Резюме від 18 листопада 2019 PRO

Андросенко Владислав Миколайович

Спеціаліст з управління поставками

Повна зайнятість.

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Експерт з управління ризиками лізингових операцій

з 03.2017 по 03.2018 (1 рік)
КРЕДОБАНК, Київ (Комерційний банк)

•процес оцінки кредитного ризику при здійсненні операцій фінансового лізингу: розробка та супровід проектів, систематичне ознайомлення зі змінами законодавчої бази і внутрішньобанківських нормативних документів, розробка власних нормативних документів;
•розробка концепції та супровід програмних продуктів, призначених для оптимізації розгляду заявок і прийняття рішень при здійсненні лізингових операцій;
•розробка і впровадження форм документів для використання на всіх стадіях лізингових операцій;
•проведення аналізу зміни кон'юнктури ринку, цін на ринку техніки (предметів лізингу) та визначення факторів, що впливають на процес оцінки майна (техніки);
•активна участь у внутрішньобанківських семінарах щодо оцінки кредитних ризиків, підготовки та проведення лізингових операцій, моніторингу лізингових операцій.

Продукт-менеджер

з 07.2016 по 11.2016 (4 місяці)
РДО УКРАЇНА, Київ (Провідний дилер с/г техніки John Deere на території трьох областей України)

• ведення напрямку закупівлі техніки основного бренду - узгодження комплектацій, розрахунок вартості, контроль поставок;
• ведення напрямку закупівлі техніки допоміжних брендів - переговори, узгодження комплектацій, розрахунок вартості, ЗЕД;
• ведення напрямку поставок вживаної техніки - переговори, узгодження поставок, розрахунок вартості, ЗЕД, аналітика ринку;
• підтримка продажів;
• адміністративно-технічна підтримка внутрішніх процесів;
• звітність.

Спеціаліст по управлінню предметами лізингу

з 03.2008 по 02.2015 (6 років 11 місяців)
РАЙФФАЙЗЕН ЛІЗИНГ АВАЛЬ, Київ (Лізингові послуги)

• Управління проектами:
- впровадження групових стандартів;
- побудова внутрішніх процесів і створення нормативної документації (внутрішня оцінка предметів лізингу - рухомого майна; ремаркетинг - організація процесу перепродажу вилучених предметів на місцевому та міжнародному ринках; операційний менеджмент ризиків, пов'язаних із володінням предметами лізингу).

• Щоденна діяльність:
- дослідження ринків та збір інформації щодо потенційних постачальників по основним галузям, видам та виробникам - легковий, комерційний та магістральний транспорт; причіпна, самохідна та переробна сільгосптехніка; спеціальна та дорожньо-будівельна техніка; друкарське обладнання, обробне та виробниче устаткування та ін.;
- складання звітів для кредитного комітету на основі вивчення і аналізу обладнання, що закуповується, бізнес-планів і ТЕО;
- організація оцінки вилучених предметів лізингу з метою подальшого перепродажу на вільному ринку (дослідження ринку, виявлення трендів, аналіз тех.стану для коригування вартості, пропозиція вартості і стратегії продажу);
- участь у переговорах по продажу вживаної техніки місцевим та іноземним Клієнтам (експорт);
- ведення статистики діяльності підрозділу.

• Адміністративна діяльність:
- здійснення фізичного огляду предметів лізингу та аналіз їх технічного стану, робота з тех. документацією;
- контроль стану парку вилученої техніки та операційна підтримка - логістика, обслуговування, монтаж/демонтаж, навантажувально-розвантажувальні роботи тощо;
- деякі господарські питання – службовий автотранспорт та моніторинг ПММ, кооперація з підрядниками і постачальниками послуг, організація ремонту техніки та приналежностей, розпродаж неліквідів та застарілої оргтехніки, закупівлі для офісу тощо.

• Взаємодія з головним офісом (Відень, Австрія), а також кооперація та обмін досвідом з підрозділами Групи Райффайзен у Центральній та Східній Європі.
• Співпраця з внутрішнім та груповим аудитом.

Спеціаліст комерційного відділу

з 08.2007 по 02.2008 (6 місяців)
ТЕРРА МАТЕРІАЛ ХЕНДЛІНГ УКРАЇНА, Київ (Продаж і обслуговування спеціальної та складської техніки)

• активний продаж техніки і робота з Клієнтами по продажу запчастин;
• організація сервісного обслуговування (аутсорсинг);
• маркетинг ринку складської навантажувальної техніки;
• взаємодія з головним офісом (Відень, Австрія) у питаннях просування продажів і планування закупівель;
• ЗЕД, логістичний та митний супровід.

Спеціаліст з постачання та продажів

з 01.2003 по 07.2007 (4 роки 6 місяців)
КОНЦЕРН УКРАВТОПРОМ, Київ (продаж автомобільної, будівельної та с/г техніки, запчастини, сервісне обслуговування, логістичні послуги)

• ведення локальних договорів та зовнішньоекономічних контрактів з постачання транспортної, сільськогосподарської та будівельної техніки, запчастин від виробників Республіки Білорусь, РФ, КНР, Німеччини;
• відрядження на заводи з метою проведення переговорів, організації та контролю відвантаження продукції;
• логістичний супровід поставок, супровід митного оформлення;
• планування закупівель, бюджетування, складання річних планів поставок, звітність;
• моніторинг ринку, маркетингова і рекламна підтримка, організація виставок та презентацій;
• оптова та роздрібна реалізація техніки дилерам, кінцевим споживачам, робота по просуванню товарів;
• участь у державних тендерах із закупівлі техніки для галузевих підприємств.


Освіта

Національний Аграрний Університет (НУБіП)

Факультет механізації сільського господарства, магістратура, Київ
Вища, з 09.1997 по 12.2002 (5 років 3 місяці)


Додаткова освіта

Міжнародний Інститут бізнесу, «Оцінка рухомого майна» (Київ, Україна) (Курс «Оцінка об'єктів у матеріальній формі», 2 тижні /162 години. Рік закінчення 2010.)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач MS Office з постійною практикою використання ПК. Інтернет додатки, участь у розробці та наповненні сайтів. Досвід роботи в 1С та інших спецпрограмах для обліку і операційної діяльності підприємства.


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Предмет пошуку:
шукаю роботу в сфері управління поставками, також логістики та ЗЕД, операційної діяльності, підтримки продажів, адміністративної діяльності тощо. Добре орієнтуюсь в ринку товарів машинобудування, обладнання, в галузі агробізнесу або відповідних пов'язаних областях. Відкритий можливостям, готовий до викликів.

Що знаю і вмію:
- організовувати і супроводжувати процеси поставок (переговори, ЗЕД, логістика, митниця, ведення контрактів, взаєморозрахунки);
- працювати на ринку товарів машинобудівної галузі (с/г, будівельна, транспортна техніка), в т.ч. просування і підтримка продажів, маркетингова підтримка, аналітика і дослідження ринку, робота з технічною документацією, вторинний ринок (місцевий, міжнародний);
- встановлювати і розвивати ділові стосунки із клієнтами;
- працювати з цифрами, розрахунками, статистикою, оцінювати, порівнювати;
- прогнозувати, попереджати та мінімізовувати ризики та їх наслідки;
- брати участь у проект-менеджменті та оптимізації процесів, створенні нормативної документації, адміністративній та господарській діяльності;
- працювати в мультинаціональному середовищі.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами