Резюме від 22 січня 2020

Аліна

Адміністратор офісу, 8 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Охтирка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

фахівець стандартизації, сертифікації та якості

з 03.2013 по 01.2020 (6 років 10 місяців)
ТОВ ОМПК "Славія", Охтирка (виробництво)

Робота з технічною та технологічною документацією, співпраця з незалежними аудиторами та перевіряючими організаціями, розробка нормативних документів, перевірка виробництва згідно вимог, додаткові обов'язки: відділ кадрів.
Приймала участь у семінарах на теми:
2016р. та 2017р. «Внутрішній аудит системи управління якості та безпечності харчових продуктів. Організація та проведення»;
2016р. «Нова версія стандарту ISO 9001:2015. Оцінювання ризиків»
2019р. «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга з врахуванням положень ISO 19011:2018, ISO 22000:2018 та ISO 31000:2018»

Освіта

Сумський національний аграрний університет

Технологія зберігання, консервування та переробки молока, Суми
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

факультет: харчових технологій; спеціальність: технологія зберігання, консервування та переробки молока; кваліфікація: магістр технології зберігання, консервування та переробки молока

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач Internet Робота з оргтехнікою

Додаткова інформація

Впевнений користувач MS Office, Excel; робота з Internet та офісною технікою
Додаткові відомості про себе: дисциплінованість, уважність, відповідальне ставлення до поставлених завдань, здатність швидко вчитися, цілеспрямованість, присутнє бажання працювати.
Поважаю чужу думку та йду на компроміси. Полюбляю цифри та все що з ними пов'язано.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: