• PRO

Abisola

Customer service manager, 25 000 грн

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
25 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support representative

з 09.2022 по нині (2 роки 11 місяців)
vns choice, Remote USA New York (Telecommunications and networking)

• Managed high-volume inbound and outbound calls, effectively scheduling appointments
with technicians, Ensured timely and accurate confirmation of appointments.
• Documented interactions and resolved issues to ensure exceptional customer
experiences, maintaining clear and concise communication with clients.
• Collaborated effectively within the team and with technicians to optimize their schedules and ensure efficient service delivery and escalated complex issues to higher-level support
as needed.
• Responsible for accurately inputting appointment and client data into the CRM system,
maintaining a clean and up-to-date database

Освіта

Ternopil national medical university

Medicine, Ternopil
Незакінчена вища, з 2018 по 2024 (6 років)

Medical student

Додаткова освіта та сертифікати

Modeling

Month

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • English speaking

Знання мов

Англійська — вільно

Додаткова інформація

Fun, lively

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: