Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Світлана

HR-менеджер, рекрутер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник департаменту по роботі з персоналом

з 02.2021 по нині (3 роки 2 місяці)
Speak Up, Київ (Образование, наука)

Управління усіма процессами HR;

Створення і впровадження бізнес процесів усієї компанії ;

Розрахунок заробітної плати ( усіх співробітників компанії) ;

Складання бюджету - заробітня платня співробітнків

Розрахунок, створення та впровадження системи бонусів та мотивації;

Створення оцінки усіх співробітників компанії ;

Контроль кадрового діловодства ;

Проведення тренингів всередені компанії;

Стварення програми адаптації і впровадження її у компанії ( для усіх співробітників)

Создание и внедрение процессов всех отделов и департаментов компании

Организация подбора и адаптации персонала (в подчинении 1 рекрутер)

Начисление заработной платы

Создание оценки всех сотрудников компании

Контроль кадрового производства

Проведение тренингов внутри компании

Заступник керівника відділу персоналу

з 08.2020 по 03.2021 (7 місяців)
Fozzy Group Логістика, Київ (Транспорт, логістика), Киев (Транспорт, логистика)

Пошук і відбір персоналу ( спеціалісти середнього та ТОП- менеджмент, склад керівників);
Організація та контроль роботи спеціалістів по підбору персоналу;
Постановка задач для спеціалістів, та звіти роботи усього відділу;
Проведення внутрішніх аудитів, чек листів (самостійне створення чек листів)
Аудити і ведення кадрового діловодства (штат 800 человік)

Керівник відділу по роботі з персоналом ( підбір, адаптація)

з 09.2018 по 06.2019 (9 місяців)
ШЕН-СЕРВИС, ООО, Київ (Услуги для населения и бизнеса)

Міжнародна компанія, яка працює в сфері фасиліті менеджменту, займається управлянням єксплуатації об'єктів нерухомості. Штат компанії больше 4000 тис.человік.

Збільшення відділу підбору персоналу ( від 3 спеціалістів до 8 -спеціалісти технічного і офісного персоналу);
Розподіл роботи відділу, за окремими дільницями роботи (робота по всій территорії України);
Змінила стратегію роботи всього віділлу;
Вела новий проект "Мобільная группа";
Прописала программу навчання та тренінгів : "Телефоне резюміровання"; "Первична співбесіда"; "Адаптація персоналу"; "Мотивація персоналу" (навчання для спеціалістів з персоналу і менеджерів об'єктів компанії);
Ввела облік плинностті персоналу. Робота над зменшенням % плинності технічного персоналу компанії;
Створила нову мативаційну программу для спеціалістів відділу підбору;
Щомісячний підрахунок премій спеціалістів та щомісячна оцінка персноналу свого відділу;
Щомісячний мониторинг рівня заробітньої платні всіх співробітників компанії ( по усій территорії України);
Участь у тендерах за пунктами які відповідають по відповідальності мого відділу;
Створила : "Чек - лист відвідування об'єкту" и "План відвідування об'єктів" - для спеціалістів по персоналу;
Збільшила спектр направлення реклами (для пошуку персоналу - по всій території Україна). Створила звіт СМІ;
Фінансове планування відділу;
Фінансове планування по відкриттю нових об'єктів компанії;
Табілювання відділу;
Контроль работи і ведення звітів "Горячої линії" компанії;
Работа в программі Prengi (розробила і впровадила размо з розробниками звіти :
СМі; "Звіт по вакансіям"; "Звіт по діркам( "прогульщики"; "Плинність персоналу";)

HR generalist

з 08.2017 по 08.2018 (1 рік)
ТОВ "Будівельний Двір", Київ (Оптовая торговля, дистрибуция, импорт, экспорт)

Повний спектр HR функцій і практик: разроботка і внедріння HR- політик і процедур з штатом 300 человік.

Організація процессу підбору персоналу з "0";
Успішний рекрутинг по всім позиціям (керівники і ТОП -менеджмент);
Мониторинг і аналітика ринку праці;
Розроботка і контроль программ мотивації персоналу;
Развиток корпоративної культури компанії;
Проведення HR- досліджень і опитувань співробітників;
Впровадження оцінки персоналу ( менеджерів по продажам);
Мотиваційні программи для еффективності команди;
Впровадження внутрішнього і зовнішнього кадрового резерва;
Розробила посадові інструкції усіх співробітників компанії;
Разробила положення усіх ввіділів компанії;
Разрабила і впровадила програму: "Програма навчання для нового співробітника"
Организація корпоративних івентів (не тільки для співробітників, а також для партнерів, родичів і друзів наших співробітників);
Впровадження і систематизувала штатний разпис компаії;
Організація процессу кадрового діловодства;
Впровадження обліку плиності персоналу. Работа над зменшенням % плиності співробітників компанії;
Підготовка презентацій і звітів;
Впровадження нових каналів по підбору персоналу.

Рекрутер

з 06.2014 по нині (9 років 10 місяців)
H.R.S., Київ (Поиск персонала, HR)

Оutsourcing recruiter, headhunter, business partner hr processes, Київ (Власний бізнес)

Підбор персоналу, адаптація персоналу,

Розробка і впровадження бізнес-процесів,

Консультація клієнтів по питанням : зменшення плинності персоналу в компанії, навчання персоналу, будування мотиваційной системи, проведення тренингів.

Мої проекти:
ЖК "Петрівський Квартал"
Ювелірний дім "Zarina"
"Київхліб"
"УкрПластик"
"Фокстрот"
Пан Бобер (сайт надання послуг спеціалістів)
Мережа бутиків в Мандарин Плаза
ЖК «Синергія»
"Джерелія"
«Будівельний Двір»
«Game Shop»
"Реприза"
SS consulting
Перша Логістична Компанія
Школа англійської мови "Lala English"
Медична лабараторія «Dila»
Медична лабараторія «Synevo»
Trade Master
Клуб Ефективних Коучей "YOUCoach"
"Geekle" рекрутингове агенство
Коммунікаційне агентство Provocateur PR
"Adsapience"
"Alterra Group" управління нерухомісттю
LR"КофеЕк" мережа кав'ярнень
Мережа салонів краси Lazerini
Юридична компанія "Титан"
Запуск «Start Up» ТМ "Polaris"
Skill Up курси IT спеціалістів
Мережа вело прокату
"Технолоджик"
Онлайн школа англійської та математики "Bomi"
Онлайн школа "Rist"
Інтернет-магазин Stylus

Регіональний менеджер по персоналу

з 07.2012 по 08.2017 (5 років 1 місяць)
Fozzy Group / Фоззи (FMCG), Київ (Пищевая промышленность)

Пошук і відбір персоналу на вакансії середньої та вищої ланки;
Організація и контроль работи спеціалістів по підбору персоналу;
Контроль работи спеціалістів по персоналу, постановка задач, звітність;
Навчання нових спеціаластів з персоналу;
Формування внутрішнбого та зовнішнього кадрового резерву ( від завідуючих до директорів );
Моніторинг ринка праці;
Участь в організації мотиваціоних проектів для персоналу;
Робота с навчальними закладами;
Проведеня внутрішніх аудитів, чек листів;
Звітність, зведена звітність за увесь регіон;
Робота з рекламою з підбору персоналу, ведения нових направлень реклами з підбору персоналу.
Відкриття магазину з нуля (підбір персонал у 50% штату) «Le Silpo»
Підготовка та впровадження в магазинах свого куста «Фокус Груп» (штат біля 1000 человік)
Виявлення конфліктних ситуацій в магазинах свого куста, находження рішення для усунення конфліттних ситуацій.
Закриття табелів магазинів (штат біля 1000 человік)
Оцінювання (категорії) спеціалістів з персоналу.
Робота в SAP

Результати:
Відкриття 3-х супермаркетів після реконструкцій (Організація відряджень на період реконструкцій, пошук нових співробітників на ново штатнтй разклад);
Вивела «куст» на перше місто по всім показникам (кадрове діловодство, плиність, укомплектованість штату в магазинах, кадровий резерв) в регіоні;
Веденя нових направлень реклами по найму працівників;
Зменшення плиності персоналу в магазинах.

Спеціаліст з персоналу

з 06.2012 по 11.2012 (5 місяців)
Fozzy Group / Фоззи (FMCG), Київ (Харчова промисловість), Киев (Розничная торговля)

Пошук і відбир рядового персоналу магазину;
Адаптація и введення в посаду нових співробітників;
Організація мотиваціонних заходів для персонала магазину;
Кадровое діловодство (штат 121 человік і більше, вела два магазини одночастно);
Участь в відкритті нових магазинів (підбір рядового персоналу і кадровое діловодства);
Робота в SAP
Результати:

Відкриття нового супермаркета з нуля (найм рядового персоналу в штаті 120 чол.);
Пройшла кадровий аудит на 100%;
Ведення двух магазинів: закриття в крайній термін дуже багато рядових вакансій і введення кадрового діловодства.

Освіта

Академия статистики облика и аудита

«Финансы», Київ
Вища, з 2006 по 2012 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Клуб Эффективных Коучей Youcoach; TradeMasterGroup «Мегатренды 2030. Новая роль руководителя будущего»

2019

Знання і навички

Пользователь ПК MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Adobe Photoshop Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express САПР Графические редакторы WordPad MS Paint Кадровый учет Express Створення і впровадження бізнес процесів що до адаптації Тренінги та навчання ( розвиток) персоналу Створення та контроль HR бюджету Розвиток бренда работодавця Работа с SAP, Prengy, Вitrix24 Общественная деятельность

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Более 7-ми лет опыта работы в подборе и адаптации персонала

Разработка и внедрение бизнес-процессов: «Подбор персонала»; «Адаптация персонала»;

«Оценка персонала»; Кадровый резерв компании» и другие

Разработка и внедрение систем адаптации для новых сотрудников. Программы обучение

Построение и описание оргструктуры компании

Построение различных мотивационных систем

Прописание тренингов для отдела подбора и адаптации персонала. Проведение тренингов для менеджеров по подбору персонала и ритейл менеджеров

Построение отдела подбора персонала с «0».

Запуск «Start Up»

Обучение и развитие персонала

Создание кадрового резерва

Контроль эффективности использования рабочего времени

Разработка и контроль HR бюджета (квартальный, полугодовой, годовой)

Автоматизация кадрового делопроизводства

Оценка персонала

Развитие и поддержание корпоративной культуры компании

Контроль социально-психологической атмосферы в коллективе

Разработка должностных инструкций, положение отделов компании

Опыт организации тимбилдингов, мероприятий и поездок

Развитие бренда компании как работодателя

Проведение тайного опроса сотрудников компании по удовлетворенности условий работы. Презентация результатов опроса. Прописание плана работ на год.

Успешное внедрение различных HR кейсов



Клуб Эффективных Коучей Youcoach; TradeMasterGroup«Мегатренды 2030. Новая роль руководителя будущего» - 2019

«Целевой отбор», «Навыки презентации», «Формула команды» - 2012

Основатель и Администратор группы ЯЛюблюВідрадний, в ФБ.

Решение бытовых проблем раена

Помощь в волонтерстве

Написание рекламных постов (раскрутка новых заведений). Заключение догворов относительно введение страниц и групп в ФБ, как раскрутка заведение.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: