• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5890034/

Аналітик систем 1С (8), бухгалтер, фінансист, 40 000 грн

Розглядає посади:
Аналітик систем 1С (8), бухгалтер, фінансист, Бізнес-аналітик
Вид зайнятості:
повна
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ, Львів, Полтава

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 01.2023 по нині (2 роки 7 місяців)
Сільське господарство, агробізнес

•Облік розрахунків з підзвітними особами (відрядження, авансові звіти);
• Аналіз стану дебіторської і кредиторської заборгованості;
•Облік первинних документів по адміністративних витратах;
•Облік ОЗ, МНМА, МШП;
•Списання ТМЦ зі складу;
•Облік первинних документів ТЕО+Перевалка, облік та контроль виконання Догорів ТЕО;
•Формування та контроль Податкового кредиту по відповідних витратах;
•Реєстрація ПН;
•Робота в системі ЕДО;
•Робота в системі MeDoc, налаштування Автообробників, Синхронізації ПН з обліковою системою Microsoft Dynamics NAV18;
•Участь в автоматизації облікової системи Microsoft Dynamics NAV18 та синхронізації між NAV18 та MeDoc, постановка задачі розробникам;
•Участь в інвентаризації готової продукції, матеріалів, товарів.

Фахівець з обліку та контролю відділу Нормативно-довідкової інформації

з 05.2022 по 01.2023 (8 місяців)
Агропромхолдинг "Астарта-Київ" (ТОВ "Астарта Сервіс"), Полтава (Сільське господарство, агробізнес)

• Підготовка / Розробка та коригування правил формування нормативно-довідкової інформації;
• Внесення інформації в облікову систему 1С 8.3 ERP;
• Навчання та консультації користувачів системи;
• Написання методологічної документації та інструкції користувачів;
• Розширення і розвиток функціональності автоматизованої системи;
• Розробка пропозицій щодо вдосконалення і поліпшення функціоналу наявних бізнес-процесів;
• Аналіз причин відмов і порушень в роботі системи;
• Постановка задачі розробникам.

Бухгалтер

з 08.2020 по 04.2022 (1 рік 8 місяців)
Група компаній ТОВ "Смарт Лайт Групп", (ТОВ "Смарт Лайт Проджект"), Полтава (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Ведення первинної документації, виписка довіреностей, проведення та забезпечення повного відображення їнформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Контроль аналізу стану дебіторської і кредиторської заборгованості, робота з Актами звірок;
• Контроль за веденням складського обліку;
• Контроль за списанням товару зі складу;
• Участь в проведенні інвентаризації товарів на складі, оформлення її результатів;
• Здійснення контролю за виконанням Договорів;
• Робота з Податковими накладними.

Фахівець по документообігу із з/д перевезень і елеваторів (Фінансовий департамент)

з 03.2019 по 07.2020 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Кернел-Трейд", Полтава (Сільське господарство, агробізнес)

• Здійснення контролю по рахунках і АВР, проведення та забезпечення повного відображення їнформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Здійснення обліку та аналізу розрахунків з постачальниками, аналіз стану дебіторської і кредиторської заборгованості, робота з Актами звірок;
• Робота зі сторонніми елеваторами, звірка і контроль списання даних складського обліку в розрізі номенклатури;
• Робота з реєстрами відвантажень продукції та маршрутів щодо доставки вантажу;
• Здійснення контролю виконання Договорів і безпосереднє внесення даних в облікову систему;
• Здійснення оплат за послуги контрагентам згідно умов договору.

Старший бухгалтер

з 10.2010 по 03.2019 (8 років 5 місяців)
ДП "Торговий Дім "Маяк" ТОВ "Агрофірма "Маяк", Полтава (Роздрібна торгівля)

• Здійснення контролю первинної документації, проведення їх перевірки та забезпечення повного відображення інформації на рахунках бухгалтерського обліку;
• Формування товарно-грошових звітів;
• Забезпечення правильного ведення рахунків 2-го класу та оборотів по них, правильного ведення бухгалтерського обліку та здійснення поточного аналізу діяльності магазинів;
• Робота з податковими накладними, формування податкових зобов'язань, контроль податкового кредиту;
• Забезпечення оформлення операцій реалізації;
• Ініціювання та участь у проведенні ревізій в магазинах роздрібної мережі, інвентаризацій активів і зобов'язань на підприємстві, оформлення матеріалів по результатах.

Освіта

Полтавська державна аграрна академія

Обліку та фінансів, Організації обліку та аудиту, Полтава
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 10 місяців)

За період навчання (кожного року) проходила практику по спеціальності в агрофірмі, отримала позитивні відгуки від керівництва.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • M.E.Doc
  • MS Outlook
  • ERP
  • MS Dynamics NAV
  • Jira
  • Здатність до навчання
  • 1С:Бухгалтерія
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Бухгалтерський облік (роздріб)
  • Користувач 1С

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

• Досконале знання законодавства про бухгалтерський облік, організацію бухгалтерського обліку, складання звітності, П(С)БО;
• Практичний досвід ведення об'єктів роздрібної торгівлі, організації документообігу в торгівлі, правил проведення інвентаризацій коштів і товарно-матеріальних цінностей, проведення перевірок і документальних ревізій;
• Знання правил ІНКОТЕРМС;
• Розуміння основних принципів організації і методів ведення НДІ, застосовності в бізнес-процесах;
• Навички розробки, впровадження та ведення довідників і класифікаторів;
• Уміння писати методологічну документацію та інструкції користувачів;
• Впевнений користувач ПК та засобами комп'ютерної техніки, працюю з базами даних. Знання програм: Microsoft Word, Excel, Outlook, Microsoft Dynamics NAV, JIRA, M.e.doc, 1С 8.3 ERP, ПК "Універсал";
• Вміння працювати в багатозадачному режимі, схильність до ефективної роботи з великим об'ємом інформації, вміння розставляти пріоритети, відповідальність, уважність до деталей, цілеспрямованість, самостійність у пошуку шляхів вирішення завдань, відсутність бар’єрів у комунікації для отримння необхідних даних, аналітичний склад розуму, здатність швидкому навчанню, прагненню розвиватись.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: