Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 20 лютого 2024 PRO

Наталія

Юрист, правознавець, спеціаліст з правового супроводу тендерних процедур

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник кошторисно-договірного відділу

з 09.2021 по нині (2 роки 7 місяців)
ТОВ "Лідер-Проект", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Супровід та контроль діяльності групи проектних компаній;
•Контроль за виконанням договірних зобов'язань;
•Представництво підприємств у всіх інстанціях;
•Повний юридичний супровід господарської діяльності підприємств;
•Контроль та повернення дебіторських заборгованостей;
•Ведення переговорів із контрагентами;
•Підготовка аналітичних довідок з проблемних питань та ризиків, підготовка пакету документів для укладання договорів (підряду, субпідряду, постачання, оренди, суборенди, технічного та авторського нагляду тощо);
•Договірна робота: розробка, юридичний аналіз, договорів;
•Розробка оптимальних методів роботи з контрагентами щодо стягнення заборгованості;
•Представництво інтересів компанії при перевірках контролюючих органів;
•Робота з банками з питань відкриття рахунків, переведення рахунків в інше відділення банку, оформлення банківських гарантій та ін.;
•Пошук відповідних держ. закупівель для участі, збирання необхідної документації та підготовка тендерної пропозиції, завантаження пропозиції, контроль/участь в аукціоні. Збір та подання довідок переможця;
•Підготовка, подання скарг до Антимонопольного комітету;
•Оскарження рішення АМК, моніторингу у судовому порядку;
•Підготовка тендерної документації з урахуванням сильних сторін підприємства;
•Питання трудового законодавства (розробка посадових інструкцій, положень про відділи, інструкцій з охорони праці, антикорупційних програм підприємств);
•Підготовка документів необхідних під час передачі авторських прав на проект;
•Робота з нотаріусами, адвокатами та адвокатськими агентствами;
•Підготовка відповідей на запити податкової та інших органів державної влади;
•Підготовка журналів авторського нагляду;
•Контроль виконання проекту у вказаний договором строк.

Керівник юридичного відділу

з 03.2020 по 04.2021 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Інноваціїпроект", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Супровід та контроль діяльності групи будівельних, проектних, землевпорядних, охоронних компаній;
•Контроль за виконанням договірних зобов'язань;
•Представництво підприємств у всіх інстанціях;
•Повний юридичний супровід господарської діяльності підприємств;
•Претензійно-позовний та процесуальний супровід підприємств;
•Контроль та повернення дебіторських заборгованостей;
•Ведення переговорів із контрагентами;
•Підготовка аналітичних довідок з проблемних питань та ризиків, підготовка пакету документів для укладання договорів (підряду, субпідряду, постачання, оренди, суборенди, технічного та авторського нагляду тощо);
•Договірна робота: розробка, юридичний аналіз, договорів;
•Розробка оптимальних методів роботи з контрагентами щодо стягнення заборгованості;
•Представництво інтересів компанії при перевірках контролюючих органів;
•Робота з банками з питань відкриття рахунків, переведення рахунків в інше відділення банку, оформлення банківських гарантій та ін.;
•Пошук відповідних держ. закупівель для участі, збирання необхідної документації та підготовка тендерної пропозиції, завантаження пропозиції, контроль/участь в аукціоні. Збір та подання довідок переможця;
•Підготовка, подання скарг до Антимонопольного комітету;
•Оскарження рішення АМК, моніторингу у судовому порядку;
•Підготовка тендерної документації з урахуванням сильних сторін підприємства;
•Питання трудового законодавства (розробка посадових інструкцій, положень про відділи, інструкцій з охорони праці, антикорупційних програм підприємств);
•Підготовка документів необхідних під час передачі авторських прав на проект;
•Робота з нотаріусами, адвокатами та адвокатськими агентствами;
•Підготовка відповідей на запити податкової та інших органів державної влади.

Підготувала та взяла участь у 12-ти судових провадженнях.

Успішно підготувала понад 200 тендерних пропозицій за підсумками яких було підписано договори, що принесло підприємствам прибуток у розмірі 429 744 605 грн.

Керівник юридичного та тендерного відділу

з 03.2019 по 04.2021 (2 роки 1 місяць)
ПП "Найс Вікторі", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Ведення кадрового обліку;
•Контроль виконання проектів у строк, здавання об'єктів проектування у зазначений договором строк;
•Представництво підприємства у всіх інстанціях будь-якої форми власності;- Повний юридичний супровід господарської діяльності підприємства;
•Розробка, юридичний аналіз, перевірка всіх видів господарських договорів;
•Захист інтересів підприємства під час укладання договорів (контрактів);
•Підготовка документації у сфері корпоративного права;
•Ведення претензійної та позовної роботи, підготовка процесуальних документів, стягнення дебіторської заборгованості;
•Підготовка та юридичний супровід усіх видів тендерних закупівель/торгів;
•Представництво інтересів компанії під час перевірок контролюючих органів;
•Юридичний супровід загального та кадрового діловодства підприємства;
•Робота у напрямі трудового законодавства (розробка посадових інструкцій, положень про відділи, інструкцій з охорони праці тощо).

Керівник юридичного відділу

з 09.2018 по 03.2019 (6 місяців)
ТОВ "Ковчег", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Супровід та контроль діяльності групи будівельних компаній;
•Контроль за виконанням договірних зобов'язань;
•Представництво підприємств у всіх інстанціях;
•Повне юридичне супроводження господарську діяльність підприємств;
•Претензійно-позовний та процесуальний супровід підприємств;
•Контроль та повернення дебіторських заборгованостей;
•Ведення переговорів із внутрішніми та зовнішніми контрагентами;
•Підготовка аналітичних довідок з проблемних питань та ризиків, підготовка пакету документів для укладання договорів;
•Договірна робота: розробка, юридичний аналіз, перевірка всіх видів господарських договорів;
•Представництво інтересів компанії під час перевірок контролюючих органів;
•Робота з банками з питань відкриття рахунків, оформлення банківських гарантій та ін.;
•Підготовка документації та проведення тендерних закупівель;
•Питання трудового законодавства (розробка посадових інструкцій, положень про відділи, інструкцій з охорони праці тощо);
•Підготовка документації необхідної при узгодженні проектної документації-Моніторинг, складання скарг до Антимонопольного комітету у сфері державних закупівель;
•Оскарження рішень АМК та результатів моніторингу в судах;
•Підготовка документів необхідних для передачі авторських прав;
•Читання тендерної документації, складання тендерних пропозицій, побудова стратегії перемоги та провалу конкурентів.

Юрисконсульт, помічник директора

з 10.2016 по 08.2018 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "ЕЛІТ БУД ЛТД", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Супровід та контроль діяльності групи будівельних компанії;
•Контроль за виконанням договірних зобов'язань;
•Представництво підприємств у всіх інстанціях;
•Повний юридичний супровід господарської діяльності підприємств;
•Претензійно-позовний та процесуальний супровід підприємств;
•Контроль та повернення дебіторських заборгованостей;
•Ведення переговорів із внутрішніми та зовнішніми контрагентами;
•Підготовка аналітичних довідок з проблемних питань та ризиків, підготовка пакету документів для укладання договорів (придбання у власність та орендне користування земельних ділянок, підряду на виконання будівельних та монтажних робіт);
•Договірна робота: розробка, юридичний аналіз, перевірка всіх видів господарських договорів;
•Розробка оптимальних методів роботи з контрагентами та споживачами щодо стягнення заборгованості;
•Представництво інтересів компанії під час перевірок контролюючих органів;
•Робота з банками з питань відкриття рахунків, оформлення банківських гарантій та ін.;
•Підготовка документації та проведення тендерних закупівель;
•Питання трудового законодавства (розробка посадових інструкцій, положень про відділи, інструкції з охорони праці тощо);
•Підготовка документації необхідної за погодженням проектної документації- Моніторинг, складання скарг до Антимонопольного комітету у сфері державних закупівель;
•Підготовка документів необхідних для передачі авторських прав;
•Читання тендерної документації, складання тендерних речень.

Успішно підготувала 16 тендерних пропозицій за підсумками яких було підписано договори підряду, що принесло підприємству прибуток у розмірі 39 014 851,00 грн.

Головний спеціаліст – юрисконсульт

з 10.2015 по 10.2016 (1 рік)
Управління Держгеокадастру у Верхньодніпровському районі Дніпропетровської області, Верхньодніпровськ, Верхньодніпровськ (Сільське господарство, агробізнес)

•Представництво управління у всіх інстанціях;
•Претензійно-позовний та процесуальний супровід управління та участь у судових засіданнях від імені управління;
•Договірна робота: розробка, юридичний аналіз, перевірка договорів;
•Представництво інтересів управління під час перевірок контролюючих органів;
•Питання трудового законодавства (розробка посадових інструкцій, положень про відділи, інструкції з охорони праці тощо);
•Перевірка відповідності законодавству наказів управління та їх візування.

За рік роботи в управлінні взяла участь у підготовці процесуальної документації та представництві інтересів у трьох судових справах – 2 з яких мають позитивні для управління судові рішення.

Головний спеціаліст – юрист

з 10.2012 по 09.2015 (2 роки 11 місяців)
Управління агропромислового розвитку Верхньодніпровської райдержадміністрації, Верхньодніпровськ, Верхньодніпровськ (Сільське господарство, агробізнес)

•Представництво управління у всіх інстанціях;
•Претензійно-позовний та процесуальний супровід управління та участь у судових засіданнях від імені управління;
•Договірна робота: розробка, юридичний аналіз, перевірка договорів;
•Представництво інтересів управління під час перевірок контролюючих органів;
•Питання трудового законодавства (розробка посадових інструкцій, положень про відділи, інструкції з охорони праці тощо);
•Перевірка відповідності законодавству наказів управління та їх візування.
У 2015 році здобула перемогу в номінації "Кращий державний працівник"

Освіта

Дніпропетровський Національний Університет імені Олеся Гончара

Факультет міжнародного та кримінального права, спеціальність: правознавство, Дніпро
Вища, з 2013 по 2014 (1 рік)

Додаткова освіта та сертифікати

Вокально-інструментальний ансамбль "Магніт"

2003-2006, 3 года

Sherwood Dnepropetrovsk (Польська мова, рівень А1)

2017 год, 3 месяца

Nürnberg Sprachschule (Німецька мова, рівень В2)

8 місяців

Замовлення, купівля, платіжні операції. Німеччина. Jurisprudentia. Qualifiziert Weiterbildung.

2023, 1 місяць

SAP Business. Jurisprudentia. Qualifizierte Weiterbildung.

2023, 1 місяць

Знання і навички

MS Office ЛИГА:ЗАКОН Windows Подготовка и подача жалоб в АМКУ Керування транспортними засобами Користувач Бітрікс24 Користувач ПК Користувач Internet Водійські права кат. B Знання корпоративного права Представництво в судах Претензійно-позовна робота Ведення договірної роботи Підготовка тендерної документації

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Польська — початковий
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Починаючи з 2012 року я захопилася своєю професією, тому виконані завдання – це мої особисті маленькі перемоги.
Я люблю доводити собі та Світу свої знання та лідерські якості, прикладом чого є перемога у конкурсі "Кращий державний службовець".
У роботі з тендерами подобається адреналін аукціону, насолода перемоги над конкурентами та стратегія, варіанти якої необхідно продумати натискаючи кнопку "подати пропозицію". З моїми успіхами та поразками Ви можете ознайомитись за допомогою youcontrol.com.ua ввівши коди ЄДРПОУ перерахованих мною основних підприємств, з якими мені пощастило працювати.
І навіть у хобі теж є робота над собою.
У 2019 році здобула третє місце у конкурсі "Автоледі Дніпро" та стала фіналістом конкурсу Autolady_International.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: