с ксероксом
  • Работа с факсом
  • Битрикс24

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Багатозадачність, підбір персоналу, розміщення вакансій, активний пошук кандидатів, зародення па спіабесіду;
1С 8.3 - створення видаткових накладних, відвантаження щаиовлень, створення когтрагентів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: