Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Ольга

Керівник служби документообігу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
56 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник служби документообігу

з 09.2020 по нині (3 роки 7 місяців)
ТОВ ХІЛЛС ІНВЕСТ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Побудова та регламентація бізнес- процесів, впровадження та написання регламентуючих документів компанії, контроль відповідності їх основної концепції розвитку підприємства, контроль строків виконання доручень та завдань, ведення загального документообігу та архівної справи, опрацювання проектів договорів, контрактів, узгодження з підрядними організаціями, тощо

Керівник департаменту стандартизації та регламентації бізнес-процессів

з 03.2013 по 01.2020 (6 років 10 місяців)
ООО "Стафф Компані", Запоріжжя (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- впровадження системи «Автоматизація документообігу» на базі 1С8, як функціональним експертом (опис бізнес-процесів руху документації компанії від моменту створення, до затвердження Керівництвом компанії);

- практичне навчання співробітників роботи в системі електронного документообігу;

- контроль відповідності роботи впроваджених бізнес-процесів в системі, згідно до затвердженої методології. Аналіз помилок і усунення проблем;

- опис бізнес-процесів компанії (в т.ч. правила роботи з документами, що мають гриф «Суворо конфіденційно» і відносяться до комерційної таємниці); розробка (актуалізація) або участь в розробці регламентної документації компанії, оформлення регламентуючих документів;

- розробка заходів щодо підвищення результативності та ефективності роботи системи документообігу компанії;

- проведення внутрішніх аудитів системи управління в компанії;

- контроль своєчасності та якості проведення аудиту співробітниками департаменту;

- здійснення планування бюджету департаменту на поточний рік і контроль раціонального його використання в поточному році;

- ведення загального діловодства компанії (вхідна-вихідна корреспонденція, накази, роспорядження і т.д).

- досвід роботи в системі 1С.8 («Автоматизація документообігу»).
- досвід розробки договорів і додаткових угод, робота з підрядниками по їх підписання.
- контроль оплати. Робота з Актами за виконану роботу.

Освіта

Таврійський державний агротехнологічний університет

Економічний, економіка підприємства, Мелітополь
Вища, з 2003 по 2009 (6 років 7 місяців)

Диплом бакалавра та магістра з відзнакою.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint Ведення загального та таємного діловодства, звернення громадян Проведення внутрішніх аудитів системи управління Розробка регламентуючої інформації Робота з 1С8.3

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особистісні якості:

- без шкідливих звичок;
- цілеспрямована;
- готова до додаткових навчань (не залежно від напрямку);
- пунктуальна;
- не піддаюся чужому впливу;
- стресостійкість;
- комунікабельна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати