Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 29 березня 2024 PRO

Сергій

SMM-спеціаліст

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інтернет-маркетолог

з 06.2023 по нині (10 місяців)
Top Security, Київ (Роздрібна торгівля)

Розробка стратегії розвитку та маркетингу.
Створення інтернет-магазину під ключ https://www.top-security.com.ua/
Налаштування контекстної реклами.
Створення сторінок в соціальних мережах.
Налаштування таргетованої реклами.

SMM-керівник

з 06.2023 по нині (10 місяців)
Ad Genius, Київ (Освіта, наука)

Створення маркетингової стратегії.
Розробка веб-сайту під ключ https://www.adgenius.school/
Ведення сторінки [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Створення нових сторінок в соціальних мережах.
Налаштування таргетованої реклами.

Інтернет-маркетолог

з 03.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
Київський Віконний Завод, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Стоврення маркетингової стратегії.
Розробка веб-сайту під ключ https://www.kvz.kyiv.ua/
Налаштування контекстної реклами.

Таргетолог

з 04.2022 по 06.2023 (1 рік 2 місяці)
Kims, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Розробка веб-сайту під ключ https://www.kims.com.ua/
Налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах.

Маркетолог

з 05.2019 по 11.2019 (6 місяців)
Мережа медичних центрів Симетрія, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Управління та оптимізація ефективності відділу маркетингу (smm-менеджер, seo-фахівець, контекстолог, таргетолог, дизайнер, копірайтер, відео-оператор) розширення штату спільно з HR та проведення співбесід.
- Розробка маркетингової стратегії: дослідження стану ринку, оцінка поточного стану, аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності компанії, постановка цілей маркетингової стратегії, сегментація ринку та вибір цільових сегментів (дослідження споживачів), аналіз стратегічних альтернатив та вибір маркетингової стратегії, розробка позиціонування, попередня економічна оцінка стратегії та інструменти контролю.
- Розробка та контроль основних KPI: коефіцієнт конверсії, рейтинг кліків, вартість за клік, вартість за дію та вартість за лідерство, вартість залучення клієнта, повернення реклами, рентабельність інвестицій у маркетинг, співвідношення реклами та продажів.
- Розробка та проведення маркетингових досліджень: опис проблеми та завдань дослідження, план маркетингового дослідження, пошук джерел отримання інформації, вибір методів досліджень, інструментарій дослідження, вибірка, визначення термінів та бюджету робіт, збір інформації, аналіз даних, підготовка звітів та висновків.
- Складання та розвиток медіа-плану: аналіз поточної маркетингової та рекламної ситуацій, обґрунтування рекламної стратегії та позиціонування продукту, характеристики цільових ринків та цільових аудиторій, аналіз мотивації споживачів, мета рекламної кампанії у вимірюваних величинах, рекламні звернення, стратегію розміщення рекламних матеріалів, бюджет кампанії та прогноз реакції ринків.
- Формування контент-плану виходячи зі стратегії компанії: визначення завдань та цілей контенту, розробка ідей для контенту, розподіл завдань серед співробітників, оформлення, контроль виконання.
- Проведення рекламних кампаній у соціальних мережах: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Розвиток майданчиків, зростання передплатників, бюджетування, аналітика (контроль та координація роботи smm-менеджера).
- Організація та проведення семінарів для потенційних клієнтів, просування в соціальних мережах та в інтернеті, пост-семінарна робота – передача лідів у кол-центр та в базу персональних розсилок.
- робота з POS-матеріалами: складання ТЗ, контроль підрядників (дизайнер, поліграфія).
- Основні програми, в яких доводилося працювати: Google Analytics, Google Ads, Amo CRM, Binotel, MeisterTask, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Photoshop, адмін-панель сайтів та лендингів, облікові записи хостингів та доменних імен.

Інтернет-маркетолог

з 03.2019 по 08.2019 (5 місяців)
СТО MOTOR GAS / ТОВ "МОТОР ГАЗ", Київ (Автобізнес та автосервіс)

- Розробка маркетингової стратегії для СТО щодо встановлення ГБО: дослідження стану ринку ГБО, оцінка поточного стану компанії, аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності СТО, постановка цілей маркетингової стратегії, сегментація ринку, аналіз стратегічних альтернатив та вибір маркетингової стратегії, попередня економічна оцінка стратегії та інструменти контролю .
- Розробка маркетингової стратегії для оптового каналу продажів ГБО з Польщі: аналіз економічних показників, потенціал виробництва в Польщі, аудит системи маркетингу, ABC-аналіз, визначення стадій життєвого циклу продуктів, матричні методи портфельного аналізу, товарна матриця, SWOT-аналіз, розробка прогнозу та перспективи розвитку.
- Впровадження CRM системи Бітрікс24: покупка коробкової версії, налаштування адмін-панелі, пошук підрядника для оптимізації, складання ТЗ налаштування системи.
- PPC / Контекстна реклама, контроль підрядника: оголошення, що продають, семантика для реклами, Google Analytics, Google Adwords, Google Key Planner, Google Adwords, Google Tag Manager, таргетована реклама, ремаркетинг.
- SMM (постановка завдань та контроль менеджера): визначення концепції спільноти, формування цілей та завдань, вибір соціальних мереж, робота з репутацією бренду та аналіз конкурентів, затвердження KPI, розробка контент-плану, взаємодії з майданчиками, публікації, аналіз, автоматизація.
- Робота з контакт-центром: підвищення сервісу, навчання технік продажів, впровадження CRM-системи для ведення клієнтської бази, перевірка якості обслуговування телефонних дзвінків.
- POS-матеріали, замовлення та контроль підрядників / дизайнери та поліграфія: буклети, візитки, блокноти.

Інтернет-маркетолог / PPC фахівець

з 01.2019 по 05.2019 (4 місяці)
Kulik System / ТОВ "Ергономіка Україна", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Ведення 6-ти рекламних облікових записів / Google Ads та Яндекс Директ: збір семантичного ядра рекламних кампаній, добірка мінус-слів, побудова облікового запису та рекламних кампаній, угруповання ключових слів у групах оголошень, написання продають текстів оголошень, налаштування стратегії призначення ставок, підвищення якості оголошень (щоб знизити витрати на рекламу), аналітика, настроювання ремаркетингу, прорахунок рекламного бюджету та ROI, складання звітності, оптимізація конверсій сайту.
- Робота з командою дизайнерів та відео-операторів: складання ТЗ для рекламних банерів та відео-роликів, контроль виконання, затвердження макетів, модерація оголошень.
- Складання персональної стратегії з оптимізації кожного облікового запису: кампанії (пошукова, товарна, КМС та YouTube), групи оголошень, оголошення та розширення, відео, цільові сторінки, ключові слова, цілі динамічної реклами, ремаркетинг, націлення, аудиторії, демографія, теми, місця розташування, розташування, розклад показу об'яв, пристрої, розширені налаштування ставок.
- Найбільше працював із інструментами: Roistat, Google Analytics, Google Adwords, Amo Crm, Google Key Planner, Google Adwords, Google Tag Manager.

Маркетолог / Керівник інтернет-магазину

з 11.2017 по 03.2019 (1 рік 4 місяці)
Інтернет-магазин БАСЕЙН.УКР / ТОВ "Басейн.укр", Київ (Роздрібна торгівля)

- Управління торговим процесом: формування асортиментної політики, товарна матриця, ціноутворення, управління товарообігом, оптимізація та автоматизація бізнес-процесів, виконання планів продажів, розробка тематичних заходів, переговори з постачальниками, розвиток та підтримка клієнтської бази, , Оптимізація витрат.
- Управління роботою сайту: розробка сайту (управління командою підрядників), інтернет-маркетинг, оптимізація та просування сайту, аналіз показників ефективності (CTR, ROI, LTV), аналіз usability, впровадження додаткових послуг та сервісів на сайті, розробка та управління рекламними кампаніями.
- Управління персоналом: підбір, організація навчання персоналу, контроль виконання поставлених завдань, мотивація, контроль роботи call-центру, кур'єрської служби, контент-менеджерів, IT-фахівців, фінансової та складської служби.
- Аналітика та звітність: моніторинг конкурентів (ціни, акції, знижки, соціальні мережі), контроль показників ефективності роботи сайту та фінансових показників, ведення звітності.

Маркетолог

з 11.2017 по 03.2019 (1 рік 4 місяці)
Pools Gallery / ТОВ "Галерея Басейнів", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Маркетингові дослідження: Фактори впливають на динаміку споживчого попиту в будівництві басейнів, співвідношення попиту та пропозиції на обладнання для басейнів, збір інформації від споживачів (задоволеність товарами, претензії, скаргах на товари).- Оцінка перспективи розвитку ринку: перспективи компанії з освоєння та завоювання ринку у сфері проектування, будівництва та обслуговування басейнів та аквапарків.
- Розробка загальної маркетингової стратегії компанії: бюджет маркетингу та розпорядження виділеними фінансовими засобами. - Бренд: розробка пропозицій щодо формування фірмового стилю підприємства та фірмового оформлення рекламної продукції.
- Стратегія рекламних заходів: виявлення пріоритетних групи потенційних споживачів обладнання та хімії для басейнів, моніторинг реклами у конкурентів, аналіз та корективи у власних маркетингових заходах, підтримка зв'язку з ринком за допомогою рекламних та PR кампаній (онлайн та зовнішня реклама), підготовка та щорічних тематичних виставках InterBuildExpo та Aqua Therm Kyiv (робота з командами підрядників / дизайн, будівництво та монтаж стенду / сувенірка та POS матеріали / супровід заходи та контроль персоналу).
- Стимулювання продажів: система знижок та заохочень, якість та дизайн товару, іміджева політика, визначення необхідного асортименту товарів (цінова політика на товари), розробка пропозицій щодо індивідуалізації товарів та характеристик.
- Основні канали товаророзподілу: сайт, роздрібний магазин, оптова дилерська та дистриб'юторська мережа.

SMM-маркетолог

з 06.2017 по 02.2022 (4 роки 8 місяців)
Аеропрактика - школа пілотів, Київ (Транспорт, логістика)

- Створення сайту / Постановка цілей та завдань: опрацювання технічного завдання (ТЗ) на розробку сайту, створення макета дизайну сайту, верстка, програмування, наповнення контентом, тестування. Редизайн сайту на платформах: Tilda та Wix.
- PPC / Налаштування Google AdWords: визначення цілей рекламної кампанії, підбір ключових слів, прорахунок бюджету, налаштування рекламних кампаній (вибір та налаштування мереж, типів пристроїв, позицій, ставок та бюджетів, методу показу оголошень). Організація структури облікового запису AdWords (розбиття ключових слів на семантичні групи та їх розподіл на кампанії та групи оголошень). Складання текстів оголошень. Налаштування розширень об'яв. Зв'язок облікових записів Google AdWords та Google Analytics. Налаштування Google Merchant Center. Увімкнення автоматичної позначки тегами. Налаштування розширень Google AdWords.
- SEO оптимізація сайту: аналіз сайту та конкурентів, формування стратегії та плану робіт, збір та кластеризація семантики, формування первинного ядра пошукових запитів, створення широкої структури сайту, проведення аудиту, формування завдання на технічну оптимізацію сайту, внутрішня перелінковка, збільшення внутрішньої ваги важливих для просування сторінок, контентна оптимізація, покращення юзабіліті сайту, зовнішня оптимізація, робота з посиланням, збільшення коефіцієнта конверсії з відвідувачів у клієнтів, поетапна оптимізація сторінок за розділами та категоріями, впровадження доробок на основі аналізу даних.
- SMM / Facebook, Instagram, YouTube: поширення інформації про основні напрямки та переваги компанії, збільшення клієнтської бази, підвищення довіри до бренду, охоплення додаткової клієнтської аудиторії.
- Копірайтинг: створення продаючих текстів, аналіз цільової аудиторії, аналіз попиту (Keyword Planner та Yandex Wordstat), структурування інформації (списки, заголовки, візуальна подача інформації через іконографіку / інфографіку), написання оригінальних заголовків та інформативних, добре структурованих текстів.
- POS матеріали та сувенірка/ дизайн та поліграфія: подарункові сертифікати, ручки, блокноти, календарі.

Інтернет-маркетолог

з 05.2016 по 08.2017 (1 рік 3 місяці)
Relax.ua / ТОВ "РЕЛАКС УКРАЇНА" (ХоРеКа), Київ (IT)

- Розробка та реалізація активностей для комплексного просування бренду компанії та її послуг на ринку України;
- Розробка маркетингової/PR-стратегії та її реалізація відповідно до плану продажу;
- Бюджетування та контроль витрат для реалізації маркетингового плану;
- Позиціонування продуктів – створення та уточнення УТП, створення шаблонів комерційних пропозицій разом із Product-менеджерами;
- Створення event-концепцій, організація нових та поточних заходів, профільних семінарів, конференцій тощо. (У команді маркетолог, event-менеджер, дизайнер);
- Підготовка презентацій та проведення зустрічей з власниками та керуючими ХоРеКу по Києву;
- Генерація інфоприводів, розміщення статей, прес-релізів, новин, інтерв'ю та офіційних повідомлень у ЗМІ та на сайті компанії;
- Розвиток крос-маркетингових активностей;
- Аналіз та оцінка ефективності маркетингових та PR-активностей, внесення пропозицій щодо оптимізації та розвитку;
- SMM (у команді копірайтер та таргетолог);
- e-mail маркетинг.

Івент-менеджер

з 11.2015 по 06.2016 (7 місяців)
HUB 4.0 / IT коворкінг, Київ (Освіта, наука)

- Організація та проведення заходів: конференції, корпоративи, конференції, тренінги, свята, вечірки.
- Розробка концепцій, ідей, сценаріїв (у команді з креативниками);
- Складання кошторисів та календарних графіків;
- Підготовка простору HUB4.0 (приміщення), реквізиту та необхідного персоналу;
- Організація всього необхідного для учасників та гостей (зустріч, супровід, харчування, проживання);
- Звіт та оцінка ефективності проведення заходів;
- Залучення підрядників та управління їхньою роботою;
- Погодження робіт з іншими відділами (PR, реклами, продажів);
- Ведення документообігу;
- Погодження всіх дій щодо підготовки заходів з клієнтами;
- Контроль платежів замовників.

Політичний технолог / PR / SMM

з 07.2015 по 10.2015 (3 місяці)
Політична організація, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- Розробка загальної концепції бренду: підвищення впізнаваності та створення позитивного іміджу кандидата перед виборцями.
- Оцінка стану ринку: збирання ряду відомостей та основи для подальшого планування, виявлення головних конкурентів та їх особливостей.
- Визначення цільової аудиторії: складання портрета клієнта (соціальний статус, вік, стать тощо) визначення потреб та потреб (частина суспільства, яким кандидат має намір допомогти).
- Розробка стратегії просування з урахуванням місцевої специфіки конкретного регіону (регіонів), в яких проводитиметься передвиборна кампанія та адаптація кампанії під ці особливості для кращого ефекту.
- Підбір рекламних каналів та майданчиків: складання бюджету передвиборчої кампанії, кошторис (кошторису), ефективне планування.

Інтернет-маркетолог

з 03.2013 по 07.2014 (1 рік 4 місяці)
Pokupon.ua и SuperDeal.ua / Знижки до -90%, Київ (IT)

- Вивчення особливостей продукту, що просувається і входять до нього майданчиків.
- Аналіз вимог та переваг користувачів порталу.
- Формування та регулярне оновлення стратегії просування продукту з урахуванням особливостей бізнесу партнера.
- Постійний моніторинг нішевих сегментів та ринку в цілому, визначення цільових потреб та формування пропозицій щодо просування продукту.
- Організація та проведення PR-кампаній та акцій, інформаційних партнерств, заходів та презентацій (з мінімальними витратами для компанії та максимальною віддачею для продуктів).
- Поліпшення показників впізнаваності підзвітних брендів та лояльності користувачів.
- Ведення документообігу, дотримання та облік платіжних операцій у рамках підзвітної діяльності.
- Активна участь у розвитку продуктів компанії.

Супервайзер

з 10.2012 по 02.2013 (4 місяці)
ТОВ "АТЛАНТІС" / FMCG, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Підбір співробітників та формування команди виконавців (виходячи з поставлених завдань).
- Делегування роботи торговим представникам та контроль виконання.
- Планування та прогнозування аналітичних показників.
- Переговори з представниками чи керівництвом торгових точок, замовниками, партнерами.
- Проведення навчальних нарад.
- Мотивація працівників на досягнення найкращих результатів.
- Виконання запланованого графіка замовлень/продажів.
- Контроль правильності викладення товару, наявності асортименту.
- Ведення звітності за встановленими формами.
- Вирішення питань у межах своєї компетенції (з торговельними представниками, керівництвом торгових компаній).

Супервайзер

з 04.2011 по 10.2012 (1 рік 6 місяців)
ДК Эллада / ТОВ "Дистрибюшн Компані", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Постановка завдань, розподіл обов'язків торгових представників;
- Оцінка якості роботи кожного співробітника;
- Організація навчального процесу, знайомство нових співробітників із політикою підприємства;
- Об'єктивний аналіз роботи співробітників, присутність на переговорах із клієнтами для спостереження за професійною поведінкою працівників;
- Контроль графіка робіт, розстановка персоналу з урахуванням штатного розкладу підприємства;
- Формування доброзичливої атмосфери в колективі, здатність уникати конфліктних ситуацій;
- Передача інформації про звільнення співробітників керівництву;
- Ведення переговорів із ключовими партнерами;
- Перевірка наявності у робітників матеріально-технічних та інформаційних ресурсів, необхідних для роботи;
- Забезпечення взаємодії колективу з усіма підрозділами підприємства;
- Визначати вимоги до кандидатів під час прийняття на роботу, брати участь у виборі претендентів на вакантну посаду;
- Усунення причин, які можуть вплинути на погіршення якості виконуваних робіт;
- Складання звітності перед керівництвом.

Торговий представник

з 07.2010 по 03.2011 (8 місяців)
ООО "Орландо" / FMCG, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Консультування клієнтів щодо продукції або послуг;
- Робота з існуючою клієнтською базою;
- Пошук нових клієнтів (презентація товарів чи послуг, укладання договорів);
- Ведення звітності по виконаній роботі;
- Робота з дебіторською заборгованістю;
- Участь у роботі відділу продажів;
- Навчання продавців клієнтів нюансам реалізації товару;
- Аналіз ринку, моніторинг цін конкурентів.

Директор з маркетингу

з 09.2008 по 07.2010 (1 рік 10 місяців)
Boutique 43 / Магазин чоловічого та жіночого одягу, Буча (Роздрібна торгівля)

- Відкриття магазину та контроль підрядників: розробка дизайну інтер'єру, монтаж торговельного обладнання, закупівля товару, пошук продавців.
- Управління асортиментом: категорійний менеджмент, асортиментна матриця.
- Мерчендайзинг: зонування магазину, створення планограми, викладення товару на полиці, додаткове викладення, оптимізація торгової площі.
- Управління товарними запасами: алгоритм замовлення, дефіцит та надлишки, оптимізація товарних запасів.
- Ціноутворення: цінова політика, цінові кошики, моніторинг цін.
- Планування та бюджет: ключові показники, бюджетування та контроль.
- Управління персоналом: бізнес-процеси магазину, постановка завдань, мотивація, інструменти контролю.
- Промо-акції, доставка та повернення товару.

Менеджер з розвитку

з 03.2005 по 09.2008 (3 роки 6 місяців)
Сеть АЗС "ВВ" / ЧП "Хвиля", Київ (Автобізнес та автосервіс)

- Пошук потенційних клієнтів.
- Ведення комерційних переговорів із клієнтами.
- Прийом та обробка замовлень клієнтів, оформлення необхідних документів.
- Виявлення у клієнтів потреб у продукції (бензин, дизель, газ) та узгодження замовлень відповідно до наявності та залишків палива.
- Мотивація клієнтів на роботу з компанією відповідно до затверджених програм зі стимулювання збуту.
- Складання щомісячного плану продажу.
- Ведення звітності з продажу та відвантаження клієнтам компанії.
- Участь у розробці та реалізації проектів, пов'язаних із діяльністю відділу продажів.
- Ведення клієнтської бази.
- Контроль за відвантаженням палива клієнтам.
- Контроль оплати покупцями за паливо за укладеними договорами.

Освіта

Державний університет телекомунікацій (ДУТ)

Маркетинг, Маркетинг, Київ
Вища, з 2017 по 2021 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

SMM Pro G-Tag, Експерт з SMM просування у соціальних мережах.

2017

Знання і навички

Розробка контент-плану Розробка SMM-стратегії Розробка лендингів Розробка сайтів Розробка маркетингової стратегії SMM SEO-копірайтинг PPC Налаштування таргетованої реклами Налаштування контекстної реклами

Додаткова інформація

Чому я люблю створювати веб-сайти?

На мою думку, якісний веб-сайт має бути однаково зручним як для користувачів, так і для фахівців, які працюють над цим сайтом. Для створення сучасних сайтів мало бути просто програмістом. Я займаюся розробкою сайтів із турботою про користувачів.

Важливо розуміти, що веб-сайт - це віртуальне приміщення для товарів та послуг, в якому потенційний клієнт купує або шукає більше інформації про продукт. Розділи сайту – це окремі віртуальні кімнати, які допомагають групувати асортимент та інформацію про нього. Веб-сайт – це повна аналогія з магазином, супермаркетом чи навіть ТРЦ. Тут працюють аналогічні технології продажів: атмосфера для покупок (елементи декору, світло, музика і т.д.) і мерчандайзинг (правильне розташування товарів на полиці). І це не лише для краси! Це архіважливі та фундаментальні аспекти успішної торгівлі на будь-якому майданчику, навіть на продуктовому ринку. Сайт в інтернеті не є винятком, враховуючи сучасні стандарти якості сервісу, товарів та послуг.

За роки маркетингової практики в різних компаніях мені часто доводилося бути заручником обставин старої системи. Один сайт роблять 5 або більше людей протягом року. Зрозуміло, у вартість сайту включені трудовитрати всіх розробників. Далі кілька місяців очікування "біля моря погоди" та довгоочікуваний результат - порожній сайт з безліччю правок. Якщо виправлення виявляється дуже багато, за виправлення потрібно доплачувати, оскільки цього не було в технічному завданні.

Що вже говорити про редизайн сайту? Наприклад, у грудні Ви хочете оформити свій інтернет-магазин у Новорічному стилі. Що робити? Знову платити дизайнерові за новий дизайн? Знову програмісти та правки? Знову час та гроші?! Після такого палкого досвіду з веб-сайтами, я захотів створити ідеальний формат співпраці з компаніями, які потребують веб-продуктів.

Платформа, на якій я працюю, дозволяє створювати професійні сайти з перспективою оптимізації, редизайну та SEO-просування.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: