Резюме від 9 квітня 2024 PRO

Наталя

Бухгалтер, помічник бухгалтера, оператор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто проживання:
Олександрія
Готовий працювати:
Дистанційно, Олександрія

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Викладач бухгалтерського обліку

з 01.2021 по 03.2021 (2 місяці)
Школа технології успіху, Олександрія (Освіта, наука)

Навчання бухгалтерського обліку з використання програми 1С 8.2, 8.3

Бухгалтер

з 01.2021 по нині (3 роки 4 місяці)
Фрілансер, Олександрія (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку для ФОП та ТоОВ, ПП на єдиному податку, загальній системі, а також з ПДВ.
Збір та складання первинної документації, договорів.
Розрахунок і нарахування заробітної плати та податків.
Формування і здача бухгалтерської, податкової, статистичної звітності в електронному вигляді.
Заповнення книги обліку доходів і витрат.
Систематизація первинних документів.
Консультації.
Здача нульової звітності.
Відновлення бухгалтерського обліку.
Внутрішній аудит.
Кадрова робота з персоналу, від найму працівника до звільнення.
Робота за допомогою програм бух.обліку та подання звітності.

Бухгалтер-експерт

з 03.2020 по 12.2020 (9 місяців)
Олександрія-Аудит, Олександрія (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Консультування та аудит бухгалтерського та податкового обліку підприємств згідно з ПСБО, МСФЗ.

Бухгалтер

з 10.2013 по 01.2020 (6 років 3 місяці)
ВА ГРЕЙН ЕКСПРЕСС, Олександрія (Транспорт, логістика)

Комплексний облік у всіх сферах діяльності підприємства. Підготовка пакету документів для оформлення та подальшого ведення лізингових операцій. Складання договірних документів щодо послуг оренди. (Надання в оренду нерухомого та рухомого майна)

Головний бухгалтер

з 05.2008 по 01.2011 (2 роки 8 місяців)
Заріна, ДП, Раст-Трейдінг ТОВ, Олександрія (Харчова промисловість)

Комплексний облік у всіх сферах діяльності підприємства. Досвід керівництва невеликими колективами.

В.О. головного бухгалтера

з 02.2007 по 03.2008 (1 рік 1 місяць)
Тикич, МПП, Олександрія (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Комплексний облік у всіх сферах діяльності підприємства.

Підприємець

з 04.2004 по 01.2020 (15 років 9 місяців)
Підприємець, Олександрія (Транспорт, логістика)

Послуги перевезення вантажів транспортними засобами, логістика

Головний бухгалтер

з 06.2003 по 03.2005 (1 рік 9 місяців)
Партнер-Транс, ТОВ, Олександрія (Транспорт, логістика)

Комплексний облік у всіх сферах діяльності підприємства. Досвід керівництва невеликими колективами.

Фахівець з обліку

з 01.2003 по 05.2003 (4 місяці)
Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, Олександрія (Державні організації)

Проведення перевірок правильності нарахування та перерахування пенсійних внесків юридичних та фізичних осіб.

Головний бухгалтер

з 02.1999 по 12.2002 (3 роки 10 місяців)
Панорама, ТОВ, Олександрія (Будівельна промисловість, деревообробка)

Комплексний облік у всіх сферах діяльності підприємства. Ведення управлінського обліку.

Фахівець роботи з клієнтами

з 01.1997 по 02.1999 (2 роки 1 місяць)
Відділ субсидій Олександрійської міськради, Олександрія (Державні організації)

Оформлення житлових субсидій

Освіта

УЗЕІ

Бухгалтерський облік, Харків
Вища, з 1999 по 2001 (2 роки)

Присвоєно кваліфікацію "Бухгалтер"

Мелітопольський автомоторний технікум

Економіка підприємств, Мелітополь
Незакінчена вища, з 1994 по 1996 (2 роки)

Присвоєно кваліфікацію "Економіст з планування"

Додаткова освіта та сертифікати

Підвищення кваліфікації бухгалтерів - FactorAcademy

2018, 20 днів

Проф. Напрямок "Бухгалтерський облік з ПК" згідно з новим планом рахунків та ПСБО

2001, 1 год 9 месяцев

7eminar.com – Великий бухгалтерський семінар – ТОВ «Київська бухгалтерська служба»

2020, 1

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Навички роботи в 1С 8.3, 7.7, мінімальний адмін.супровід Впевнене володіння ПК, а також MS Office Навички роботи в Cоната, Сота, М.Е.Doc, Клієнт-банк та інші

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

- Курси підвищення кваліфікації.
- Участь у семінарах.
- Вміння справлятися із складними завданнями.
- Вміння взаємодіяти з державними органами та досвід у цій сфері. Навички проведення переговорів.
- знання офісних програм.
- Вміння працювати із базами даних.
- Вміння планувати, навички організації документообігу.
- Досвід керівництва невеликими колективами.
- Цілеспрямованість, прагнення досягати результату.
- Без шкідливих звичок;
- Готова до нестандартного графіка роботи;
– Є дочка юнацького віку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: