Резюме від 18 травня 2020

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5804387

Менеджер по закупкам, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Ім'я Вероніка Харевич

Номер телефону [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження 7 липня 1991 року

Електронна адреса [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
2012 - 2013 рр.Ступінь спеціаліста, Економічний факультет,
Ужгородський національний університет.

2008 - 2012 рр. Ступінь бакалавра, Економічний факультет,
Ужгородський національний університет.
Спеціальність: Фінанси та кредит.

Досвід роботи
2016 - 2017 Спеціаліст із закупівлі запчастин,
ТОВ «Язакі Україна» (Ужгород, Україна)

• Відповідальність за закупівлю запасних частин для обладнання.
• Ведення поставок та облік залишку запчастин.
• Пошук запасних частин та координація з відділом закупівель.
• Моніторинг мінімального рівня запасів та загальної кількості запасів.
• Вивчення каталогів, перегляд мікрофішей або комп'ютерних скрінів, щоб визначити кількість запасних частин та ціни на них.
• Визначення необхідності запасних частин відповідно до перевірок старих деталей, запитів клієнтів або описів клієнтів щодо несправностей.
• Проведення інвентаризації запасів.
• Огляд деталей, що повертаються, на предмет дефектів, обмін несправних деталей або повернення коштів.
• Позначення і зберігання запчастин в складських приміщеннях згідно з попередньо встановленою системою.
• Прийняття рішення про заміну чи модифікацію деталей, коли однакові заміни не доступні.
• Слідкування за закордонними реквізитами на поставку запасних частин у межах затверджених бюджетів, які забезпечують своєчасну доставку з мінімальними витратами в межах закупівельного циклу.
• Контроль листування з постачальниками.
• Переговори з постачальниками, щоб отримати найбільш відповідні ціни та умови.
• Контроль підготовки договору та розміщення замовлень у потрібний час відповідно до циклу придбання.
• Обробка та врегулювання будь-яких претензії щодо запчастин.
• Синхронізація та координація роботи з усіма іншими департаментами.
• Розширення можливостей робочої сили та підвищення їх кваліфікації.
• Ефективне дослідження ринку запасних частин для конкурентоспроможних замінників.

2015 - 2016 Адміністратор ресторану,
Готельно-ресторанний комплекс " Old Continent " (Ужгород, Україна)

• Координування щоденної безперебійної роботи закладу.
• Ефективно та точно реагувати на скарги клієнтів.
• Регулярний перегляд якостї продукції.
• Організація та контроль робочої зміни.
• Оцінка ефективності роботи персоналу та надання відгуків для підвищення продуктивності праці.
• Оцінка майбутніх потреб в товарах, кухонному посуді та чистячих засобах.
• Забезпечення дотримання правил санітарії та техніки безпеки.
• Керування гарним іміджем ресторану та пропозиції шляхів його покращення.
• Просування бренду в місцевій громаді.
• Рекомендації способів охоплення широкої аудиторії (наприклад, знижки та оголошення в соціальних мережах).
• Навчання нових та нинішніх співробітників правильній практиці обслуговування гостей закладу.
• Реалізація політики та протоколів, які підтримуватимуть майбутні ресторанні роботи.
• Забезпечення чудового обслуговування для максимального задоволення клієнтів.

2011 - 2012 Клієнт-менеджер,
Рекламна компанія «Інфобокс» (Ужгород, Україна)

• Взаємодія з існуючими клієнтами та внутрішніми контактами.
• Розробка та впровадження кращих практик розвитку бізнесу та систем управління клієнтами.
• Розвиток взаємовідносин з HR-командами клієнтів, старшими менеджерами та іншими ключовими зацікавленими сторонами.
• Отримання та перегляд інформації щодо рахунків та виконання необхідних дії.
• Співпраця з фінансами та продажами для забезпечення виконання контрактів та поновлення коригувань.
• Створення та підтримка внутрішніх планових документів.
• Управління відносинами з клієнтами стратегічно на основі цілей бізнесу та маркетингу.

Особисті якості
Стресостійкість, відповідальність, уважність.

Знання мови:
Українська - носій мови,
Російська - носій мови,
Англійська - просунутий рівень (advanced level).

Спеціальні навички
Комп'ютерна грамотність.
Водійське посвідчення: B

Відгуки по роботі надаються за запитом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: