Резюме від 26 лютого 2023 PRO

Наталя

HR generalist, HR-менеджер, HRBP, заступник директора підприємства, філії, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR generalist (HRBP)

з 08.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
МО БФ Карітас Україна (проєктна робота), Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- повний цикл пошуку та підбору персоналу з моменту отримання заявки до виходу кандидата на роботу (від технічних вакансій до кандиадтів ТОП рівня) для головного офісу компанії та регіональних структурних підрозділів;

- складання профілю посади, разміщення вакансій на платформах, screening резюме, проведення співбесід;

- отримання відгуків про кандидатів з попередніх місць роботи, супровід та консультування кандидатів до моменту їх оформлення на роботу;

- onboarding (адаптація нових працівників) - знайомство з компанією та колективом, welcome-тренінг , проведення презентації з використанням корпоративного сайту компанії для новачків тощо;

- формування те реалізація стратегії взаємодії з підпорядкованими відокремленими структурними підрозділами, визначенння основних приорітетів у роботі

HR

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
ТОВ " ДЛС-меблі", Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

- повний цикл роботи за напрямком HR (пошук персоналу, проведення співбесід, адаптація нових працівників, оцінка компетенцій персоналу ( 360 градусів та ін.), написання ІПР працівникам та організація навчання.

Начальник відділу людських ресурсів

з 03.2018 по 06.2021 (3 роки 3 місяці)
Координаційний центр, Киев (надання послуг)

- налагодження роботи HR - відділу «з нуля»;
-планування і оцінка потреби в персоналі;
- своєчасний підбір персоналу на всі позиції ( від Топ - посад до технічних);
- ведення кадрового діловодства у повному обсязі;
- розробка і впровадження оцінки персоналу (360 градусів);
- організація і проведення тренінгів (soft skills);
- складання посадових інструкцій;
- планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні;
- коригування системи оплати праці та мотивації персоналу;
- проведення співбесід (за компетенцією; проективна; структурована; ситуаційна та ін.)
- анкетування, тестування;
- систематизація процесів відбору та адаптації персоналу;
- оцінка ефективності роботи персоналу;
- організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії і конкретних напрямів HR-політики для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників;
-організація і проведення корпоративних заходів.

Директор з персоналу

з 10.2015 по 07.2017 (1 рік 9 місяців)
БО БФ "ADRA Ukraine" (NGO), Киев (Проектна діяльність, допомога людям)

Види діяльності: відновлення житла, будівництво (донор: уряд Німеччини, UNHCR, ООН), дистрибуція продуктових наборів (донор WFP, ООН), промислових товарів (донор OFDA), забезпечення якісною питною водою, поліпшення санітарних умов і інформування з питань гігієни, які постраждали в результаті конфлікту в Луганській і Донецькій областях України (донор UNIСEF, ООН), грошові виплати та психосоціальна допомога громадянам, які постраждали в результаті конфлікту в Луганській і Донецькій областях України.

Директор з управління персоналом

- ведення кадрового діловодства у повному обсязі (head office) та кадровий аудит філій;
- проведення аудиту бізнес-процесів управління персоналом та документації, впровадження змін;
- планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні;
- розробка і впровадження процедур і регламентів по управлінню персоналом;
- коригування системи оплати праці та мотивації персоналу;
- консультування керівника компанії та керівників структурних підрозділів компанії;
- розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, кадрової політики;
- формування штатного розкладу;
- складання посадових інструкцій;
- ведення графіка відпусток, особистих справ і т.д.
- знання КЗпП;
- управління кадровою політикою;
- пошук, підбір персоналу;
- проведення співбесід;
- організація роботи департаменту;
- анкетування, тестування, тренінги з персоналом

- Розробка і впровадження регламентів і процедур:
- «Правила внутрішнього трудового розпорядку»
- «Посібник з управління персоналом»
- «Положення про прийом, переведення і звільнення працівників».

Директор з персоналу

з 10.2010 по 05.2012 (1 рік 7 місяців)
ТОВ «Інформ - технолоджі Груп» – рекрутинг, надання юридичних та бухгалтерських послуг, Київ (рекрутинг, надання юридичних та бухгалтерських послуг)

Директор з персоналу:
- оперативне управління відділом;
- кадрове діловодство у повному обсязі;
- побудова роботи HR - департаменту «з нуля»;
- планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні;
- пошук і відбір персоналу, організація проведення тренінгів і семінарів;
- адаптація нових співробітників;
- розробка системи мотивації співробітників;
- атестація, розробка і проведення тестувань;
- розробка і ведення системи кадрового обліку;
- аналіз ринку праці, аналіз ринку тренінгових послуг;
- формування штатного розкладу;
- планування професійної кар'єри співробітників;
- оцінка ефективності роботи персоналу, організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії і конкретними напрямками HR-політики для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників.

Освіта

Київський економічний інститут менеджменту

Маркетолог-економіст, Київ
Вища, з 1996 по 2001 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Бухгалтерський облік

1996

Проходження тренінгів: - «Техніка ефективних продажів» - «Техніка ефективного ведення переговорів»

2018-2019

«Ефективне управління персоналом» - «Управління конфліктами: мистецтво роботи з персоналом»

2017-2019

сертифікат «Бізнес-Тренер»

2019

Кадрове діловодство

2003, 3 місяці

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint Adobe Photoshop Бітрікс24 M.E.Doc Бухгалтерський облік Trello Adobe Slack

Знання мов

Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: