Альона
Менеджер з продажу, продавець-консультант, 7 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Біла Церква
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5805002/
Знання і навички
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- 1С
- 1С:Бухгалтерія
- Бухгалтерський облік
- Цілеспрямованість
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
Мерзлікіна Альона Сергіївна
Дата народження: 18.07.1985 р
Місто: Біла Церква
Моб.телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу (продавець-консультант, касир)
Освіта:
Вересень 2002 р.-лютий 2005 р. Таращанський агротехнічний коледж імені Героя Радянського Союзу О.О. Шевченка за спеціальністю « Організація виробництва», кваліфікація організатор виробництва (молодший спеціаліст).
Лютий 2006 р.- грудень 2008 р. Білоцерківський національний аграрний університет, факультет менеджменту, спеціальність «Менеджер організацій» диплом бакалавра.
Березень 2009 р.- березень 2010 р. Білоцерківський національний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію спеціаліста з менеджменту організацій.
Додаткова освіта:
Квітень-липень 2008 р.- закінчила курси по спеціальності «Користувач ПК + інтернет та Бухгалтерія 1С» в м.Тараща.
Досвід роботи:
Серпень 2006 р – продавець- консультант торгового залу в супермаркеті «Сільпо» в м.Біла Церква.
Червень 2008 р – переведена з посади продаваць-консультант на посаду касир торгового в супермаркеті «Сільпо» м.Біла Церква.
Квітень 2010 р. – звільнилась за власним бажанням
Квітень – серпень 2010 р Менеджер з продажу, магазин одягу « Collin'с» в ТРЦ «Гермес» ( звільнилась за власним бажанням через сімейні обставини)
Функціональні обов’язки:
— консультування клієнтів;
— продаж одягу для дітей та дорослих;
— ведення документообігу;
— робота з касою;
— проведення презентацій;
— проведення рекламних акцій;
— робота зі складом;
— контроль продажу одягу;
— робота з базою і замовлення одягу;
— робота з паперовими каталогами.
Вересень 2010 р.- червень 2015 р – касир торгового залу в супермаркеті « Край» в ТРЦ «Гермес». ( звільнилась за згодою двох сторін через закриття закладу).
Функціональні обов'язки
1. Здійснювати операції по прийняттю, обліку, видачі та збереженню грошей з обов’язковим дотриманням правил збереження.
2. Передавати гроші на збереження відповідно до прийнятих норм.
3. Вести книгу обліку доходів.
4. Здійснювати розрахунки у відповідності до діючого законодавства України.
5. Вживати необхідні заходи захисту доручених йому грошових цінностей.
6. Своєчасно доповідати керівництву про всі обставини, які ускладнюють виконання безпосередніх функцій касира.
7. Ніколи ні в якому вигляді не розголошувати інформацію про доручені йому матеріальні цінності.
8. Використовувати інвентар магазину за призначенням (ПК експлуатувати згідно інструкції).
9. Дотримуватись чистоти і порядку на робочому місці.
10. Надавати технічну характеристику клієнту магазину в межах своєї компетенції.
11. Забезпечувати збереження бухгалтерських документів (прихідні накладні, книги обліку доходів, тощо).
12. Вчасно замовляти розмінну монету.
13. Слідкувати за вчасним оформленням прихідних накладних і наявністю прихідних накладних на весь товарний асортимент.
14. Ознайомлювати покупців з умовами повернення і вимагати їх підпису на товарному чеку в графі “з умовами повернення ознайомлений”.
15. Надавати продавцям інформацію про ціну товару, при потребі заповнювати цінники і наклеювати їх на відповідний товар.
Вересень 2016 р.- січень 2019 р. – Старший продавець- консультант в магазині побутової хімії в магазині « Плюс» ( звільнельненя через перенесення магагазину з м.Біла Церква в м.Узин)
Функціональні обов'язки:
1. Приймання товару.
2. Забезпечення зберігання товарів за кількістю та якістю.
3. Підготовка товару до продажу, викладка товару за групами, видами з додержанням правил товарного сусідства.
4.Пілготовка робочого місця до роботи,перевірка електронного контрольно-касового апарату, виробничого інвентарю, інструментів.
5. Пропонування і демонстрація товару покупцям.
6. Консультація покупців про властивості та якість товару.
7. Пропонування взаємозамінних і нових товарів, а також супутнх товарів.
8. Підрахунок грошей, здача їх в установленому порядку.
2.11Підготовка товарів на повернення та до інвентаризації.
2.14. Знання, розуміння і застосування діючих нормативних документів, що стосуються даної діяльності.
2.15. Знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримування норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
Червень 2019 р. і по даний час продавець консультант в магазині єрмолинські напівфабрикати.
Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації,вміння працювати з великою кількістю людей, ініціативність, порядність.
Додаткова інформація:
Цікавить робочий з 8:00 до 17:00 або з 9:00 до 18:00 ( + - одна година)
Сімейний стан: заміжня.
Можливість відряджень: так,але не більше 7 днів
Власне авто: не маю, є в наявності посвідчення водія категорії «В»
Хоббі: спорт,танці.
Інші резюме цього кандидата
6 000 грн
Біла Церква
Вища освіта · Повна зайнятість
- Старший продавець-консультант, Інтеграл Груп магазин побутової хімії "Плюс", 8 років
- Касир торгового залу, Супермаркет "Край", 4 роки 9 місяців
Схожі кандидати
-
Продавець-консультант, менеджер з продажів, торговий агент
Біла Церква -
Продавець-консультант, менеджер з продажу в інтернет-магазин
13000 грн, Біла Церква -
Менеджер з продажу, адміністратор, продавець-консультант
15000 грн, Біла Церква -
Администратор, офис-менеджер, продавец-консультант
30000 грн, Біла Церква -
Менеджер, адміністратор, продавець-консультант
Біла Церква -
Керівник відділу продажу, менеджер з продажів, перекладач французької мови
20000 грн, Біла Церква