Резюме від 29 травня 2023 PRO

Ірина

Менеджер, керівник, адміністратор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з навчання персоналу

з 05.2018 по 09.2020 (2 роки 4 місяці)
ПП "Славутич-Поділля", Хмельницкий (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов’язки:
- розробка і впровадження програм навчання;
- підготовка навчальних, інформаційних, методичних матеріалів для навчання;
- проведення навчання, консультація працівників в період адаптації;
- розробка оцінки, тестувань для персоналу;
- проведення оцінки персоналу;
- розробка та впровадження внутрішніх робочих документів підприємства (інструкції, положення, стандарти);
- організація та проведення заходів на підприємстві.

Керуючий магазином

з 04.2017 по 05.2018 (1 рік 1 місяць)
ПП "Славутич-Поділля", Хмельницкий (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов’язки:
-підбір персоналу (пошук кандидатів, проведення співбесід, відбір);
-навчання персоналу (проведення навчання лінійних працівників та адмінперсоналу згідно діючих програм навчання, підтримка працівника в період адаптації, формування ефективної команди, розвиток персоналу та створення кадрового резерву);
-ведення кадрової документації (оформлення документів на прийняття, звільнення, переведення; табелювання працівників; оформлення лікарняних листів);
-управління персоналом (доведення актуальної інформації працівникам, організація, постановка задач, мотивація, контроль виконання);
-участь, організація та контроль всіх технологічних процесів магазину (замовлення товару, сировини та матеріалів; прихід, повернення товару постачальникам; зберігання товару та передпродажна підготовка; мерчандайзинг, викладка товару згідно планограм з дотриманням стандартів оформлення товару; контроль якості товару, продаж товару згідно стандартів; касова дисципліна);
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців згідно стандартів компанії, взаємодія з покупцями, врегулювання конфліктних ситуацій;
-забезпечення збереження ТМЦ (проведення інвентаризацій, аналіз втрат та забезпечення виконання планових показників);
-забезпечення дотримання корпоративних стандартів;
-забезпечення та контроль дотримання правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки;
- виконання господарських функцій (контроль за безперебійною роботою обладнання, вчасним проведенням технічного обслуговування та ремонтів; замовлення обладнання, МШП, спецодягу для працівників);
-контроль за дотриманням персоналом стандартів чистоти, санітарії та гігієни;
-робота з перевіряючими та контролюючими органами (підготовка та проходження перевірок);
-забезпечення досягнення фінансово-економічних показників;
-робота з інформацією (проведення моніторингів, ведення та надання звітності, аналіз результатів роботи, планування заходів для покращення результатів).

Керуючий магазином

з 03.2008 по 02.2017 (8 років 11 місяців)
ТзОВ "Пакко Холдинг", Хмельницкий (мережа супермаркетів "Вопак", працювала на різних форматах магазинів площею від 400 м2 до 500 м2 , наявність на магазинах виробничих цехів: «Пекарня», «Кулінарія» та централізованого «М`ясного цеху»)

Функціональні обов’язки:
-підбір персоналу (пошук кандидатів, проведення співбесід, відбір);
-навчання персоналу (проведення навчання лінійних працівників та адмінперсоналу згідно діючих програм навчання, підтримка працівника в період адаптації, формування ефективної команди, розвиток персоналу та створення кадрового резерву);
-ведення кадрової документації (оформлення документів на прийняття, звільнення, переведення; табелювання працівників; оформлення лікарняних листів);
-управління персоналом (доведення актуальної інформації працівникам, організація, постановка задач, мотивація, контроль виконання);
-участь, організація та контроль всіх технологічних процесів магазину (замовлення товару, сировини та матеріалів; прихід, повернення товару постачальникам; зберігання товару та передпродажна підготовка; мерчандайзинг, викладка товару згідно планограм з дотриманням стандартів оформлення товару; контроль якості товару, продаж товару згідно стандартів; касова дисципліна);
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців згідно стандартів компанії, взаємодія з покупцями, врегулювання конфліктних ситуацій;
-забезпечення збереження ТМЦ (проведення інвентаризацій, аналіз втрат та забезпечення виконання планових показників);
-забезпечення дотримання корпоративних стандартів;
-забезпечення та контроль дотримання правил та норм охорони праці та протипожежної безпеки;
- виконання господарських функцій (контроль за безперебійною роботою обладнання, вчасним проведенням технічного обслуговування та ремонтів; замовлення обладнання, МШП, спецодягу для працівників);
-контроль за дотриманням персоналом стандартів чистоти, санітарії та гігієни;
-робота з перевіряючими та контролюючими органами (підготовка та проходження перевірок);
-забезпечення досягнення фінансово-економічних показників;
-робота з інформацією (проведення моніторингів, ведення та надання звітності, аналіз результатів роботи, планування заходів для покращення результатів).

Освіта

Професійно-технічне училище 24

Контролер-касир продовольчих товарів, Хмельницкий
Середня спеціальна, з 1994 по 1995 (9 місяців)

Знання і навички

Знання офісних програм СПРУТ-ТП

Додаткова інформація

Водійське посвідчення категорії B

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: