Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Альона

Фахівець із закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора виробництва

з 04.2023 по 11.2023 (7 місяців)
ТОВ Сумська агросервісна компанія, Вся Україна (Сільське господарство, агробізнес)

Посадові обов'язки:
1.Планування, організація робіт із зберігання, реалізації та переробки яблук.
Належне ведення документації.
2.Пошук та підготовка пропозицій щодо розміщення асортименту продукції, нових напрямків діяльності підприємства.
3.Організація робіт по збереженню та розширенню позицій на ринках реалізації продукції.
4.Організація ведення робочої документації у підзвітних підрозділах. Контроль за її належним веденням.
5.Аналіз та облік продаж, контроль стану взаєморозрахунків підприємства.
6.Підготовка комерційних пропозицій із продажу продукції.
7.Контроль за реалізацією продукції та матеріально-технічне забезпечення вироб-ництва.
8.Закупівля сировини для виробництва, комплектуючих матеріалів для пакування продукції.
9. Розширення лінійки нових продуктів на виробництві:
- розробка ТУ,
- супровідні документи для атестації виробництва,
- розробка макету етикетки/упаковки та друк.
- закупівля комплектуючих для пакування нових продуктів,
- розрахунок коефіцієнтів норм виходу
- проведення дегустацій нових продуктів
- укладання договорів з покупцями

Начальник відділу реклами

з 01.2003 по 12.2022 (19 років 11 місяців)
Газета « Всі Суми Панорама - Медіа», Суми (ЗМІ, медіа)

1.Постановка завдань працівникам, комунікація та встановлення структурних зв'язків між підрозділами підприємства, контроль виконання.
2.Планування бюджету підприємства, пошук шляхів для реалізації поставлених творчих, фінансових та організаційних завдань.
3.Вирішення конфліктних та спірних питань у процесі виробництва.
4.Аналітика рекламних продаж, генерування нового продукту (рекламного чи інформаційного) на ринку, комплексні рекламні пропозиції (газета, сайт, концертні, соціально-громадські заходи).
5.Проведення переговорів з клієнтами, на рівні вищої керівної ланки. Розрахунок та формування комерційних пропозицій.
6.Підготовка супроводжуючої документації (договір, рахунок – фактура, акти виконаних робіт)
7.Підготовка до тендерів (складання планів робіт, кошторису, розподіл завдань за структурами підприємства) та безпосередня участь у них.
8.Проведення переговорів щодо врегулювання конфліктів з клієнтами.

Освіта

Сумской Государственный Университет

Техника и физика низких температур, Сумы
Вища, з 1988 по 1992 (4 роки)

Додаткова освіта: Треніги та семінари УАІПП (Української Асоціації Видавців Періодичної Преси) м. Київ
Тема: створення умов для вироблення видавцями системних рішень, для активної комунікації, як усередині різних професійних груп преси, так і між медіа та громадськістю, для організації професійної підготовки працівників друкованих медіа. Організація роботи рекламного відділу.

Тренінги:
• «Золоті правила роботи відділу реклами»
• «Крок за кроком чи основи роботи відділу реклами»
• «Три кити розповсюдження: роздріб, передплата, кур'єрська служба»
• «Стратегія просування проєкту на ринку друкованих видань»
• «Просування проекту на ринку друкованих видань»

Перевірка знань з питань охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, відповідно до Програми навчання з питань охорони праці посадової особи (заступник директора ТОВ САК) від 24.03.2023р.
ТОВ «Навчально-виробничий центр «ПЛАНЕТА ЗНАНЬ»».

Знання і навички

1С- користувач на рівні: формування рахунків Накладних ТТН Користувач ПК Аналітичне мислення Самостійне прийняття рішень Стресостійкість Креативність Організованість Комунікабельність

Додаткова інформація

Досвід міжнародного спілкування:
Листопад 2009 р. США, Техас, м. Амарілло, видання «Amarillo Globe-News», обмін досвідом за програмою IREX ProMedia
Ключові навички:
1С- користувач на рівні: формування рахунків, накладних, ТТН, актів звіряння.
ПК – просунутий користувач.
Математичний склад розуму, вміння аналізувати та швидко приймати рішення. Грамотне гарне мовлення. Стресостійкість, креативність, націленість на результат, уміння брати відповідальність на себе, комунікабельність. Дисципліна, самоорганізація.
Готовність до навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: