• PRO

Антоніна

Оператор чата, контакт-центру, диспетчер, адміністратор, 15 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
30 років
Місто проживання:
Гребінка
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Замісник керуючої на відділенні взуття

з 10.2016 по 03.2017 (5 місяців)
Docdata, Poland, Swiebodzin (Склад магазинів)

Спочатку пакувала взуття. Потім стала замісником керуючої на відділенні взуття та мала такі обов'язки:
1.Розподіл обов'язків між працівниками
2.Запис працівників у відповідний журнал
3. Слідкувала за порядком у робочу зміну
4. В кінці робочого дня писала рапорт про виконання робіт за зміну.

Оператор контакт-центру

з 05.2016 по 06.2016 (1 місяць)
РГК контакт-центр, Полтава (Консультація з приводу газу)

Консультація споживачів газу Київської області, фіксація показників , вирішення конфліктних ситуацій.

Оператор контакт-центру

з 02.2016 по 05.2016 (3 місяці)
Приватбанк, Полтава (Фінанси, банки, страхування)

Консультація клієнтів з приводу їхніх рахунків та продуктів банку, вирішення конфліктних ситуацій, створення та розгляд відповідних заявок.

Освіта

ПолтНТУ ім.Ю.Кондратюка

Міжнародна економіка, Полтава
Вища, з 2012 по 2016 (3 роки 9 місяців)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Шукаю пропозиції віддаленої роботи! Інші варіанти не підходять.
Володію англійською на рівні Intermediate, але розмовних навичок небагато.Готова розвиватися та навчатися новому. Відповідальна та прямолінійна. Маю досвід роботи в контакт-центрі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: