Резюме від 23 травня 2024 PRO

Юлия

Адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Администратор

з 08.2020 по 03.2024 (3 роки 7 місяців)
GannaClinic Dnipro, Днепр (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- оперативне виконання завдань;
- прийняття телефонних дзвінків та організація запису пацієнтів;
- ведення документообігу та ділового листування, оплата рахунків, укладання договорів та іншої документації;
-організація роботи клинки;
- контроль виконання планових показників;
- ведення каси;
- ведення складу продукції;
- робота з налагодженням програми для обліку в клініці та налагодження з програмістами під потреби у клініці;
- замовлення матеріалів як у країні та там, Китай тощо;
- складання графіків та розкладів, облік робочого часу персоналу;
- супровід оформлення товарного знаку компанії;
- замовлення матеріалів та контроль залишків;
- контроль ведення персоналом звітності (картки пацієнтів лікарями, складання попередніх планів робіт та інше);
- контроль залишків матеріалів та допоміжних елементів (закис азоту, кисень, дизель) для безперебійної роботи клініки та економії коштів з урахуванням відсутності зайвих та надмірних витрат;
- розробка системи взаємодії персоналу на формування здорового колективу;
- прямі обов'язки - контроль та облік клієнтів, зустріч та супровід (чай, кава, підтримка розмови);
- первинна консультація телефоном;
- керування розкладом кількома робочими кабінетами одночасно;
- вирішення загальних поточних робочих завдань, виклик спеціалістів та ремонт обладнання, контроль виконання завдань сторонніми спеціалістами;
- підготовка документів щодо ліцензування діяльності стоматологічного кабінету

Екологія, Project Manager

з 09.2017 по 07.2019 (1 рік 10 місяців)
ООО «АРГЕТ ГРУПП», Дніпро (Приватні особи)

- оперативне виконання завдань керівника;
- приймання телефонних дзвінків та організація прийому відвідувачів;
- ведення документообігу та ділового листування;
- організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами;
- робота з первинною документацією;
- організація процесу та супровід отримання дозвільних документів;
- контроль виконання планових показників;
- виїзди на підприємства для проведення зорової інвентаризації відходів та виявлення джерел викидів;
- реєстрація декларації про відходи;
- розрахунок екологічного податку;
- підготовка, подання та отримання технічної документації до Департаменту екології та ЦНАП (Центр надання адміністративних послуг).
Додатково мною була розроблена та впроваджена нова система управлінського контролю, обліку та взаємодії між відділами для більш ефективного та швидкого виконання поставлених завдань та отримання кінцевого результату.

Освіта

Український державний хіміко-технологічний університет

Факультет - Технологія неорганічних речовин, Спеціальність - Еколог, Дніпро
Вища, з 2012 по 2018 (6 років)

Закінчила з відзнакою магістратуру – червоний диплом

Додаткова освіта та сертифікати

Правове регулювання, інвентаризація та екологічно безпечне поводження з поліхлорованіми дифенілами (ПХД) в Україні

06.2017, 2ва дня

Знання і навички

Водительские права кат. B Доброзичливість Комунікабельність MS Office Відповідальність Здатність до навчання Привітність Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Оперативність Організованість Ведення соціальних мереж Неконфліктність Знання офісних програм Ведення CRM MS Word MS Excel

Додаткова інформація

Додаткова освіта:
Пройшла повішення кваліфікації 06.2017 року на тему: Правове регулювання, інвентаризація та екологічно безпечне поводження з поліхлорованими дифенілами (ПХВ) в Україні.

Професійні навички: досвідчений ПК: MSWord, Excel. Досвід керування людьми. Вміння планувати та прогнозувати.

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, стресостійкість, комунікабельність, ініціативність, швидке навчання, уміння працювати в команді, організованість, сумлінність, грамотна мова, організаторські здібності, порядність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: