Ольга
Керівник служби документообігу, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 56 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дніпро, Запоріжжя, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5979066
Досвід роботи
Керівник служби документообігу
з 09.2020 по нині
(3 роки 7 місяців)
ТОВ ХІЛЛС ІНВЕСТ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Побудова та регламентація бізнес- процесів, впровадження та написання регламентуючих документів компанії, контроль відповідності їх основної концепції розвитку підприємства, контроль строків виконання доручень та завдань, ведення загального документообігу та архівної справи, опрацювання проектів договорів, контрактів, узгодження з підрядними організаціями, тощо
Керівник департаменту стандартизації та регламентації бізнес-процессів
з 03.2013 по 01.2020
(6 років 10 місяців)
ООО "Стафф Компані", Запоріжжя (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
- впровадження системи «Автоматизація документообігу» на базі 1С8, як функціональним експертом (опис бізнес-процесів руху документації компанії від моменту створення, до затвердження Керівництвом компанії);
- практичне навчання співробітників роботи в системі електронного документообігу;
- контроль відповідності роботи впроваджених бізнес-процесів в системі, згідно до затвердженої методології. Аналіз помилок і усунення проблем;
- опис бізнес-процесів компанії (в т.ч. правила роботи з документами, що мають гриф «Суворо конфіденційно» і відносяться до комерційної таємниці); розробка (актуалізація) або участь в розробці регламентної документації компанії, оформлення регламентуючих документів;
- розробка заходів щодо підвищення результативності та ефективності роботи системи документообігу компанії;
- проведення внутрішніх аудитів системи управління в компанії;
- контроль своєчасності та якості проведення аудиту співробітниками департаменту;
- здійснення планування бюджету департаменту на поточний рік і контроль раціонального його використання в поточному році;
- ведення загального діловодства компанії (вхідна-вихідна корреспонденція, накази, роспорядження і т.д).
- досвід роботи в системі 1С.8 («Автоматизація документообігу»).
- досвід розробки договорів і додаткових угод, робота з підрядниками по їх підписання.
- контроль оплати. Робота з Актами за виконану роботу.
Освіта
Таврійський державний агротехнологічний університет
Економічний, економіка підприємства, Мелітополь
Вища, з 2003 по 2009 (6 років 7 місяців)
Диплом бакалавра та магістра з відзнакою.
Знання і навички
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Особистісні якості:
- без шкідливих звичок;
- цілеспрямована;
- готова до додаткових навчань (не залежно від напрямку);
- пунктуальна;
- не піддаюся чужому впливу;
- стресостійкість;
- комунікабельна.
Схожі кандидати
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Київ
Операційний директор, супервайзер, керуючий, керівник служби безпеки
Київ, Харків
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Київ
Директор, заступник директора, керівник служби комерційної нерухомості
30000 грн, Київ
Руководитель, директор, начальник филиала, отдела, зам. директора
Запоріжжя
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Київ