Резюме від 21 жовтня 2023

Вікторія

Администратор на ресепшн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Мауп

Клінічна психологія, психологія кризових ситуацій, практична психологія, Київ
Вища, з 2020 по 2024 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат по сімейній терапії, дитячо-родинні відносини

22.05.2015-20.03.2016

Додаткова інформація

ПІБ
Вишнівська Вікторія Леонідівна
Адреса
м. Винница, ул. Потьомкіна, 11 (прописка)
М. Київ, ул. Північна, 2а кв.7
Телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата рождения
24 августа 1984 года
Сімейний стан
Цивільний шлюб
Освіта

З 2001 до 2003 р.
«Вінницький технолого – економічний технікум КНТЕУ»
Факультет, спеціальність
«Товарознавство та комерційна діяльність»
З 14.08.2001 по 23.08.2001р.
Курси "Оператор ЕОМ" у «Вінницькому технолого – економічному технікумі».
Додаткова освіта
"Оператор ЕОМ"
З 2011 до 2015 р.
«Міжрегіональний інститут гештальт – терапії та мистецтв» (МІГІС)
«Практикуючий психотерапевт гештальт – терапії» (практичні заняття з професійними психологами, групова терапія, індивідуальна терапія, супервізоркі роботи у групі).
З 22.05.15 по 20.03.16 р. - успішно закінчила довготривалу програму професійного тренінгу «Системна сімейна терапія», після закінчення тренінгу отримала сертифікат з
«Системної сімейної терапії» від Міжрегіонального інституту гештальт-терапії та мистецтв.

З 01.09.2020 до н. в. навчаюсь у "Міжнародній Академії Управління Персоналом", на факультеті: Психологія Кризових Ситуацій, Клінічна психологія.
Робота понаднормово:
Не проблема
Володіння мовами
Українська, російська, англійська мова - початкова.
Досвід роботи:
З 11.10.2005 до 21.10.2009р.
Зам. Зав. Вінницької філії ПЗ «Ломбард Україна»
До моїх обов'язків входила оцінка дорогоцінних металів (золото, срібло, платина), а також оцінка аудіо-побутової техніки.
Перебуваючи на посаді Зам. Зав. Він. Філією займалася бухгалтерською звітністю філії та відправкою цінних пакетів, а також формуванням робочого графіка персоналу. Проводила щомісячно контрольні застави, для вивчення та аналізу у роботі заставних структур.

З 15.12.2009 до 12.04.2011р.
ПЗ «Міський Ломбард».
Касир-оцінювач ювелірних виробів із золота та столового срібла, а також техніки.
Консультування клієнтів про умови приймання дорогоцінних металів, а також аудіо - відео побутової техніки.
Безпосередньо проводжу оцінку та перевірку ювелірних виробів.
З 18.04.2011 до 18.05.2012р.
ТОВ «Експрес – гроші»
Касир-експерт (оцінка дорогоцінних металів та техніки) За сумісництвом - помічник директора: (щоденне складання звітів за день, відкриття нових відділень ломбарду, навчання стажорів).
ПО « Ломбард » П - Елемент »
З 21.05.2012 р. по 14.08.2013 р. касир-експерт побутової техніки та дорогоцінних металів.
З 27.08.2013р. Керівник центрального відділення та за сумісництвом касир-експерт.
У мої обов'язки входить: оцінка драг. металів та техніки; складання методики роботи касира-експерта; навчання та тестування стажистів; складання графіка роботи персоналу; моніторинг ломбардів; робота із касовими документами.
З 06.05.2017 по 03.07.2017р.
ПО « Ломбард » Гроші напрокат »
Оцінювач-експерт ювелірних виробів із золота та столового срібла, а також ауді-відео побутової техніки.
Безпосередньо проводила оцінку та перевірку ювелірних виробів, а також складання щоденних касових звітів. З 04.07.2017 по 04.10.2017 р. переведено на посаду спеціаліста служби внутрішнього контролю та аудиту. До моїх посадових обов'язків входило: проведення аудиторських перевірок, складання звітів та висновків за їх результатами. оцінка ефективності та систем внутрішнього контролю фінансово-господарської діяльності. Розробка рекомендацій щодо покращення бізнес-процесів. контроль витрат підприємства у регіонах, контроль ефективності роботи відокремлених підрозділів мережі «Ломбарда «Гроші напрокат».
З грудня 2017 р. до грудня 2020 р.- адміністратор на рецепшені в ТОВ Клініка «Медгарант»
З 2020 по т.ч. Медичний реєстратор в Клініці "Доктор Філін":
Обов'язки:
Зустріч та спілкування з відвідувачами, інформування про запропоновані компанією послуги та їхню вартість, підготовка пацієнтів до дослідження. Відповіді на запитання клієнтів.
Прийом телефонних дзвінків та з'єднання з потрібним фахівцем.
Залагодження конфліктів, організація роботи офісу та заповнення журналу касира-операціоніста.
Оформлення видатково-прибуткових касових ордерів, запровадження КОРО.

Передача коштів інкасаторам.
Додатково:
Маю навички роботи на комп'ютері: вмію працювати з такими програмами, як MS Word, MS Excel, MS Power Point, Pawn Expert, ЕМСіМЕД, 1С вмію працювати в інтернеті.
Про себе:
Маю якості лідера, аналітичне мислення, креативна, ініціативна, чесна, порядна, комунікабельна, вміння працювати у команді, легко навчаюсь, легко йду на компроміс.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: