- PRO
Дмитро
Операційний директор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5958185/
Досвід роботи
Операційний директор
з 11.2022 по 07.2024
(1 рік 8 місяців)
ТОВ "Техно Іновейшн Компані", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Аналіз роботи компанії, реорганізація, розвиток, оптимізація бізнес процесів, управління, контроль роботи підрозділів компанії:
- створення відділу персоналу
- розвиток та систематизація роботи відділу продажів
- створення відділу сервісу та систематизація роботи
- налагодження та оптимізація роботи складу
- контроль та оптимізація роботи транспортного відділу (5 авто)
Інші зони відповідальності
-щоденний контроль ВСІХ співробітників компанії за допомогою Yaware Timetracker (ефективний таймінг), AJAX (облік своєчасного початку та закінчення робочого часу, безпека в цілому), системи відеоспостереження (он-лайн контроль роботи, співробітників, відеозапис прийому/ відвантаження/ ремонту товарів, вирішення спірних питань)
- безпосередня участь та контроль 24/7 планових та оперативних питань, в т.ч. ремонтів складів, офісу, вхідної групи
- пошук, відбір та контроль підрядників, умов, моніторинги цін на послуги та матеріали, затвердження оплати та документів
- юридичні питання (договори купівлі-продажу, господарські, оренди), позовні заяви та судові справи
- сертифікація товарів
- вирішення питань та комунікація з контролюючими органами (МНС, Поліція, СБУ, ТЦК, Інститут Судових Експертиз ім. Бокаріуса, Держспоживслужба, Укрчастотнагляд)
- контроль всіх витрат компанії, погодження готівкових та безготівкових платежів, контроль каси
- реєстрація ТМ Techno
- участь у листуванні зі спірних питань, в ключових переговорах
Заступник директора представництва у м. Києві
з 12.2021 по 11.2022
(11 місяців)
ХЕТЗ Енергоміра, Київ (Машинобудування)
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1. Стратегічне та тактичне планування розвитку продажів продукції ТМ на національному рівні.
2. Моніторинг потенційних клієнтів, класифікація каналів збуту.
3. Проведення зустрічей та презентацій.
4. Розробка бізнес – моделі представництва
5. Ціноутворення та розробка ресурсів для альтернативних каналів просування ТМ
6. Участь у переговорах лише на рівні обласних енергетичних компаній.
7. Розробка мотивації відділу продажу
Причина звільнення: воєнні дії, санкції щодо Білорусі та Росії
Директор з розвитку бізнесу
з 05.2020 по 09.2021
(1 рік 4 місяці)
ТОВ "Ол Інжиніринг", Киів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
SMART -T.I.R (парковка для вантажних автомобілів на Броварській окружній)
Портал (автомийний комплекс на Бориспільській трасі 22 км у бік Києва)
Проект з розвитку індивідуального котеджного будівництва (Київ, обл.)
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1.Участь у розробці бізнес-проекту з будівництва стоянки для вантажних авто європейського рівня на Броварській окружній дорозі з перспективою відкриття мережі парковок на основних приміських трасах (Одеський, Дніпропетровський та Львівський напрями).
2. Моніторинг місць з високим транспортним завантаженням та пропускною спроможністю для майбутнього паркування. Покупка землі, оцінка інвестиційних ризиків, економічні розрахунки.
3. Участь у розробці бізнес-проекту з будівництва портального та інших напрямів автомийки.
4. Купівля землі, підготовка документів щодо об'єднання ділянок, участь у розробці детального плану території та ведення інших організаційних питань спрямування.
Причина звільнення: "заморожування" проєктів інвестором
Генеральний директор
з 01.2011 по 12.2019
(8 років 11 місяців)
Група компаній «АвтоДім», Киів (Автобізнес та автосервіс)
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1. Стратегічне та оперативне управління, керівництво та розвиток напрямів довіреного бізнесу компаній.
2. Підготовка звітів для власника та інвестора (щомісячної, квартальної, річної).
3. Планування, затвердження та контроль виконання обсягів продажу послуг та товарів.
4. Затвердження та контроль виконання бюджету підрозділів компанії.
5. Постановка та контроль виконання цілей та завдань підлеглими та керівниками напрямів, аналіз звітів.
6. Проведення річних переговорів із ключовими та корпоративними клієнтами, у тому числі ведення ділового листування, укладання контрактів з постачальниками з Кореї, Китаю та ОАЕ.
7. Визначення KPI, оцінка, розробка та затвердження мотивації (горизонтальної та вертикальної лінії) співробітників компанії, нормативів, БІЗНЕС-процесів, корпоративної етики та інших стандартів компанії
8. Відбір, затвердження з HR-відділом ключових співробітників та керівників компанії.
9. Контроль руху коштів, кредиторської та дебіторської заборгованості, залишків ТМЦ на складах.
10. Затвердження та контроль ціноутворення послуг та товарів (націнок та знижок каналами збуту та типами клієнтів).
11. Контроль ефективності виробництва та продажів, оптимізація витрат та відбір постачальників товарів та послуг.
12. Затвердження та контроль впровадження маркетингових програм (сайт, Facebook, Instagram).
13. Контроль якості послуг (впровадження CRM –системи та щоденного обдзвону клієнтів для оцінки роботи та наданих послуг).
14. Планування, оптимізація, контроль витрат та запровадження ефективної фінансової моделі бізнесу спільно з відділом бухгалтерії.
15. Юридичний супровід діяльності підприємства.
16. Участь у вирішенні конфліктних ситуацій.
17. Вирішення питань з контролюючими органами.
18. Розробка системи контролю за безпекою бізнесу.
Досягнення: укладання договорів субпідряду з рихтувально-малярних робіт з офіційними дилерами Hyundai, Subaru, Opel, Chevrolet.
Укладання договорів із ключовими компаніями страхового ринку України СК АСКА, АХА, СК BAC (Талісман), СК Уніка.
Розвиток продажів продуктів страхових компаній (пілотний проект з СК Арсенал, ІНГО).
Впровадження програми віддаленого врегулювання страхових випадків партнерів з урахуванням СТО.
Збільшення обсягу продажу запасних частин, що імпортуються.
Збільшення ринкової вартості компанії та інших показників ефективності бізнесу (лояльність, впізнаваність бренду).
Національний менеджер з продажу
з 03.2008 по 01.2011
(2 роки 10 місяців)
ВАТ Звенигородський сироробний комбінат, Київ (Харчова промисловість)
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1. Керівництво, контроль та систематизація роботи регіональних менеджерів. Відбір та навчання персоналу.
2. Ціноутворення (по каналам збуту), моніторинг ринку, аналіз цін.
3. Аналіз ситуації на ринку, виявлення потенціалу та розвиток дистрибуції на національному рівні по існуючих каналах збуту (мережі, роздріб, опт та ін. альтернативні канали збуту: HoReCa, B2B)
4. Пошук та оцінка потенційних дистриб'юторів, розвиток існуючих (45).
5. Розробка та запуск проекту зі створення фокусних команд на базі дистриб'ютора.
6. Аналіз та контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
7. Розробка, запуск та контроль ТМ-акцій по існуючих каналах збуту.
8. Розробка стратегії розвитку компанії (РЛТ) на 2009-2010-2011 рік.
Досягнення 2008-2009 р.: збільшення нумеричної дистрибуції з 4% до 15% (дані АС Nielsen за період лютий-вересень 2008 р.), збільшення обсягу (т) продажів ТМ Ланки Гора на 30% (за період лютий-вересень 20 .), використання фокусних команд з урахуванням дистриб'ютора.
Збільшення продажів твердого сиру на 35% (т), сиру на 300% (т) ТМ Ланки Гора у 2009 (порівняно з аналогічним періодом лютий-жовтень 2008р.). Нумерична дистрибуція 20% (дані АС Nielsen на грудень 2009 р.)
Комерційний директор
з 04.2007 по 03.2008
(11 місяців)
ТОВ «ІТЕК-Універсал», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Дистриб'юторська компанія, ТМ Перша Приватна Броварня (офіційний дистриб'ютор), ТМ Чумак (ексклюзивний дистриб'ютор по HoReCa), Акваріус Систем Менеджмент (офіційний дистриб'ютор)
ТМ Монастирський квас, Українські Мінеральні води (офіційний дистриб'ютор),
ЗАТ БАН ТМ Ярило (ексклюзивний дистриб'ютор Центральної України).
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1. Керівництво, контроль та оптимізація бізнес-процесів підрозділів компанії. У підпорядкуванні 72 особи.
2. Ціноутворення, моніторинг ринку, аналіз цін.
3. Розвиток кількісної та якісної дистриб'юції існуючих брендів у лінійному та ключовому роздробі, альтернативних каналах збуту.
5. Пошук потенційних бізнес-партнерів.
4. Аналіз та контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
5. Розробка стратегії розвитку компанії на 2008 рік.
Досягнення: ексклюзивний договір дистрибуції 2007 р. у м. Києві та обл. з ТМ Чумак за напрямком HoReCa, ексклюзивний договір дистрибуції 2008 р. по Центральній Україні із ЗАТ БАН ТМ Ярило.
Керівник відділу роботи з ключовими клієнтами Центральної та Західної України.
з 01.2007 по 04.2007
(3 місяці)
Київська філія ТОВ «Європродукт», Київ (Харчова промисловість)
Виробник ТМ "Бащинський", ТМ "Європродукт", м'ясна продукція.
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1. Керівництво відділом. У підпорядкуванні: 2 супервайзери, 6 торгових представників, 8 мерчендайзерів.
2. Розробка стандартів роботи відділу.
3. Робота з національними та локальними мережами.
4. Участь у договірній програмі національних та локальних мереж на 2007 р.
5. Планування річного маркетингового бюджету національних та локальних мереж.
Регіональний менеджер з продажу Центральної та Західної України
з 02.2006 по 01.2007
(11 місяців)
Київська філія ТОВ «Європродукт», Київ (Харчова промисловість)
Виробник ТМ "Бащинський", ТМ "Європродукт", м'ясна продукція
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1. Огляд ринку м'ясних продуктів.
2. Визначення потенціалу на довіреній території каналами збуту ( Центральні області України).
3. Пошук партнерів, проведення переговорів та презентацій для дистриб'юторів.
4. Розвиток дистрибуції продукції підприємства на довіреної території.
5. Робота та розвиток продажу з локальними мережами ТК «Інтермаркет» м.Львів, корпорація «Пакко» м.Луцьк, ППр-е «Союз-Лідер» м.Чернігів, ТОВ «Аргон» м.Вінниця.
6. Розробка системи ціноутворення пріоритетних категорій продукції на довіреній території.
7. Робота з дебіторською заборгованістю контрагентів.
8. Аналіз, планування продажу та заявок на виробництво, контроль товарних запасів на складі філії.
9. Розробка стратегії розвитку регіональної дистрибуції компанії (мережеві та роздрібні програми розвитку).
10. За час роботи приріст продажів у тоннажі становив 120%, зниження простроченої дебіторської заборгованості до 2-4%.
Начальник відділу роботи з HoReCa
з 06.2005 по 02.2006
(8 місяців)
СП «Вітмарк-Україна» ТОВ, Киів (Харчова промисловість)
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1. Керівництво відділом роботи з HoReCa. У підпорядкуванні: 2 супервайзери, 6 торгових представників.
2. Формування планів за обсягами продажу з урахуванням аналізу сегмента, з кожної команде.
3. Участь у конкурсному відборі та адаптації персоналу за встановленими стандартами та процедурою.
4. Проведення початкового та регулярного навчання персоналу стандартів роботи.
5. Постановка завдань та планування завдань торгових команд.
6. Ведення стратегічних переговорів з національними та локальними мережами "fast-food" "Швидко", "Два Гуся", "Печена Картопля", "Пузата хата", укладання договорів на ексклюзивну присутність ТМ компанії "Вітмарк".
7. Спільно з відділом маркетингу розроблено спеціальні меню та акції щодо стимулювання продажу сокової продукції в мережах для кінцевого споживача та обслуговуючого персоналу клієнтів.
8. Планування річного маркетингового бюджету відділу, розроблено нову структуру відділу, доопрацьовано систему мотивації лінійного персоналу.
9. Регулярний контроль за кількісними та якісними показниками роботи, моніторинг ринку, аналітика продажів даного сегменту ринку.
10. За час роботи приріст продажів у даному сегменті становив за підкатегоріями продукту у тоннажі від 10% до 45%.
Начальник відділу прямого продажу
з 12.2003 по 12.2004
(1 рік)
ВАТ «Київський Міський молочний завод №3», Киів (Харчова промисловість)
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1. Керівництво відділом прямого продажу. У підпорядкуванні: 3 супервайзери, 15 торгових представників, 10 мерчендайзерів, 4 касири - експедитори, 2 команди (по 5 осіб) спеціалістів з телефонних продажів, на чолі кожної команди один старший спеціаліст з телефонних продажів.
2. Керівництво транспортно-експедиційним відділом (маршрутизація, транспортна
логістика і т.д.) 4 диспетчери, начальник відділу.
3. За час керівництва відділом прямих продаж було досягнуто наступних
позитивні результати: збільшення середньомісячного виторгу на 40%;
скорочення відсотка простроченої дебіторської заборгованості із 13% до 2%; була
змінено систему мотивації торгового персоналу (нарахування заробітної плати від
виконання якісних показників дистрибуції – середньої кількості СКЮ,
фейсингів; наявність пріоритетних позицій; наявність ранжованого асортименту; від виконання плану у гривнях та тоннажі).
4. Було розроблено нову ефективну систему звітності торгового персоналу, що
дозволило досягти повного контролю роботи підлеглих, їх об'єктивної оцінки виконання поставлених цілей та завдань.
5. Створено та впроваджено програму лояльності для торгових точок незалежного ключового роздрібу, збільшення частки молочної полиці компанії до 30–40%.
6. Організовано роботи виїзної торгівлі через касовий апарат «Вен сейлс», розробка маршрутів, стимулювання клієнтів (динаміка зростання обсягів становила 5 місяців – 250 %).
7. Спільне складання з відділом маркетингу заходів щодо стимулювання продажів
ТМ фірми.
8. Складання та контроль використання бюджету відділу.
9. Планування та контроль виконання планів продажу за підкатегоріями у тоннажі, гривнях.
10. Постановка та контроль виконання планів дистриб'юторами компанії.
Супервайзер, key account менеджер
з 01.2003 по 12.2003
(11 місяців)
ВАТ «Київський Міський молочний завод №3», Київ (Харчова промисловість)
Діяльність та підсумки роботи на даній посаді:
1. У підпорядкуванні 5 торгових представників та 6 фахівців з телефонних продажів (TS).
Підбір персоналу, формування «боєздатного» колективу, розробка та впровадження методів мотивації роботи підлеглих, навчання, постановка та контроль виконання поставлених завдань, планування роботи, контроль та перевірка ведення звітної документації торговими представниками та TS. Створення реєстру всієї бази клієнтів на закріпленій території, оптимізація маршрутів торгових представників. Розширення асортименту, що продається в залежності від точки продажів. Збільшення продажів високо маржинальних продуктів, внаслідок збільшення продажів у гривнях на 25%, у тоннажі на 35%. Скорочення простроченої дебіторської заборгованості за своєю командою з 7% до 2,5%. 2. Робота з VIP клієнтами: "Фуршет", "Вест-лайн", ТЦ "Континент", ключовими роздрібними магазинами. Розробка та впровадження додаткових угод до договорів поставки продукції, спрямованих на розширення полочного простору та палетної викладки, розробка та впровадження гнучкої системи знижок. Впровадження концепції мерчендайзингу компанії Вімм-Білль-Данн (корпоративні стандарти викладки). Збільшення продажів на 35%, за рахунок закріплення кращого поличного простору і розширення асортименту, що продається. Посилення платіжної дисципліни. Проведення різних акцій та заходів, спрямованих на збільшення продажів та мотивацію першої купівлі кінцевим споживачем. Робота з дистриб'юторськими компаніями по Києву та Київській обл. Аналіз роботи, постановка цілей та завдань дистриб'юторам, проведення аудиту з роздрібної мережі, що обслуговується дистриб'юторськими компаніями. Визначення потенціалу території, постановка та контроль виконання плану продажів, індивідуально для кожного дистриб'ютора за підкатегоріями у тоннажі та гривнях. Навчання торгового персоналу дистриб'юторських компаній (пошук потенційних клієнтів, етапи візиту, формування замовлення, контроль за дебіторською заборгованістю, мерчендайзинг, розміщення рекламного матеріалу компанії). Спільне проведення рекламних акцій та дегустацій.
3. Керівництво мерчендайзерами – 5 осіб.
4. За час роботи на цій посаді нагороджений дипломами за 1-е місце у номінації «Кращий Менеджер з оптових продажів» акції зі стимулювання продажів
кисломолочної продукції ТМ «Будиночок у селі», та за 2-е місце в номінації «Кращий
Супервайзер» акції зі стимулювання продажів стерилізованого молока ТМ «Будиночок у
селі»
Освіта
1998 – 2003 Академія державної податкової служби України
Факультет «Правознавство», Ірпінь
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Корпоративні тренінги компанії «Вімм-Білль-Данн»: «Технологія ефективних продажів», «Подолання заперечень»
Серпень 2002 - Грудень 2003
Двотижневий корпоративний тренінг «Наставництво»
2004
Корпоративні тренінги компанії «Вітмарк» та «Бізнес-Майстер»: «Проведення переговорів та презентацій»
2005
Корпоративні тренінги компанії «Вітмарк» та «Бізнес-Майстер»: «Система відбору персоналу», «Супервайзинг торгової команди»
2005
Корпоративні тренінги компанії «Вітмарк» та «Бізнес-Майстер»: «Ефективне ведення переговорів із VIP-клієнтами»
2005
Корпоративний тренінг ЗСК «Ефективне керування часом», «Керування командою»
2009
Корпоративний тренінг ЗСК «Командна взаємодія». Мотузковий курс компанії «Еко Тур»
2010
Знання і навички
- Комунікабельність
- MS Excel
- Користувач 1С
- Управління командою
- Цілеспрямованість
- Пунктуальність.
- Чесність
- Відповідальність
Знання мов
Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Дополнительное образование :
Август 2002 – Декабрь 2003 Корпоративные тренинги компании «Вимм-Билль-Данн»: «Технология эффективных продаж»,
«Преодоление возражений»,
«Эффективные переговоры».
Июль 2004г. Москва.
Двухнедельный корпоративный тренинг «Наставничество».
Август 2005
Корпоративные тренинги компании «Витмарк » и «Бизнес-Мастер»:
«Проведение переговоров и презентаций».
Октябрь 2005 «Система отбора персонала»
«Супервайзинг торговой команды»
Ноябрь 2005
«Эффективное ведение переговоров с VIP-клиентами»
«Мастер управления»
Январь 2009 «Эффективное управление временем»
Октябрь 2009 «Управление командой»
Август 2010 «Командное взаимодействие».
Сенябрь 2011 Веревочный курс компании «Эко Тур».
Водительские права - категория «В», стаж- 24 года. Наличие автомобиля Audi A6 C7.
Язык - русский, украинский - свободно, английский (практика в США) – B2 Vantage or upper intermediate (продвинутый средний), технический со словарем. Честность. Порядочность. Ответственность. Целеустремленность. Пунктуальность. Коммуникабельность. Умение управлять и желание работать в команде. Высокий уровень самоорганизации и адекватности. Активная жизненная позиция.
Семейное положение –женат, сын 7 лет.
Рекомендации по согласованию.
Схожі кандидати
-
Виконавчий директор, Заступник директора
Київ -
Директор підприємства
Київ -
Генеральный директор, топ-менеджер
Київ, Львів , ще 2 міста -
Директор по производству, завода, руководитель проекта
40000 грн, Київ -
CEO
Київ -
Керівник підприємства, підрозділу
Київ