Резюме від 8 лютого 2023 PRO

Діана

Керівник відділу адміністративно-господарської діяльності, складу готелю

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник керуючого готельним комплексом

з 01.2021 по 05.2022 (1 рік 4 місяці)
ТОВ «Еквідес Клаб», Лісники (готельно-ресторанний комплекс / конний клуб)

•Контроль за роботою готелів, бунгало, СПА, пральні та території клубу. Щоденний контроль роботи підлеглого персоналу та якості виконання робіт
•Формування графіків робіт підлеглого персоналу та табелювання робочого часу
•Проведення інструктажів та стажування персоналу згідно стандартів чистоти приміщень та прилеглих територій
•Вирішення ситуації щодо замін/ ротацій підлеглих по об’єктах
•Розробка, впровадження та контроль стандартів обслуговування гостей, чек-листів для адміністраторів, покоївок, прибиральниць, двірників, різноробочого персоналу та співробітників СПА
•Забезпечення співробітників спецформою
•Контроль наявності технічного інвентаря, хімії, парфумерії та витратних матеріалів СПА
•Формування та контроль виконання заявок до відділів закупки та технічного забезпечення
•Проведення щомісячних, квартальних, річних інвентаризацій (ТМЦ, МБП, ОС)
•Контроль та звітність по здачі та прийому текстилю на пральню та хімчистку
•Замовлення, приймання та підписання актів виконаних робіт від підрядних організацій

У підпорядкуванні – 60+ співробітників (адміністратори, портьє, покоївки, прибиральниці, масажисти, працівники пральні, різноробочі, двірники, садовник)

Адміністратор об’єкту

з 07.2020 по 01.2021 (6 місяців)
ТОВ «Інвайт», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

•Контроль якості прибирання
•Складання технологічних карт цілодобового прибирання
•Складання графіків генеральних робіт
•Табелювання сервісних працівників та адміністративного складу

У підпоркуванні 30 сервісних співробітників
Об’єкт 18000кв.м

Начальник відділу бронювання

з 03.2020 по 06.2020 (3 місяці)
ТОВ "Елегант-Тревел", Київ (Туризм)

Контроль роботи відділу (послуги ділового туризму по Україні)

Керівник департаменту адміністративно-господарської діяльності та документообігу

з 04.2004 по 01.2020 (15 років 9 місяців)
Укрлендфармінг/Райз, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

01.04.2004 - 15.01.2020 р.р. – ПАТ «Компанія «Райз» - Агрохолдинг Укрлендфармінг 01.04.2004 – прийнята на посаду офіс-менеджера адміністративно-господарчого відділу
02.01.2007 – переведена на посаду адміністратора дирекції з питань забезпечення та адміністрування бізнесу
01.12.2015 – переведена на посаду директора департаменту адміністративно-господарської діяльності
21.02.2019 - переведена на посаду керівника департаменту адміністративно-господарської діяльності та документообігу

Особистий функціонал:
•Забезпечення життєдіяльності офісу: продуктами харчування, водою, комплексним харчуванням, замовлення канцелярії, побутової техніки, снекових апаратів, кейтерінгу та т.і.; робота з клінінговою компанією, взаємодія з технічними службами, контроль та сервісне обслуговування побутової техніки;
•Проведення тендерів та підписання договорів з постачальниками канцелярських товарів, продуктів харчування, побутової техніки, постачальникам послуг ділового туризму, готелями, транспортними компаніями, та т.і.
•Внесення та контроль оплати рахунків контрагентам в системі 1С «Казначейство» внесення договорів, накладних, актів виконаних робіт в систему 1С ;

•Організація ділового туризму (відряджень) по Україні та закордон: замовлення готелів, квитків, трансферу, харчування, оформлення віз в посольствах для співробітників Агрохолдингу;
•Організація корпоративних заходів «під ключ»: конференції, бенкети, «Дні поля», навчання, Агро-виставки, дитячі заходи компанії та т.і.;
В підпорядкуванні: діловоди, секретарі керівників, рецепшн, адміністратор, завідуючий господарством, сантехнік, електрик.

Досвід роботи протягом п’яти років з корпоративним мобільним оператором.

Офіс-менеджер

з 03.2002 по 11.2003 (1 рік 8 місяців)
ТОВ «Вінд Електрик», Київ (промисловість)

•Пошук, систематизація та надання необхідної інформації на запит керівника.
•Робота з вхідною, вихідною документацією (оформлення та реєстрація);
•Прийом та відправлення кореспонденції;
•Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
•Зустріч та організація прийому відвідувачів/ делегацій (у тому числі і міжнародних);
•Підготовка переговорних/конференц-залів для зустрічей/ переговорів/навчання/ внутрішніх конференцій компанії;
•Забезпечення життєдіяльності офісу необхідним (продукти харчування, вода, замовлення канцелярії).

Викладач фізичного виховання

з 09.2000 по 08.2001 (11 місяців)
ЗОШ №132, Київ (Освіта, наука)

Освіта

Національний Університет фізичного виховання та спорту

Тренер-викладач олімпійських видів спорту, диплом з відзнакою, Київ
Вища, з 1995 по 1999 (3 роки 10 місяців)

Знання і навички

MS Office Directum

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

•Робота в MS Office, 1С, Directum
•Англійська на рівні підготовки документів до посольства для оформлення віз.
•Водійські права категорії В
•Вільне володіння українською та російською мовами.
•Майстер спорту з ковзанярського спорту

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: