Резюме від 23 квітня 2024

Юлія

Менеджер з адміністративної діяльності, діловод, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний менеджер із зв'язків з громадськістю

з 03.2012 по нині (12 років 2 місяці)
Асоціація «Українські фондові торговці», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- консультування клієнтів організації
- проведення опитування за різними тематиками;
- здійснення інформаційної підтримки клієнтів;
- збір та аналіз інформації стосовно актуальності даних по ліцензіям та сертифікації фахівців;
- підготовка інформації для розміщення на офіційному веб- сайті
- ведення бази клієнтів
- підготовка пакетів документів для надання до державних органів та їх супровід;
- організація роботи персоналу.

Менеджер з продажу

з 01.2011 по 02.2012 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Інкоме-Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)

— обслуговування і консультації клієнтів;
— ведення документообігу;
— оформлення договорів про надання послуг;
— стажування та тестування співробітників

Секретар-референт, Технічний помічник директора

з 02.2006 по 10.2010 (4 роки 8 місяців)
ТОВ «Васка», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- ведення загального діловодства
- підготовка робочих груп;
- контроль та супровід договорів, додаткових угод та актів виконаних робіт;
- кадрове адміністрування;
- складання графіків відпусток і контроль за їх дотриманням;
- робота з табелями обліку робочого часу;
- забезпечення безперебійної організації роботи офісу (закупівля канцелярії, хоз товарів, контролювання своєчасної оплати комунальних послуг, пошук приміщень та вирішення внутрішніх потреб працівників).

Секретар, Оператор ЕОМ

з 11.2000 по 10.2005 (4 роки 11 місяців)
Управління житлово-комунального господарства Кіровоградської облдержадміністрації, Кропивницький (Державні організації)

- ведення загального діловодства (вхідна, вихідна, внутрішня);
- формування номенклатури справ;
- обробка інформації, складання таблиць, форматування документів;
- підготовка засідань, конференцій, робочих груп;
- погодження окремих питань із працівниками структурних підрозділів, доведення до них вказівок й розпоряджень керівника, контроль за їх виконанням;
- одержання в державних органах та органах місцевого самоврядування документів й інформації для керівника;
- організація прийому відвідувачів.;
- здійснення своєчасного відправлення кореспонденції.

Освіта

Педагогічний університет ім.В.Винниченка

Вчитель, філологічний факультет, Кропивницький
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Секретар-Друкарка. Оператор ЕОМ

2000, 4 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office

Додаткова інформація

ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
- маю коректну поведінку з будь-якою конфіденційною інформацією;
- відповідальність, дисциплінованість, акуратність;
- вмію працювати в команді.


ІНШІ ЯКОСТІ:
- доброзичлива, порядна, комунікабельна;
- стійкість в стресових ситуаціях;
- без шкідливих звичок;
- люблю читати;
- захоплююсь подорожами.

ІНШЕ:
- заміжня, маю двох дітей.

ДОДАТКОВО:
Офіційне працевлаштування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: