• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5936276/

Фахівець з документообігу, 15 000 грн

Розглядає посади:
Фахівець з документообігу, Фахівець з обліку, Архіваріус, Адміністратор
Вид зайнятості:
неповна
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з обслуговування клієнтів Управління клієнского сервісу

з 09.2020 по 01.2023 (2 роки 4 місяці)
ТОВ «104 UA», Дніпро (Гірнича промисловість)

• Оформлення, обробка та надсилання службових документів;
• Очне та віддалене спілкування з клієнтами, надання їм товарів та послуг.
• Виконання встановлених планів щодо залучення клієнтів, обсягів продажу та планів із прибутку.
• Якісне та своєчасне обслуговування наявних клієнтів,
підвищення попиту продукцію підприємства міста і залучення нових клієнтів.
• Розширення бази клієнтів.
• Забезпечення своєчасної передачі повного комплекту документів на замовлення в конструкторську розробку та/або виробництво.
• Оформлення документів, необхідних для закриття замовлення (акти приймання-передачі, гарантійні документи та ін.)
• Організація та проведення переговорів з Клієнтами, уточнюючи їх потреби, очікування та побажання до продукції підприємства.
• Проведення презентації продукції із Замовником з усіх питань, пов'язаних із оформленням та виконанням замовлень.

Діловод, Провідний Спеціаліст фінансового відділу.

з 11.2010 по 09.2018 (7 років 10 місяців)
АТ «СБЕРБАНК », Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Бізнес - адміністратор SAP ERP, здійснення бухгалтерських операцій, ініціювання проведення операцій пов'язаних з адміністративно - господарської діяльністю. Здійснення і організація діловодства. Оформлення нових співробітників на роботу.
• Прийом, облік попереднього розгляду та реєстрації кореспонденції;
• Оформлення, обробка та надсилання службових документів;
• Адміністративний супровід діяльності керівника;
• Здійснення та організація діловодства та архівних документів.
Ведення номенклатури справ.
• Оформлення та прийом нових працівників
. Ведення обліку робочого дня працівників.
• Організація відряджень та бізнес поїздок;
• Підтримка комунікацій між відділами (електронні листи, телефонні дзвінки);
• Проведення інвентаризації та організація обліку матеріальних цінностей;
• Організація охорони праці та дотримання техніки безпеки, в т.ч. пожежної безпеки.
• Облік зі списання ГСМ, забезпечення життєдіяльності офісу.

Фахівець адміністративного відділу

з 07.2005 по 06.2009 (3 роки 11 місяців)
ОАО «ВиЭйБи Банк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

• прийом, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції/інших відправлень,
• своєчасне отримання, попередній розгляд, реєстрацію, передачу на розгляд/ознайомлення відповідних працівників:
• прийом, облік, попередній розгляд та реєстрація кореспонденції;
• оформлення, обробка та надсилання службових документів;
• прийом та розподіл вхідних дзвінків (міні АТС), факсів, пошти;
• реєстрація, прийом потоку відвідувачів;
• адміністративний супровід діяльності керівника;
• організація відряджень та бізнес-поїздок;
• ведення документообігу;
• підтримка комунікацій між відділами.

Освіта

Професійно-технічне училище

Швачка, Дніпро
Середня спеціальна, з 1992 по 1995 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Дніпропетровська об'єднана технична школа.

Закінчила курси «Помічник керівника» 2005 р. 10 місяців

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Робота з оргтехнікою
  • Робота з принтером
  • Робота з факсом
  • CRM
  • САПР
  • Google Docs
  • ERP
  • SAP ERP
  • Oracle Siebel CRM

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: