Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 8 квітня 2024 PRO

Олена

Асистент керівника, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 05.2023 по 01.2024 (8 місяців)
Джес косметолоджи, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Продаж професійних засобів, препаратів і навчань для косметологів; консультування й супровід клієнтів B2B/B2C (переписки в месенджерах і акаунтах, дзвінки, спілкування на семінарах, особисті зустрічі й перемовини).

Продаж інформаційно-консультаційних послуг, (наповнення місць на заплановані семінари за розкладом):
- пропозиція навчань, консультування, запис, оформлення замовлення, розрахунок, підтримка зв'язку, нагадування, супровід в день навчання, спілкування з - виявлення інтересів та запис на наступні навчання
- допродажі в день семінару (препарати, витратники)

Продаж препаратів і витратників для косметологів:
- пропозиції і консультування з продукції згідно цільових груп, розсилка акцій, спеціальних пропозицій;
- обробка вхідних запитів та оформлення замовлень, розрахунок, передання даних в доставку;
- зустрічі в офісі та на виїзді (клініки, салони, кабінети)

Активна участь в організації івентів, семінарів і навчань.

Звітування керівництву щодо плану та факту виконання завдань.

Адміністратор, офіс-менеджер

з 08.2022 по 05.2023 (9 місяців)
Клінінгова компанія, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

Адміністрування і координація роботи офісу:
- зустріч відвідувачів, документообіг, пошта;
- пошук/комунікація з постачальниками, укладання та супровід угод, обмін документами;
- діловодство, листування, розробка форм, анкет, прайсів, інструкцій, макетів POS-матеріалів
- забезпечення офісу: оренда, комунальні послуги, зв'язок, канцтовари, меблі, техніка, поліграфія, вода, тощо;
- поміч постачальнику у питаннях забезпечення (спецодяг, засоби, інвентар), внутрішній облік ТМЦ

Клієнт-менеджмент:
- консультування щодо послуг компанії, розсилка пропозицій,
- прийом/обробка замовлень в CRM-системі, наповнення і ведення клієнтської бази,
- первинна документація, розрахунки з клієнтами,
- комунікація з молодшим персоналом, організація і супровід робочого процесу в розробленому алгоритмі - від приймання замовлення до його виконання та розрахунку

Управління персоналом:
- пошук та підбір персоналу, організація співбесід, співпраця з майданчиками з пошуку роботи та Центром зайнятості,
- внутрішній інструктаж, організація дисципліни
- координація роботи молодшого персоналу, видача нарядів, контроль дисципліни

Участь у розвитку, просуненні та рекламі:
- пошук виконавців, моніторинг/аналіз цін, запит комерційних пропозицій
- замовлення POS-продукції, підготовка макетів та презентацій
- координація роботи дизайнера, веб-програміста, оператора, промоутера;
- публікація/розміщення оголошень

Помічник керівника

з 04.2022 по 08.2022 (4 місяці)
ПБП «Енерго-Імпекс», Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організація робочого часу керівника, догляд за дотриманням чистоти в кабінеті керівника; дзвінки, пошук необхідної інформації.
Підготовка/оформлення документів (проекти договорів, накази, листування, таблиці); копіювання, сканування документації.
Облік, упорядкування договорів із контрагентами, відстежування строків дії угод.
Адміністрування і координація роботи офісу, зустріч відвідувачів, документообіг, поштова кореспонденція
Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцелярських, господарчих товарів; забезпечення справності офісної техніки, пошук та організація ремонту та обслуговування)

Начальник відділу збуту, менеджер з договірної роботи і збуту

з 10.2017 по 05.2022 (4 роки 7 місяців)
ТОВ "АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ" (ВФГ "КОНКОРД"), Дніпро (Енергетика)

Супровід довгострокових угод із реалізації теплової енергії, виробленої в приватних котельнях з альтернативних видів палива.
Спілкування із замовниками від укладання договору до повної оплати у сегментах B2G/B2C/B2B; переважна більшість замовників постійні, іноді нові (бюджетні та комерційні установи, населення).

Одночасне виконання функцій начальника відділу збуту (координація 3-х філій у м.Марганець, Покров, Запоріжжя) і менеджера з договірної роботи (безпосереднє спілкування з замовниками у м. Дніпро)
Успішне виконання наступних завдань:
- координація і забезпечення збуту теплової енергії та надходжень від реалізації;
- укладання договорів (85% тендерні, 10% комерційні, 5% населення)
- переговори, погодження проектів договорів, тендерна документація, додаткові угоди, специфікації, комерційні пропозиції;
- збір, консолідація, обробка даних реалізації (розрахунки та розподіл теплової енергії між споживачами/субспоживачами);
- внутрішній облік і аналіз відпуску/реалізації/оплати продукту (в Excel), контроль розрахунку за надлишково або недостатьно відпущену продукцію;
- організація і контроль своєчасного виставлення/передачі рахунків;
- забезпечення надходжень, координація дотримання платіжної дисципліни, контроль дебіторської заборгованості;
- облік/контроль повернення документів, аналіз/контроль виконання договорів;
- координація роботи спеціаліста по роботі з населенням (збут теплової енергії житловим будинкам, ОСББ).

Звітність керівництву по 4-м регіонам (укладання та виконання контрактів, план/факт збуту й надходжень)
Формування бюджету в частині продажу/надходжень.

Помічник комерційного директора, офіс-менеджер

з 01.2017 по 10.2017 (9 місяців)
ТОВ "АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ" (ВФГ "КОНКОРД"), Дніпро (Енергетика)

Виконання доручень і завдань комерційного директора для забезпечення реалізації теплової енергії, виробленої в приватних котельнях з альтернативних видів палива:

зі збуту
- документообіг для укладання угод з реалізації (тендерна документація, договори, додаткові угоди); облік, сканування, упорядкування договорів із замовниками, контроль повернення документації;
- організація виставлення/передачі рахунків, координація дотримання платіжної дисципліни, контроль повернення актів, комунікація щодо недопущення/ліквідації заборгованості, взаємозвіряння

з постачання
- спілкування з постачальниками, моніторинг/аналіз цін, комерційні пропозиції;
- первинний облік руху сировини, контроль залишків на складах (в Excel)
- обмін первинною документацією, взаємодія з бухгалтеріями, взаємозвіряння;
- облік, упорядкування договорів з постачальниками, контроль повернення документації;
- закупівля ТМЦ та ЗІЗ, паливних талонів, тощо

Координація роботи офісу, здійснення документообігу, отримання/доставка кореспонденції (пошта,кур'єрська доставка з водієм), забезпечення життєдіяльності офісу

Участь та допомога у розвитку нових проектів: пошук та консолідація інформації, підготовка та оформлення схем для їх презентацій

Клієнт-менеджер управління експлуатації

з 12.2015 по 02.2016 (2 місяці)
ТОВ "Перспектива Інвестмент", Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

Клієнт-менеджмент: консультація клієнтів з питань нарахувань/рахунків/оплат за утримання та обслуговування об'єктів нерухомості тощо

Здійснення нарахувань та забезпечення надходжень (внесення данних приладів обліку енергоносіїв, здійснення нарахувань за послуги з утримання, підготовка та відправка рахунків; прийом оплати, робота із заборгованістю)

Укладання договорів, здійснення документообігу, ведення документації відділу

Забезпечення життєдіяльності офісу (зв'язок, інтернет, пошта)

Звітність керівництву

Економіст, бухгалтер, секретар тендерного комітету

з 02.2004 по 12.2015 (11 років 10 місяців)
Комунальне житлового-господарче підприємство Самарського району, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

З 09.2010 по 12.2015 - економіст з планування (облік фактичних витрат підприємства, розподіл витрат по об'єктах житлового фонду підприємства, проведеня певернень за ненадані послуги)

З 02.2004 по 09.2010 - бухгалетр абонентського відділу (консультація абонентів (населення) з питань нарахувань, розрахунків і заборгоаності за послуги з утримання житла.

Освіта

Дніпропетровська державна фінансова академія (ДДФА)

Фінанси і кредит, Дніпро
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)

Придніпровський енергобудівний технікум (ПЕБТ)

Економіка підприємства, Дніпро
Середня спеціальна, з 2002 по 2005 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс "Сучасні технології бухгалтерського обліку та фінансової звітності"

10.2016 (3 месяца)

Майстер-класс "Тайм-менеджмент"

11.2016

Курс «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні»

2017

Знання і навички

MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint CRM Проведення презентацій Prozorro

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Професійні навички
- Успішний досвід роботи з контрагентами різних сегментів (B2G/B2C/B2B) щодо укладання/супровіду угод (купівлі/продажі); вибудовування довгострокових відносин
- Досвід роботи з бюджетним сегментом, навички участі у процедурах закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі»
- Практика ділового листування, робота зі скаргами; тактичне вирішення проблемних питань, дотримання субординації та ділового етикету
- Впевнений користувач ПК, пакет Microsoft Ofice, нескладні аналітичні звіти в Excel, теоретичні знання та практичні навички роботи в 1 С (8.3), CRM-система Remonline, система закупівель Prozorro; підготовка схем, презентацій, макетів для POS-матеріалів (Power Point, Word)
- Досвід продуктивної роботи віддалено

Про себе
- Заміжня, двоє дітей (10 та 16 років)
- Без шкідливих звичок

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Секретарь, делопроизводитель, помощник руководителя
Дніпро, Павлоград, Тернівка

Офіс-менеджер
Дніпро

Офис-менеджер
15000 грн, Дніпро, Дистанційно

Секретар, офіс-менеджер
12000 грн, Дніпро

Помічник керівника
35000 грн, Дніпро

Помощник руководителя
Дніпро

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: