Резюме від 1 лютого 2024

Наталія

HR-керівник, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

ДОСВІД РОБОТИ

Назва компанії: ПП «Науково-виробниче підприємство «Інститут живлення рослин»
Посада: заступник директора з питань HR-менеджменту
Період роботи: 05.05.2015 — 23.12.2015 р.р.
Обов’язки:
- організація Team Building Activities;
- аналіз ринку спеціалістів;
- створення та оптимізація бази кадрового резерву.
Назва компанії: ТОВ «Авто Житло План»
Посада: головний менеджер з консультаційних питань комерційної діяльності
Період роботи: 01.06.2012 – 31.10.2013 р. р.
Обов’язки:
- ведення клієнтської бази;
- надання консультацій клієнтам;
- робота над збільшенням продажів.
У зв’язку з реорганізацію з 28.02.2011 р. ТОВ "УСП Україна", змінило назву на ТОВ «Авто Житло План».
з 01.06.2012 р. переведена на посаду головного менеджера з консультаційних питань комерційної діяльності, у зв’язку з вагітністю.
Назва компанії: ТОВ «УСП Україна» / ТОВ «Авто Житло План»
Посада: заступник генерального директора з питань регіонального розвитку в Західному регіоні України
Період роботи: 17.11.2009 – 01.06.2012 р. р.
Обов’язки:
- відкриття та організація роботи представництв у Західному регіоні України (сім міст);
- підбір та навчання персоналу;
- розробка та участь в рекламних компаніях (преса, телебачення, радіо, вулична реклама);
- щомісячний контроль ефективності;
- організація Team Building Activities;
- документообіг.
Назва компанії: ТзОВ «Фешен Дівелопмент Груп» (VolWest Group)
Посада: керівник відділу управління персоналом
Період роботи: 01.06.2009 – 16.11.2009 р. р.
Обов’язки:
- створення та оптимізація бази кадрового резерву;
- розробка системи оцінки кандидатів;
- організація перевірки та оцінки кандидатів (один раз в два місяця);
- розробка програм навчання персоналу та організація начального процесу;
- налагодження зв’язків та організація співпраці зі ЗМІ, навчальними закладами, кадровими агентствами
- повний обсяг документації по кадровому діловодству;
- розробка посадових інструкцій, стандартів обслуговування та зовнішнього вигляду, аудиту, мотивації та демотивації персоналу;
Назва компанії: АПГ «ПАН КУРЧАК» «УКРАЇНСЬКІ ТОРГІВЕЛЬНІ МЕРЕЖІ»
Посада: тренер з навчання персоналу
Період роботи: 05.01.2009 – 08.05.2009 р.р.
Обов’язки:
- розробка та планування навчальних програм, тестів на допуск до роботи;
- планування кошторису та нарахування преміальних, (звітність по витратах);
- пошук та підбір персоналу;
- проведення співбесід;
- аудит;
- звітність.
Назва компанії: ТОВ «Житловий Альянс»
Посада: 2004р. продавець-консультант.
2005р. переведена на посаду спеціаліста з продажу.
2007 – 2008р.р. переведена на посаду регіонального директора
Період роботи: 15.09.2004 – 25.02.2008 р. р.
Обов’язки:
- ведення переговорів;
- робота з контролюючими органами;
- організація та контроль роботи 10-ти представництв;
- підбір персоналу;
- відкриття двох представництв у Західній Україні;
- контроль ефективності реклами;
- звітність;
- створення міні тренінгів для зросту обсягів продаж;
- мотивація спеціалістів з продажу.
Назва компанії: ЗАТ «АІСЕ Україна»
Посада: продавець-консультант в комерційному відділі.
Період роботи: 02.12.2002 - 02.10.2003 р.р.
Обов’язки:
- продаж товару;
- ведення клієнтської бази.
Посада: ПП, продавець оптової та роздрібної торгівлі.
Період роботи: 20.03.2001 - 10.11.2002 р. р.
Специфікація підприємства: спортивна техніка та обладнання.
ОСВІТА
Навчальний заклад: Луцький кооперативний технікум
Назва спеціальності: продавець продтоварів
Період навчання: 26.05.2004 – 31.08.2004 р. р

• Навчальний заклад: Волинський Національний університет ім. Лесі Українки
Назва спеціальності: соціальний психолог
Період навчання: 2004 – 2009 р.р.
Додаткова освіта:
Професійні тренінгові програми:
4.03.2005 р. «Ведення переговорів то телефону»
4.08.2005 р. «Якщо клієнт говорить «НІ», робота з запереченнями»
15 – 16.09.2006 р. «Навички успішного продажу»
13.03.09 р. – по серпень «Ефективне управління персоналом» ( 3 модулі).
19.07.2015 р. конференція з підвищення кваліфікації «HR-бренд 3.0»
Вміння та навички
• Вміння розробляти проекти та плани розвитку;
• Вміння ведення переговорів та дискусій;
• Навички роботи з клієнтською базою;
• Проведення та проходження тренінгів із психології управління, організаційної психології, психології менеджменту;
• ділового листування та мерчандайзингу;
• Знання іноземних мов:
Англійська мова A2 (із словником)
Польська мова А2 (із словником)
Російська мова С2 (вільно володію)
• Комп'ютерні навички: досвід і навички роботи в програмах Microsoft Оffice (Publisher, Word, Exel, Power Point), а також Internet (Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera
Особисті якості: працюю на результат, пунктуальність, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: