Оксана

Інспектор відділу кадрів, фахівець кадрового адміністрування, менеджер з персоналу

Розглядає посади: Інспектор відділу кадрів, фахівець кадрового адміністрування, менеджер з персоналу, Фахівець з діловодства
Вид зайнятості: повна
Вік: 47 років
Місто проживання: Бровари
Готовий працювати: Бровари, Київ
Розглядає посади:
Інспектор відділу кадрів, фахівець кадрового адміністрування, менеджер з персоналу, Фахівець з діловодства
Вид зайнятості:
повна
Вік:
47 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний фахівець управління кадрового адміністрування

з 02.2025 по нині (11 місяців)
БАНК, Київ (Фінанси, банки, страхування)

–ведення кадрової документації 500 працівників Банку (прийом, переведення, звільнення працівників, оформлення листів непрацездатності, усіх видів відпусток, відряджень, …);
–формування особових справ працівників Банку;
–телефонне консультування працівників Банку щодо кадрового законодавства;
–робота в програмах ProFIX, Workflow, M.E.Doc, Outlook, Microsoft Teams та Webex, ПФУ

Менеджер з персоналу

з 12.2024 по 01.2025 (2 місяці)
ТОВ "БУРСА ГОТЕЛЬ КИЇВ", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

–повне ведення кадрової документації 50 працівників (прийом, переведення, звільнення працівників, оформлення листів непрацездатності, усіх видів відпусток, …);
–складання та ведення графіків відпусток працівників;
–формування особових справ працівників;
–ведення військового обліку;
–ведення трудових книжок;
–оформлення та видача довідок;
–робота в кадровій програмі 1С УТП.

Головний організатор з персоналу відділу кадрового адміністрування

з 07.2019 по 11.2024 (5 років 5 місяців)
АТ «СЕНС БАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

–ведення кадрової документації окремих підрозділів Банку 700-900 працівників (прийом, переведення, звільнення працівників, оформлення листів непрацездатності, усіх видів відпусток, …);
–формування особових справ працівників Банку;
–ведення військового обліку;
–телефонне консультування працівників Банку щодо кадрового законодавства;
–робота в програмах ІС-ПРО, Lotus (Notes), Sense Space, Outlook, Microsoft Teams та Webex.

Інспектор відділу кадрів, менеджер по персоналу

з 06.2018 по 05.2019 (1 рік)
ТОВ «Валмпак», Бровари (Виробництво)

–реєстрація вхідної/вихідної документації;
–виконання обов’язків помічника керівника;
–забезпечення життєдіяльності офісу товариства;
–підбір працівників різної кваліфікації;
–складання та публікації вакансій на сайтах працевлаштування (work, robota, hh, jobs, trud, olx, …);
–телефонне спілкування з кандидатами на працевлаштування;
–організація та проведення співбесід з кандидатами;
–ведення в повному обсязі кадрової документації підприємства (приймання, переведення, звільнення працівників, складання табелю робочого часу, оформлення лікарняних листів, підготовка кадрових довідок, складання наказів);
–формування особових справ працівників товариства;
–написання посадових інструкцій працівників;
–підготовка та здача кадрової звітності.

Інженер з охорони праці

з 09.2017 по 05.2018 (9 місяців)
ТОВ «ДК «МІДАС», Бровари (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

сумісництво

Заступник директора з виробництва

з 02.2013 по 05.2018 (5 років 4 місяці)
ТОВ «БПК Бровари» (реорганізоване ПАТ «Броварський побуткомбінат»), Бровари (побутове обслуговування)

–робота з орендарями (спілкування, переписка, складання договорів оренди, залагоджування конфліктних ситуацій, …);
–взаємодія з Броварським РП Київобленерго, Броваритепловодоенергія, Броварською СЕС;
–робота з документацією;
–організація та забезпечення виробництва витратними матеріалами;
–підбір, управління/керування персоналом;
–складання наказів щодо діяльності товариства;
–складання табелів обліку робочого часу працівників;
–нарахування заробітної плати працівникам;
–розробка документації щодо охорони праці та техніки безпеки;
–організація проведення працівникам профілактичних медичних оглядів;
–організація навчання та перевірки знань працівників відповідних професій;
–складання та подання звітів до Управління статистики м. Бровари та Київводгоспу;
–поточне керування діяльністю товариства.

Завідуюча будинком побуту «Ювілейний»

з 03.2010 по 01.2013 (2 роки 11 місяців)
ПАТ «Броварський побуткомбінат», Бровари (побутове обслуговування)

Інженер з охорони праці і техніки безпеки

з 11.2003 по 03.2010 (6 років 5 місяців)
ВАТ «Броварський побуткомбінат», Бровари (побутове обслуговування)

Інженер з охорони праці і техніки безпеки з виконанням обов’язків інженера еколога

з 02.2002 по 11.2002 (10 місяців)
АТЗТ «Будмаш», Житомир (Виробництво)

Освіта

Житомирський державний технологічний університет

Екологія та охорона навколишнього середовища, Житомир
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Здобула кваліфікацію інженера з охорони навколишнього середовища

Додаткова освіта та сертифікати

Курси з питань охорони праці

Жовтень 2008р., жовтень 2009р. та вересень 2011р.

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Маю досвід роботи у сфері охорони праці та природного навколишнього середовища понад 15 років, 8 років керівної та 10 років кадрової роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: