• PRO

Ірина

Керівник підрозділу, менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

Розглядає посади:
Керівник підрозділу, менеджер по роботі з корпоративними клієнтами, Менеджер зі збуту
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами

з 03.2024 по 04.2025 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Арден Палац", Сатанів (Готельно-ресторанний бізнес)

Взаємодія з корпоративними клієнтами: залучення, ровиток, організація та координаія обслуговування клієнтів.
Проведення зустрічей та переговорів, презентація та розсилка нових пропозицій і послуг для потенційних та існуючих корпоративних клієнтів.
Підвищення лояльності постійних корпоративних клієнтів, підписання договорів, виставлення рахунків, контроль оплати і таке інше

Перший крок в роботі - вміти переконати клієнтів, що саме і нашому закладі проведення їхнього заходу стане для них приємною та незабутньою подією.
Другий крок - прорахунок кошторису, підписання договору, виставлення рахунку на передплату. Обговорення всіх деталей заходу, складання чіткого таймінгу, забезпечення проведення заходу всім необхідним, збираю нараду зі всіма службами та надаю в друкованому вигляді технічні завдання по їх напрямку (проживання, харчування, конференц-послуги, іт супровід, інженерна служба, паркінг, охорона, спа послуги) і таке інше.
Третій крок - зустріч та супроводження клієнта на локації, цілодобова підтримка та вирішення всіх питань та завдань, які виникають під час заходу.
Четвертий крок - завершення заходу, виставлення додакових рахунків, контроль оплати, зведення кінцевого кошторису з клієнтом та з нашою бухгалтерією, підписання актів виконаних робіт, отримання зворотнього зв'язку щодо проведення заходу в цілому та окремо по кожній службі.

Досягнення - проведення складних заходів, з циклічним проживанням та одночасним залученням 20 та більше конференц залів (для цього переобладнуємо інші приміщення комплексу); гарні відгуки клієнтів; напрацювання бази постійних клієнтів які проводять декілька івентів на рік саме у нашому закладі та не шукають інші варіанти.

Керуюча готелем (з української сторони)

з 02.2023 по 01.2024 (11 місяців)
Благодійний фонд Руслана Шостака, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Найперше скажу, що працювала безпосередньо в Туреччині, в готелі де проживали наші діти-сироти, яких вивезли з дитячих будитків в перші тижні вторгнення рф.

Робота керівника готелем включає здійснення контролю над усіма сферами діяльності готелю:
- Управління номерним фондом готелю
– Керуючий готелем розподіляє номери особам, що приїжджають, проводить огляд номерів перед приїздом дітей та вихователів, контролює стан номерів після виїзду гостей, приймає рішення про зміну номера у разі аварійного стану систем водопостачання, каналізації та т.п., у разі потреби для виконання завдань Проекту.
- Керуючий готелем передає списки тих, хто заїжджає та виїжджає з готелю менеджеру по організаційним питанням для своєчасного оформлення/припинення страхування, інформування консульства України в Анталії .
- Керуючий готелем є відповідальною особою за харчування . Тобто також контролює кухню та ресторан в цілях забезпечення вчасно та повноцінним харчуванням проживаючих.
- У завдання Керуючого готелем входить допомога в організації ефективної комунікації між турецьким та українським персоналом.
Також до компетенції на цій посаді входило :
- медичний супровід мешканців
-організація дозвілля мешканців
- організація навчання дітей на території готелів (сумісно з педагогами та батьками)
- організація збиру та аналіз зворотнього зв'язку від мешканців,
формування доброзичливого та комфортного клімату на території готелю.
Досягненнями на цій посаді вважаю набуття звичок дипломатичного спілкування та швидкого знаходження компромісу. Також навчилася величезній витримці, вмінню швидко та чітко вирішувати самі неординарні та самі неочікувані ситуації задля утримання рівня затишку і спокою проживання гостей.

Головний адміністратор

з 06.2021 по 02.2022 (8 місяців)
Клініка «Мед Сіті», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

На цій посаді я займалась адміністративними та рецепційними обов’язками для забезпечення ефективної роботи клініки та задоволення потреб пацієнтів. Це:
- складання графіків адміністраторів клініки;
- контроль за чіткістю роботи з пацієнтами, зовнішнім виглядом, привітною поведінкою адміністраторів,
- забезпечення наповненості кабінетів та допоміжних кабінетів клініки всіма необхідними матеріалами та інструментами для роботи та функціонування клініки,
- уточнення потреб та складання, затвердження та замовлення товарів та інструментів,
- щоденна перевірка готовності як лікарів, так і робочих місць для прийому пацієнтів та життєдіяльності клініки.
- ведення журналів обліку інструкиажів та перевірок,
- ведення табелів,
- навчання нових адміністраторів, прийняття у них іспитів про діяльність клініки та їхніх обов"язків.
Досягненнями на цій посаді можна вважати набуття знань як про медичні професії, про послуги та процедури, які клініка надає пацієнтам, так і про забезпечення життєдіяльності клініки від А до Я

Керівник відділу продажу

з 11.2019 по 04.2021 (1 рік 5 місяців)
VIVA - top grupp, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління відділом продажу, організація та контроль за виконанням основних функцій відділу;
Навчання співробітників відділу; розробка KPI для відділу;
Планування показників із продажу, регулярний аналіз основних показників, максимізація доходів. Взаємодія відділу продажу з готелями та ресторанами.
Планування (середньострокове та оперативне) та контроль продажу послуг (номерний фонд, конф. послуги та ресторани) Сприяння у проведенні заходів «під ключ» (весілля, корпоративні заходи тощо)
Розробка нових послуг та удосконалення існуючих послуг (у тому числі послуги ресторану) Контроль та участь у розробках меню для туристів (шведський стіл, накриття тощо)
Контроль та участь у розробках спец. меню (весілля, новорічні заходи та ін.)
Розробка рекламних акцій.
Робота з турфірмами та Event-агентствами
Аналіз ринку та маркетингові дослідження
Робота з договорами
Розробка стратегії готелю та ціноутворення
Досягнення: залучення для довгострокового проживання у готелях компанії іноземних військових (канадці, прибалтійці). Організація та проведення корпоративів для великої кількості учасників (400 і більше осіб). Відмінні показники роботи довіреного мені відділу - виконання та перевиконання поставлених планів.

Ведучий івент - менеджер/заступник управляючого

з 02.2017 по 10.2019 (2 роки 8 місяців)
VIVA top grupp - готель, ресторан, мережа клінік та реабілітаційний центр, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація, планування та координація івент – проектів, приватних заходів, їх бюджетування. Участь у розробці концепції та написання сценарію заходу. Складання кошторисів та меню за заходами, обговорення та затвердження їх із замовниками
Робота з наявною клієнтською базою та пошук нових клієнтів. Пошук та залучення партнерів, підрядників. Робота з договорами – обговорення, підписання, контроль заборгованості, оформлення необхідних замовнику документів за фактом виконання.
Підбір та навчання персоналу. Розробка та формування штатного розкладу, графіків роботи персоналу. Контроль роботи персоналу, підрядників, усіх служб на комплексі. Внесення пропозицій щодо поліпшення надання послуг, модернізації інтер'єру, а також з побутових питань вищому керівництву і докладання максимуму зусиль для позитивного їх розгляду.
Вирішення всіх ситуацій і непорозумінь як з гостями, так і всередині колективу.

Досягнення: відшліфувала вміння в найважчій ситуацій залишатися доброзичливою, стримано-ввічливою і незворушною. Навчилася чітко розмежовувати особисті симпатії до людей і виробничу необхідність.

Старший адміністратор

з 12.2015 по 02.2017 (1 рік 2 місяці)
VIVA top grupp, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Стандартні обов'язки старшого адміністратора: навчання персоналу, розробка та формування штатного розкладу, складання графіків роботи підрозділів готелю, щоденний обхід усіх підрозділів та території комплексу, постановка завдань керівникам підрозділів, координація та контроль за їх виконанням, забезпечення безперебійності у роботі всіх служб комплексу.
Спілкування з гостями: бронювання, вітання, ненав'язлива реклама та продаж послуг, вирішення всіх питань при проживанні гостей для їхнього комфорту.

Досягнення - налагоджена робота всіх підрозділів та комплексу в цілому, повага серед колективу, гарні відгуки гостей серед багатьох провідних івент-компаній Києва.

Адміністратор комплексу та ресторану

з 02.2014 по 12.2015 (1 рік 10 місяців)
VIVA top grupp, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Розширені обов'язки адміністратора (оскільки комплекс з нуля і в комплекс входить Реабілітаційний центр "Сосни").
Бронювання номерів, створення клієнтської бази, робота з програмами ProНotel та R-Keeper, допомога у розробці меню, в облаштуванні інтер'єру номерів, банкетних залів та інших робочих приміщень. Робота із клієнтською базою.
Поселення та виселення гостей, виконання їх вимог та індивідуальних побажань. Часті заміни касира-бухгалтера, спілкування із родичами пацієнтів РЦ, прийом оплати за реабілітаційні програми та харчування, а також щоденне проведення цих коштів за програмами. Вирішення як поточних, так і терміново виниклих господарських питань та проблем.

Досягнення: Навчилася при будь-якому внутрішньому хвилюванні залишатися зовні спокійною та позитивною, набула навички миттєво реагувати на різноманітні непередбачувані ситуації та швидко знаходити не стандартні шляхи їх вирішення.

Ведучий спеціаліст відділу впровадження та розвитку Управління партнерських банківських програм

з 03.2007 по 11.2010 (3 роки 8 місяців)
ВАТ "Родовід Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Участь у розробці та впровадження ко-брендингових програм, координація роботи підрозділів, задіяних у запуску та супроводі програми, співпраця з маркетинговим департаментом з розробки рекламної стратегії, підготовка презентацій, оформлення документації, звітності у паперовому та електронному варіантах.

Освіта

Хмельницький державний Університет

Управління персоналом та економіка праці. Квалификація магістра (диплом сз ьвідзнакою), Хмельницький
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Підвищення кваліфікації в Учбово -научному институті магістерської підготовки і після дипломної освіти

2015, 3 месяца

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • MS Outlook
  • Windows
  • 1С:Предприятие
  • CRM
  • Работа с большим объемом информации
  • Доктор Элекс
  • Медучет SQL
  • proHotel
  • Телефонные продажи и переговоры
  • Подбор и обучение персонала, управление персоналом
  • Умение добиваться поставленной цели

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Щира в роботі та в дружбі людина;
відповідальний працівник, на якого можна сміливо покластися,
сумлінний та лояльний керівник, весела та чесна
Ціную в людях прямоту та щирість, мені імпонують повністю відкриті та прямолінійні люди. Не терплю хамства та двоєдушності.

Граю в інтелектуальну гру "Мафія", проводжу корпоративи та організовую турніри як спортивної так і балаганної мафії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: