- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5936276/
Фахівець з документообігу, 15 000 грн
- Розглядає посади:
- Фахівець з документообігу, Фахівець з обліку, Архіваріус, Адміністратор
- Вид зайнятості:
- неповна
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Фахівець з обслуговування клієнтів Управління клієнского сервісу
з 09.2020 по 01.2023
(2 роки 4 місяці)
ТОВ «104 UA», Дніпро (Гірнича промисловість)
• Оформлення, обробка та надсилання службових документів;
• Очне та віддалене спілкування з клієнтами, надання їм товарів та послуг.
• Виконання встановлених планів щодо залучення клієнтів, обсягів продажу та планів із прибутку.
• Якісне та своєчасне обслуговування наявних клієнтів,
підвищення попиту продукцію підприємства міста і залучення нових клієнтів.
• Розширення бази клієнтів.
• Забезпечення своєчасної передачі повного комплекту документів на замовлення в конструкторську розробку та/або виробництво.
• Оформлення документів, необхідних для закриття замовлення (акти приймання-передачі, гарантійні документи та ін.)
• Організація та проведення переговорів з Клієнтами, уточнюючи їх потреби, очікування та побажання до продукції підприємства.
• Проведення презентації продукції із Замовником з усіх питань, пов'язаних із оформленням та виконанням замовлень.
Діловод, Провідний Спеціаліст фінансового відділу.
з 11.2010 по 09.2018
(7 років 10 місяців)
АТ «СБЕРБАНК », Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
Бізнес - адміністратор SAP ERP, здійснення бухгалтерських операцій, ініціювання проведення операцій пов'язаних з адміністративно - господарської діяльністю. Здійснення і організація діловодства. Оформлення нових співробітників на роботу.
• Прийом, облік попереднього розгляду та реєстрації кореспонденції;
• Оформлення, обробка та надсилання службових документів;
• Адміністративний супровід діяльності керівника;
• Здійснення та організація діловодства та архівних документів.
Ведення номенклатури справ.
• Оформлення та прийом нових працівників
. Ведення обліку робочого дня працівників.
• Організація відряджень та бізнес поїздок;
• Підтримка комунікацій між відділами (електронні листи, телефонні дзвінки);
• Проведення інвентаризації та організація обліку матеріальних цінностей;
• Організація охорони праці та дотримання техніки безпеки, в т.ч. пожежної безпеки.
• Облік зі списання ГСМ, забезпечення життєдіяльності офісу.
Фахівець адміністративного відділу
з 07.2005 по 06.2009
(3 роки 11 місяців)
ОАО «ВиЭйБи Банк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
• прийом, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції/інших відправлень,
• своєчасне отримання, попередній розгляд, реєстрацію, передачу на розгляд/ознайомлення відповідних працівників:
• прийом, облік, попередній розгляд та реєстрація кореспонденції;
• оформлення, обробка та надсилання службових документів;
• прийом та розподіл вхідних дзвінків (міні АТС), факсів, пошти;
• реєстрація, прийом потоку відвідувачів;
• адміністративний супровід діяльності керівника;
• організація відряджень та бізнес-поїздок;
• ведення документообігу;
• підтримка комунікацій між відділами.
Освіта
Професійно-технічне училище
Швачка, Дніпро
Середня спеціальна, з 1992 по 1995 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Дніпропетровська об'єднана технична школа.
Закінчила курси «Помічник керівника» 2005 р. 10 місяців
Знання і навички
- Користувач ПК
- MS Office
- Робота з оргтехнікою
- Робота з принтером
- Робота з факсом
- CRM
- САПР
- Google Docs
- ERP
- SAP ERP
- Oracle Siebel CRM
Схожі кандидати
-
Діловод
8000 грн, Дніпро -
Діловод
Дніпро -
Діловод
Дніпро, Павлоград -
Діловод ЗСУ
Дніпро -
Діловод
Дніпро -
Менеджер з документообігу
Дніпро