• PRO

Лілія

Бізнес-асистент, координатор

Розглядає посади:
Бізнес-асистент, координатор, Direct менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник технічного директора

з 02.2020 по нині (5 років 6 місяців)
ТОВ "Завод Євроформат", Київ (Провідний український виробник ліфтів із виробничими потужностями у місті Києві, що експортує продукцію до країн Європи.)

- участь у переговорах, ділових зустрічах;
- контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівника;
- ведення протоколів та інших документів, оформлення ходу та результатів зустрічей, переговорів, нарад;
- здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику, підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів та подання керівнику;
- ведення бюджету;
- контроль планової роботи на підприємстві;
- контроль обліку робочого часу працівників;
- за дорученням керівника погодження окремих питань із працівниками інших відділів, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника, контроль їх виконання;
- планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки тощо);
- друк за вказівкою керівника службових матеріалів, необхідних для його роботи, запровадження інформації до бази даних;
- підготовка необхідних документів, матеріалів та інформації;
- організація проведення телефонних та особистих переговорів, нарад, планувань, інших зустрічей;
- фіксація та передача інформації про вхідні дзвінки та інші звернення, що надійшли за його відсутності;
- супровід керівника на зустрічах, у поїздках;
- виконання інших доручень керівника;
- підготовка документів для тендерних закупівель;
- складання презентацій;
- проведення заходів щодо усунення невідповідностей, впровадження корекційних, коригувальних та запобіжних дій.

Помічник керівника (віддалений формат)

з 07.2018 по 02.2020 (1 рік 7 місяців)
ISTI-center, Дистанційно (Краса, фітнес, спорт)

- планування, координація та ведення робочого графіка керівника;
- організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід;
- контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівника (документи, листи, факси, листи електронною поштою);
- контроль та продовження терміну дії програм, додатків, документів тощо;
- за дорученням керівника погоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки та розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок та розпоряджень;
- прийняття швидких рішень, які не терплять зволікання;
- участь у переговорах, організація презентації компанії;
- ведення сторінок Instagram, Facebook. Оформлення постів, проведення заходів, комунікація з клієнтами;
- виконання дрібних доручень (передати, забрати, проконтролювати);
- запис на прийоми, оформлення документів;
- реєстрація на заходи та купівля квитків;
- онлайн та офлайн покупки: побут, одяг, подарунки, тощо;
- координація доставок, майстрів, сервісів, тощо;
- допомога у веденні бізнесу кав’ярні (комунікація з персоналом, організація процесів, контроль за виконанням завдань)

Керівник сектору операційного обслуговування юридичних осіб

з 02.2002 по 07.2018 (16 років 5 місяців)
ПАТ "Перший Український Міжнародний банк", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

- контроль, навчання, мотивація підлеглих;
- відкриття/закриття рахунків юридичних осіб;
- ведення розрахунків у системі Клієнт-банк;
- індивідуальна робота з VIP клієнтами;
- ідентифікація, вивчення та аналіз фінансових операцій клієнтів;
- супровід платежів у національній валюті;
- контроль операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
- розміщення депозитів та інших пасивних продуктів;
- супровід купівлі/продажу іноземної валюти;
- проведення розрахунків за зовнішньоекономічними контрактами;
- супровід операцій із блокування/розблокування рахунків клієнтів на підставі рішень суду, державних виконавців, правоохоронних органів.

Економіст-бухгалтер

з 02.2001 по 02.2002 (1 рік)
ООО «ДОНИМПЭКС», Макіївка (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- оформлення платіжних доручень;
- проведення банківських виписок;
- відкриття та ведення поточних та депозитних рахунків;
- відкриття карткових рахунків та обслуговування пластикових карток;
- контроль ведення документів дня.

Освіта

Донецький Національний Університет

Економіка підприємства, Донецьк
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

«Основи цифрового маркетингу»

2019

«Пошук та залучення клієнтів», «Мистецтво продажів»

2012

«Основи продажів. 9 етапів продажів. Техніка переконання. Створення потреби»

2020

AI For Everyone

2024

AI Спеціаліст

2024

Управління проектами: Основи та ініціація

2024

Знання і навички

  • MS Office
  • Email
  • Windows
  • CRM
  • Поштовий клієнт
  • Бітрікс24
  • Веб-браузери
  • amoCRM
  • Asana

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійні якості: комунікабельна, виконавча, чесна, з усією серйозністю ставлюся до виконання роботи, покладених завдань, психологічно стійка до стресів, здатна працювати автономно і в колективі, відповідальна, терпляча, організована, орієнтована на результат, легко вчусь.
Маю права водія (категорія «В»).
Шкідливих звичок немає.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: