Наталия
Інспектор відділу кадрів, офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Суми
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5717309
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
Єременко Наталія Миколаївна
Дата народження: 04.06.1985
м. Суми, 40022
вул. Троїцька, 18 кв. 60
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади.
Освіта:
Вересень 2002 р. – червень 2007 р., Харківський національний університет внутрішніх справ (Сумська філія), спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Досвід роботи:
Юрист
липень 2007 р. – січень 2008 р. агентство нерухомості «Сумська фортеця».
Функціональні обов’язки:
надання консультаційних послуг;
складання і правовий аналіз договорів, роз’яснення їх умов, юридичних наслідків;
ведення переговорів в рамках діяльності фірми.
Дільничний інспектор міліції
квітень 2009 р. - жовтень 2010 р. Ковпаківський РВ СМУ ГУМВС України в Сумській області.
Функціональні обов’язки:
розгляд адміністративних матеріалів;
складання адміністративних протоколів;
ведення роз’яснювально-профілактичних заходів серед населення;
ведення обліку та нагляд за особами, які звільнилися з місць позбавлення волі;
виконання доручень слідчих.
Менеджер з обслуговування клієнтів
Жовтень 2019-червень 2021
ТОВ "ГЛОБОЛ БІЛГІ".
Функціональні обов'язки:
консультація щодо продуктів компанії;
допомога в підборі та підключення тарифних планів та додаткових послуг;
складання запитів, скарг.
Інспектор з кадрів группи кадрів
Червень 2021- вересень 2022
Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" ім І Г Харитоненка Державної прикордонної служби України
Функціональні обов'язки :
прийом та звільнення працівників;
ведення особових справ;
ведення трудових книжок;
розрахунок стажу;
складання наказів;
облік працівників;
військовий облік.
Професійні навички:
володію комп’ютером;
знання законодавства;
навички ведення договірної роботи;
уміння проводити переговори;
навички складання різних юридичних документів;
знання мов: українська, російська – вільно володію, англійська – зі словником.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, дисциплінованість, комунікабельність, пунктуальність.
Додаткова інформація:
Одружена, маю двох дітей.
Схожі кандидати
Помічник керівника, спеціаліст з персоналу, відділу кадрів
18000 грн, Суми
Инспектор отдела кадров, менеджер по персоналу
Суми, Полтава
Офіс-менеджер, помічник керівника
Суми
Менеджер з підбору персоналу, HR-рекрутер
Суми, Вінниця
,
ще 8 міст
Бухгалтер, помічник бухгалтера, ревізор, офіс-менеджер, секретар
Суми