Резюме від 27 січня 2020

Михаил

HR-менеджер, 17 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Координатор з питань співробітників

з 03.2018 по 09.2019 (1 рік 6 місяців)
Amtra Sp. z o.o., Poland. Sosnowiec (Amtra є ексклюзивним дистриб'ютором більше 20 відомих брендів з індустрії автомобільної хімії. Діяльність групи-це оптова торгівля, й представництво визнаних в світі і в Європі брендів на польському ринку.)

Підтримка організаційної культури підприємства з особливим акцентом на: ADVOCACY/ залучення співробітників, основи управління персоналом та навчання процесам, управління відносинами з працівниками, управління ефективністю, розвиток кар'єри та оцінка талантів, придбання та утримання.
Забезпечення цілеспрямованого керівництва та інструктажу для працівників у складному бізнес-середовищі, включаючи підтримку численних груп працівників, клієнтів, продуктів чи ініціатив.
Робота в декількох інструментах HR, щоб налаштувати профіль кандидата та зберігати належну документацію CRM / ERP система «Zoho People» Impuls EVO.
Розміщення інформації про роботу та роботодавців у різних соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, LinkedIn, Pracuj.pl тощо.
Onboarding employee.
Надання консультацій та консультацій керівникам та працівникам для забезпечення послідовного застосування та інтеграції політик, дотримання правил сприяння етичному та сумісному робочому середовищу.
Встановлення та зміцнення партнерських відносин з іншими управліннями та координація пропаганди до нових та постійних роботодавців.

Координатор тимчасових співробітників з за кордону,Молодший спеціаліст

з 06.2016 по 10.2016 (4 місяці)
Mileta a.s Czech Republic Hořice, Hradec Králové Region, Czech Republic Hořice, Hradec Králové Region (Mileta - одне з найбільших повністю інтегрованих текстильних підприємств у Європі. Етапи виробництва, які включають фарбування, ткацтво та оздоблення, базуються на новітній технології та багаторічному досвіді.)

- підготовка планів відпусток, облік та облік відпусток працівників;
- підготовка заробітної плати, сплата соціальних внесків та податку на доходи фізичних осіб;
- складання трудових договорів, припинення трудових договорів, видача трудових посвідчень;
- ведення детальної документації працівника (особисті файли, картки з оплати праці облік робочого часу);

Менеджер з продажу та зв’язку з клієнтами

з 02.2016 по 06.2016 (4 місяці)
GARAGE MOBІLE GROUP, Ringoo ТОВ FOZZY GROUP, Київ (Спеціалізація ringoo – мобільні пристрої та аксесуари, різний сервіс, включаючи програму Trade-in (спеціальна послуга для обміну старої техніки на знижку для купівлі нової).)

• Досягнення продажних та ділових цілей
• здійснювати прямі відвідування окремих клієнтів
• Побудувати, підтримувати та розвивати структури збуту

Освіта

Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu

Управління персоналом на міжнародному ринку, HRM, Poland. Sonowiec
Вища, з 2017 по 2019 (1 рік 10 місяців)

Навчання відбувалося на англійській мові.
Основні вміння здобуті за час навчання: знання про сутність функціонування( принципи управління людськими ресурсами в організації) знання про закономірність та проблеми повязані з функціонуванням організації а також навички використання інструментів менеджера,методів та прийомів планування, організацій координації контролю, мотивації працівників.
Демонстрація толерантності чи різноманітності та типології культур, проведення інтерв'ю,скдадання й підписання бізнес контрактів.
• Мотивація працівників
• Бар'єри для міжкультурного управління людськими ресурсами
• Етика в міжнародному бізнесі
• Роль лідера в мультикультурних колективах
• Управління міжнародними проектними командами

Vinnytsia College of the National University of Food Technologies

Автомеханічне, Технік-механік, Вінниця
Незакінчена вища, з 2010 по 2013 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office CRM Управлінські навички Statistica Operational CRM

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — вище середнього
  • Чеська — середній

Додаткова інформація

• добре володіння англійською мовою • хороші знання MS Office • майстерність
співпраця з працівниками різних рівнів • дуже хороша організація роботи та вміння
робота під тиском часу • водійські права категорії В • наявність та готовність до відряджень • креативне мислення та творчий підхід до реалізованих проектів
надійність відповідальності • висока внутрішня мотивація до роботи • стійкість до стресу
• незалежність у виконанні довірених завдань

Схожі кандидати

HR-помічник (стажер)
Одеса, Дистанційно

Рекрутер
Дистанційно

Менеджер по персоналу
20000 грн, Київ, Дистанційно

Менеджер з персоналу
Умань, Дистанційно

Менеджер з персоналу
15000 грн, Вінниця

Рекрутер
15000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: