Резюме від 31 жовтня 2019 PRO

Нелля

Менеджер з персоналу, 13 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 12.2015 по 10.2019 (3 роки 10 місяців)
ТОВ АЛДЕЯ, Київ (Виробництво хлібобулочної та кондитерської продукції, кількість працівників 115 осіб)

Досягнення: За майже 4 роки збільшення кількості працівників в три рази з 35 до 115 осіб (постійна кількість працюючих).
- Виконання обов'язків менеджера з підбору персонала та частково кадровика (ведення кадрової документації).
- Співпраця з усіма підрозділами виробництва та адміністрації.
- Аналіз та планування для пошуку необхідної кількості фахівців та персоналу.
- Розміщення вакансій та оголошень на інтернетпорталах та в печатних виданнях.
- Пошук фахівців та персоналу на виробництво.
- Прийом дзвінків від претендентів, запрошення на співбесіду, проведення співбесід.
- Прийом працівників на роботу, их оформлення та супровід.
- Інформаційна підтримка працівників усіх підрозрозділів.

Освіта

Теолого-Педагогічний Коледж

Педагогічний, Кишинів, Молдова
Вища, з 1998 по 2002 (3 роки 9 місяців)

Кулінарний Техникум

Пекар. Кондитер-булочник., Кишинів, Молдова
Середня спеціальна, з 1995 по 1997 (1 рік 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Adobe Photoshop Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Знання офісних програм Ведення соціальних мереж Adobe Acrobat Reader Adobe Касові операції Універсальність

Додаткова інформація

Попередній досвід роботи:

2012-2015р.р. Заступник директора філіалу.
"IMEX" ФОП Седов А.А. Виготовлення та реалізація металопластикових конструкцій (кількість працівників 30-35 осіб). Київ.

1. Підбор та навчання працівників.
- Співпраця з різноманітними компаніями з розміщення оголошень про роботу і вакансій.
- Проведення співбесід, та оформлення працівників.
- Навчання персоналу під час стажування та супровід.
2. Зустрічі з клієнтами, оформлення замовлень та договорів на
воготовлення та встановлення м/п конструкцій.
3. Безпосередня співпраця з виробництвом. Перевірка стану виготовлення замовлення.
4. Логістика. Складання маршутів, визначення часу та контроль доставки замовлень. (Досягнення - доставка замовлення відбувалася чітко за узгодженним часом з клієнтом без запізнення).
5. Контроль проведення монтажних робіт фахівцями за всіма нормами та подальше сервісне обслуговування.
Досягнення : Збільшення кількості замовлень за рахунок збільшення кількості працівників, професійного підходу та якісного обслуговування. Повторні замовлення та рекомендації від існуючих клієнтів.

2008-2012р.р. Менеждер з продажів. Дизайнер-оператор.
ТОВ НІКОЛЬ Фотостудия. Надання послуг населенню. Київ.

1. Прийом замовлень від клієнтів.
2. Фотоз'емка. Дизайн та обробка фото. Реставрація.
3. Оцифровка фото та видеоматеріалу (робота с різноманитними носіями інформації).
4. Друк фото на професійном обладаннні R1 KONIKA MINOLTA (обслуговування обладнання).
5. Продаж фото та відео техникі, комплектуючих та аксесуарів.
Досягнення: Збільшення клієнтів за рахунок надання якісного обслуговування, відповідно прибутку.

2006-2008р.р. Адміністратор. Завідувач складом.
"MG ROVER CLUB" МП ТОВ ВІАН
Автосалон/Станція техничного обслуговування автомобілів. Київ.

1. Ведення документації. Прийом дзвінків та перенаправлення на фахівців. Забеспечення офісу всім необхідним.
2. Підтримка співпраці з іноземними постачальниками (Великобританія).
3. Прийом автозапчастин, фарб, мастильних рідин та аксессуарів. Розміщення в складі, зберігання, видача та облік.(Номенклатура становила до 1000 найменувань).
4. Налагодження та підтримка господарської частини станції.
Досягнення:Чітка робота офису та складу. (Приймала склад з великою недостачею, але під моїм контролем недостачи більше не було ніколи).

2003-2006р.р. Адміністратор. Вчитель англійської мови.
ДНЗ "Джерело Надії"(приватний навчальний заклад). Київ.

1. Ведення офісної документації.
2. Заключення договорів з дитячими навчальними закладами про надання додаткових послуг з навчання дітей за факультативами (математика, письмо, англійська, живопис, танці, театральне мистецтво).
3. Підбор вчителів, створення групп та розкладу занять, контроль надання послуг вчителями.
4. Викладання англійської мови дітям.
Досягнення: Зросла кількість ДНЗ які застосували додаткові, факультативні, заняття для дітей в своих закладах. Відповідно зріс прибуток. Особисті досягнення - вдячність батьків за підготовку дітей з англійської мови перед школою, та бажання продовжити брати уроки навіть після вступу і навчання у школі.

Вільно володію мовами:
1. Українською;
2. Російською;
3. Англійською (розмовляю, перекладаю);
4. Румунською (розмовляю, перекладаю).

Про себе: Незаміжня, дітей немає. Активна, позитивна, цілеспрямована, енергійна, витривала, орієнтована на успіх, клієнтоорієнтована, творчий та сучасний підхід до усього, маю бажання розвиватися, вчитися новому. Володію добрим характером, дисциплінована, справедлива та чесна.

Водійське посвідчення кат. В, власного автомобіля немає.

Розгляну Ваши пропозиції.
З повагою Нелля Орлова.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: