- PRO
Олена
Менеджер з продажу, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер з продажу, Адміністратор магазину
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5881282/
Досвід роботи
Спеціаліст по роботі з доходами, діловод
з 02.2024 по нині
(1 рік 6 місяців)
Державна установа, Дніпро (Державні організації)
•Збільшення надходжень дохідної частини місцевого бюджету, розширення бази та кола платників місцевих податків
• Моніторинг об'єктів нерухомого майна з метою забезпечення повноти сплати місцевих податків
• Взаємодія з державними та місцевими органами для виконання поставлених завдань
•Підготовка аналітичних та інформаційних матеріалів за напрямом, участь у розробці та підготовці проектів розпоряджень/рішень
•Діловодство, організація розгляду звернень та запитів
•Ведення веб-сторінок, оприлюднення публічної інформації, відкритих даних
Менеджер з продажу
з 05.2023 по 01.2024
(8 місяців)
JesCosmetology, Дніпро (Освіта, наука)
• Реалізація освітніх послуг з косметології, професійних препаратів, засобів, витратників
• Консультування й супровід клієнтів B2B/B2C (проведення презентацій, спілкування на семінарах, особисті зустрічі й перемовини, дзвінки, месенджери)
• Виконання плану продажу, аналіз плану/факту, розробка/перегляд стретегій продажу
• Розвиток клієнтської бази, пошук підходів та методів підвищення лояльності клієнтів
• Активна участь в організації івентів, семінарів і навчань
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок (тренінги, семінари, самоосвіта)
Керуючий адміністратор
з 05.2022 по 05.2023
(1 рік)
ТОВ Клінінг Лайф, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
•Адміністрування: координація роботи офісу, контроль дисципліни й внутрішнього розпорядку; діловодство, комунікація й розрахунки з постачальниками
•Рекрутинг: пошук/підбір персоналу, співбесіди, комунікація з майданчиками пошуку роботи
•Клієнт-менеджмент: прийом/обробка замовлень в CRM-системі, ведення та розвиток клієнтської бази, розрахунки
•Розвиток/просунення/реклама: розробка форм, підгтовка макетів POS-матеріалів, їх замовлення; візуалізація сайту; розміщення оголошень; комунікація з промоутерами, дизайнером, веб-розробником тощо
Начальник відділу збуту, помічник комерційного директора
з 01.2017 по 05.2022
(5 років 4 місяці)
ТОВ «APS Power Tehnology», Дніпро (Енергетика)
Начальник відділу збуту, з 09.2017 по 08.2022
•Супровід довгострокових угод в сегментах B2G/B2C/B2B з реалізації «альтернативної» теплоенергії
(переважно бюджетним установам + комерційним, населенню)
• Координація роботи відділу збуту, забезпечення реалізації/надходжень з 4-х філій в різних містах:
-угоди, тендерна документація, розрахунки, специфікації
-збір/обробка даних реалізації, виставлення рахунків, координація дотримання платіжної дисципліни, робота з «дебіторкою», облік/контроль повернення документів, контроль/аналіз виконання угод; аналіз відпуску/реалізації/оплати, розрахунки надлишково або недостатьно відпущеної/реалізованої продукці
-координація роботи абон. відділу (реалізація теплоенергії населенню)
•Формування бюджету в частині продажу/надходжень
•Звітність керівництву (виконання контрактів, плану збуту/надходжень)
Помічник комерційного директора, з 01.2017 по 09.2017
•Виконання доручень і завдань комерційного директора
- з постачання (первинний облік руху сировини, обмін первинкою, моніторинг/аналіз цін, комерційні пропозиції)
- зі збуту (виставлення/передача рахунків, контроль дотримання платіжної дисципліни, недопущення заборгованості) облік, упорядкування договорів із замовниками і постачальниками
•Координація та забезпечення роботи офісу, документообіг, кореспонденція
•Участь/допомога в розвитку нових проектів альтернативної енергнетики: пошук/консолідація інформації, підготовка/оформлення схем для презентацій
Економіст, бухгалтер, секретар тендерного комітету
з 02.2004 по 12.2015
(11 років 10 місяців)
Житлово-комунальне підприємство, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
Економіст з планування, з 09.2010 по 12.2015
•Облік/розподіл фактичних витрат по житловим об'єктам, складання калькуляції та аналіз собівартості послуг, економічне обґрунтування тарифів; розгляд звернень та запитів з питань тарифів та послуг
Бухгалтер, секретар тендерного комітету, з 02.2004 по 09.2010
•консультація абонентів з нарахувань, оплати й заборгованості за послуги
•організаційне і документальне забезпечення діяльності тендерного комітету
Освіта
Дніпропетровська державна фінансова академія (ДДФА)
Фінансы і кредит, Дніпро
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)
Придніпровський енергобудівний технікум (ПЕБТ)
Економіка підприємства, Дніпро
Середня спеціальна, з 2002 по 2005 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Курс "Сучасні технології бухгалтерського обліку та фінансової звітності"
10.2016 (3 месяці)
Майстер-клас "Тайм-менеджмент"
11.2016
Курс «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні»
2017
Знання і навички
- MS Word
- MS Office
- Користувач ПК
- MS PowerPoint
- CRM
- Проведення презентацій
- Prozorro
- 1С
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
• Успішний досвід роботи з контрагентами сегментів B2G/B2C/B2B; укладання/супровід угод, вибудовування й підтримка довгострокових відносин. Досвід роботи з "бюджетними" установами, участь в процедурах публічних закупівель, тендерна документація
• Практика ділового спілкування/листування, робота зі скаргами; тактичне вирішення проблемних питань, дотримання субординації та ділового етикету; дотримання корпоративної культури та цінностей
• Підхід до роботи, що поєднує структурованість, гнучкість і вміння виконувати кілька завдань одночасно
• MS Office / 1С (8.3) / Prozorro / CRM Remonline / схеми, презентації, макети для POS-матеріалів
• Досвід продуктивної роботи віддалено
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Асистент керівника, Секретар, помічник
25 000 грн
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 рік 6 місяців
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 місяців
- PRO
Розглядає посади: Офіс-менеджер, Адміністратор
25 000 грн
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 рік 6 місяців
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 місяців
- PRO
Розглядає посади: Адміністратор, Офіс-менеджер
25 000 грн
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 рік 6 місяців
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 місяців
- PRO
25 000 грн
Дніпро
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 рік 6 місяців
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер по сбыту, снабжению
Дніпро -
Менеджер з продажу
Дніпро -
Менеджер інтернет-магазину
Дніпро, Запоріжжя , ще 5 міст -
Менеджер з продажу
25000 грн, Дніпро -
Менеджер з продажу
25000 грн, Дніпро -
Менеджер з продажу
Дніпро