Резюме від 6 березня 2023 PRO

Анна

Менеджер по тендерам, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з тендерної діяльності

з 01.2020 по нині (4 роки 4 місяці)
Приватний підприємець, Київ (надання послуг з підготовки документів)

- супроводження різних компаній у тендерній діяльності
- оцінка економічної доцільності участі в тендері (підготовка матеріалів для участі в тендерах)
- своєчасна та якісна підготовка документів, тендерних пропозицій учасників закупівель, перевірка тендерних пропозицій на відповідність вимогам документації замовника.
- формування та подача вимог та скарг до АМКУ
- аналіз та перевірка пропозицій конкурентів, пошук помилок
- формування пакета документів переможця торгів

Менеджер з тендерної діяльності

з 06.2018 по 12.2019 (1 рік 6 місяців)
ТОВ СОФТВАН ГЛОБАЛ, Київ (IT)

- аналітика закупок замовників/постачальників/конкурентів (модуль аналітики prozorro);
- аналіз і підготовка інформації, матеріалів для прийняття рішень про участь в торгах;
- реєстрація на тендерних майданчиках та робота з ними;
- подача тендерної документації, участь в торгах/аукціонах та отримання результатів;
- супроводження договорів;
- пошук потенційних клієнтів, проведення переговорів, укладення угод і договорів

Менеджер-аналітик тендерних закупівель.

з 06.2016 по 06.2018 (2 роки)
ТОВ ІАА ТЕХНОЕКСПЕРТ, Київ (Консалтинг, будівництво)

-відстеження оголошень про заплановані тендерні торги, відповідно до комерційних інтресів компанії;
-переговори з організаторами торгів, подача заявки на участь;
-розгляд та аналіз державних і комерційних тендерів, участь в аукціонах;
-пошук постачальників продукції;
-підготовка тендерної документації, формування пакету документів;
-відстеження результатів тендерів, аналітична робота, звіти керівництву;

Менеджер з продажів інтернет магазину

з 06.2015 по 06.2016 (1 рік)
ТОВ «Безпека», Київ (системи безпеки, відеонагляд)

-продаж товарів і послуг компанії в сфері безпеки та відеонагляду;
-активне залучення нових клієнтів, вивчення потреб ринку, консультативна підтримка клиєнтів;
-налагодження довготривалих відносин з клієнтами;
-підготовка комерційних пропозицій;
-укладання і супроводження договорів;
-виконання планових показників продажів

Директор магазину

з 01.2004 по 06.2014 (10 років 5 місяців)
ТОВ «Діавест-комп’ютерний світ»,, Київ (комп'ютерне обладнання)

-організація роботи магазину, управління комерційною і господарською діяльністю магазину, яка направлена на якісне обслуговування клієнтів і отримання прибутку;
- відкриття нових магазинів з нуля
-знання ринку комп’ютерів (їх комплектуючих), комп’ютерних аксесуарів, ноутбуків, комп’ютерної периферії, особливостей ціноутворення;
-виконання планових показників магазину;
-координація співробітництва з центральним офісом; (фінанси, маркетинг, логістика, персонал і адміністрація);
-укладання договорів, супроводження угод, оформлення документів;
-звітність по фінансовим показникам;
-побудова і розвиток довготривалих партнерських відносин з клієнтами;
-підбір, навчання і мотивація співробітників магазину;
-вирішення конфліктних ситуацій;
-досвід роботи в 1С Підприємство і бухгалтерія;
-знання бухгалтерії, касової дисципліни;

Освіта

Національний університет імені Тараса Шевченка

Бухгалтерский облік та аудит, Київ
Вища, з 2004 по 2006 (1 рік 8 місяців)

Національний університет Київский Політехнічний Інститут

Фізика і математика з правом викладання, Київ
Вища, з 1998 по 2004 (5 років 6 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

QAStartup, QA engineer

2018, 6 місяців

Знання і навички

MS Office Користувач ПК CRM

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

- знання законодавства в сфері публічних закупівель
- знання процедури державних та комерційних закупівель/аукціонів;
- досвід проведення переговорів, адміністративно-управлінської роботи,
побудови системи продажів, підбору кадрів; впевненний користувач ПК
- практичний досвід успішних продажів та взаємовідносин з клієнтами;
- вміння користуватися технічною документацією;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: