Резюме від 5 січня 2024 PRO

Наталия

Менеджер по роботі з клієнтами, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Сміла
Готовий працювати:
Сміла, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по работе с клієнтами

з 02.2020 по 09.2023 (3 роки 7 місяців)
ФОП Мороз, Сміла (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Консультація та продаж віконних конструкцій, дверей.
-Робота в програмах по візуалізації для клієнта віконних конструкцій.
-Підписання договорів, отримання і контроль оплати постачальникам.
-Співпраця та консультація з заводами виробниками.

Технологічний експерт, региональній тренер

з 01.2019 по 01.2020 (1 рік)
ТОВ "Лайфселл", Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

Надання консультацій з питань, пов’язаних з використанням продуктів та нових технологій (термінали та аксесуари, програми, соціальні мережі);
Надання консультацій щодо телекомунікаційних продуктів, сервісів та тарифів;
Виконання запитів клієнтів;
Виконання необхідних білінгових транзакцій за запитом;
Здійснення комунікації з колегами відповідних дирекцій для оперативного вирішення запитів клієнтів;
Виконання встановлених стандартів обслуговування;
Збирання і підготовка для аналізу зворотних зв’язків від клієнтів.
2. Технологічне консультування
Консультування клієнтів з питань пов’язаних з новими технологіями (термінали,програми, соціальні мережі, інше) задля залучення;
Участь у заходах ініційованих компанією з навчання клієнтів новим технологіям (користування смартфонами, програмами, продуктами);
Надання консультацій щодо обслуговування білінгових систем та виконання транзакцій у разі необхідності, тощо.

3. Продаж
Продаж продуктів та сервісів компанії;
Продаж терміналів та аксесуарів.
4. Навчання та коучінг
Своїм прикладом надихати представників дилерів на виконання високих стандартів обслуговування, продажів, рівня знань;
Навчати на місцях представників дилерів стандартам обслуговування, ефективному продажу продуктів, сервісів та терміналів, новим технологіям;
Збирання і підготовка для аналізу інформації щодо рівня підготовки представників дилерів;
Збирання та підготовка для аналізу інформації щодо актуальності списку працівників дилерів;
Забезпечувати високі показники якості виконання стандартів обслуговування, продажів, знань в своєму регіоні;
Проведення консультацій та семінарів представникам дилерів з зазначених напрямків, а також щодо контролю якості знань та виконання стандартів обслуговування.
5. Підтримка необхідного рівня знань, включаючи, але не обмежуючись наступними
Володіння необхідним рівнем знань (стандарти обслуговування абонентів, продуктів та послуг, що надаються абонентам);
Регулярне проходження тестуванння
6. Дотримання процедур Компанії в роботі з документами.
Організація та виконання регулярного фінансового та операційного документообігу згідно актуальних процедур компанії;
Забезпечення попередньої архівації документів.

Експерт по обслуговуванні абонентів

з 05.2014 по 05.2016 (2 роки)
lifecell, Сміла (Телекомунікації, зв'язок)

Забезпечення інформаційної та сервісної підтримки клієнтів.
Робота з усіма аспектами компаній для клієнтів
Виконання запитів клієнтів;
Виконання необхідних білінгових транзакцій за запитом.

Продавец-консультант непродовольственных

з 07.2011 по 07.2012 (1 рік)
Алло, Сміла (Роздрібна торгівля)

- Обслуговування та консультація абонентів по тарифам мобільних операторів
- Консультація та продаж цифрової технік
- Ведення супровідної документації

Освіта

Східноєвропейский університет

Економіка підприємства, Черкаси
Вища, з 2007 по 2011 (3 роки 9 місяців)

Смілянський радіотехнікум ЧДТУ

Бухгалтерский облік, Сміла
Середня спеціальна, з 2005 по 2008 (3 роки)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: