Резюме від 1 травня 2024 PRO

Марія

Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами (Дарницький р-н), 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з якості

з 10.2023 по 03.2024 (5 місяців)
ТОВ "Лінеура Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Досвід роботи з CRM системами та інструментами аналізу даних.
- Розуміння принципів і практик взаємодії з клієнтами
- Аналіз зворотнього зв’язку від клієнтів і використаня його для покращення якості обслуговування.
- Проведення перевірок, моніторинг розмов та чатів співробітників з клієнтами;
- Проведення опитувань задоволеності роботою співробітників і клієнтів якістю послуг, що надаються;
- Складання матеріалів для навчання співробітників;
- Аналіз письмових і телефонних відгуків/скарг клієнтів;
- Звітність про виконану роботу.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 09.2019 по 11.2021 (2 роки 2 місяці)
Інтернет-магазин парфюмерії і косметики/ Інтернет магазин домашнього текстилю, Київ (Роздрібна торгівля)

•Обробка замовлень з різних каналів продажу(сайт, маркетплейси, мессенджери);
•Консультування клієнтів стосовно продукції компанії,
•Здійснення підготовки товару до його видачі, відправки;
•Організація відправки, оплати та їх контроль;
•Комунікація зі складом та доставкою по формуванню замовлень;
•Оформлення документів та реєстрація їх в базі даних;

Провідний фахівець з навчання персоналу

з 06.2009 по 02.2013 (3 роки 8 місяців)
ТОВ "ЕКО", Київ (Роздрібна торгівля)

•Розробка і проведення навчальних програм для ключового персоналу торгових точок компанії (
•Участь у відкритті нових торгових об"єктів по Україні
•Проведення польових тренінгів
•Наповнення та адміністрування системи дистанційного навчання персоналу компанії
•Впровадження та вдосконалення сисеми Наставництва у процесі навчання персоналу
•Робота із кадровим резервом коючового і лінійного персоналу торгових точок компанії
•Розробка і проведення Атестаційних програм, перевірок, тестування тощо
•Ведення звітності за підсумками навчання персоналу
•Посттренинінговий супровід
•Участь у організації святкувань та інших мотиваційних заходів Управління персоналу для співробітників компанії

Освіта

Київський національний педагогічний університет ім.Грінченко

Психологія, Київ
Вища, з 2010 по 2012 (1 рік 10 місяців)

Друга вища освіта за напрямом "Психологія". Заочне віддіення

Київський національний економічний університет

Економіки та управління, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

Знання офісних програм Ведення CRM Ведення документації Робота з великим обсягом інформації Стресостійкість MS Excel MS Office Здатність до навчання Грамотна усна та письмова мова

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Проживаю в районі м.Позняки- Харківська.
Шукаю роботу на Лівому березі (в офісі або віддалено).
Є діти: 7 і 10 років.
Маю великий досвід роботи з персоналом, інтернет-продажах, адміністрування.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: