Резюме від 3 квітня 2020

Лидия

Директор магазина, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Херсон

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Управляющий магазином

з 03.2017 по нині (7 років 3 місяці)
ООО "Брокард-Украина", Херсон (Роздрібна торгівля)

Управление командой, достижение поставленных целей и планов продаж, подбор эффективных способов для достижения целей KPI, мотивация персонала.
Ответственное отношение к занимаемой должности и полная сосредоточенность и самоотдача для достижения поставленных задач.

Освіта

Херсонский Национальный Технический Университет

Международные Экономические Отношения, технический перевод, Херсон
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач ПК

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Денисова Лідія Олександрівна

Вік: 30 років
Місто проживання: м. Херсон
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: керуючий магазином

Мета

Керуючий магазином

Досвід роботи

Назва компанії: ТОВ «Брокард-Україна», магазин «Брокард», м. Херсон
Посада: керуючий магазином
Період роботи: 15.03.2017 — по теперішній час
Обов’язки:
контроль діяльності магазину;
організація раціональної роботи працівників;
створення та контроль графіків робочих змін, облік робочого часу;
контроль додержання працівниками правил і норм охорони праці, протипожежної безпеки;
аналіз результатів продажу та якість обслуговування споживачів;
розгляд скарг від споживачів, вживання заходів щодо уникнення конфліктних ситуацій;
організація роботи з постійними покупцями;
встановлення та контроль виконання планових завдань на поточний період;
встановлення планових завдань KPI;
організація обліку товарно-матеріальних цінностей;
замовлення товару та витратних матеріалів;
ведення бухгалтерської документації, звітності;
підтримка зв'язку з відділами компанії, представниками контролюючих служб та органів виконавчої влади;
прийняття швидких рішень (в тому числі в нестандартних ситуаціях);
виконання будь-якої іншої роботи задля задоволення нагальних потреб магазину.

Назва компанії: ТОВ «Брокард-Україна», магазин «Брокард», м. Херсон
Посада: адміністратор магазину
Період роботи: 01.05. 2014 — 15.03.2017
Обов’язки:
організація ефективного обслуговування покупців;
контроль збереження товарів, торгівельного обладнання та іншого майна магазину;
організація роботи з постійними покупцями;
контроль робочих місць продавців-консультантів, касирів;
розподіл роботи серед продавців-консультантів;
ведення бухгалтерської звітності;
організація наставництва;
робота зі стажистами;
проведення інвентаризацій та перевірка строків придатності.

Назва компанії: ТОВ «Брокард-Україна», магазин «Брокард», м. Херсон
Посада: касир – в.о. адміністратора магазину
Період роботи: 03.05.2012 — 01.05.2014
Обов’язки:
відкриття магазину;
виконання касових операцій;
складання касової звітності;
ефективне обслуговування клієнтів магазину;
приймання товару;
інвентаризація магазину.

Назва компанії: ТОВ «ДЦ-Україна», магазин «ДЦ», м. Херсон
Посада: старший продавець
Період роботи: 05.2010 — 20.04.2012
Обов’язки:
організація ефективного обслуговування покупців;
контроль збереження матеріальних цінностей магазину;
проведення інвентаризації матеріальних цінностей;
ведення бухгалтерської звітності;
розподіл роботи серед продавців-консультантів, касирів;
контроль виконання планових завдань.

Назва компанії: ТОВ «ДЦ-Україна», магазин «ДЦ», м. Херсон
Посада: продавець-касир
Період роботи: 09.08.2009 — 05.2010
Обов’язки:
якісне обслуговування покупців;
знання асортименту магазину;
інвентаризація матеріальних цінностей;
виконання касових операцій;
дотримання існуючих інструкцій підрозділу.

Освіта

Навчальний заклад: Херсонський Національний Технічний Університет
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: Міжнародні економічні відносини, Технічний переклад
Період навчання: 2006 — 2011

Вміння та навики

Досвід роботи в найбільших мережах парфумерно-косметичного ринку; відкриття магазину; ведення документації; організація робочого процесу; встановлення та контроль виконання планових завдань; розподіл обов'язків серед команди; мотивація персоналу.
Тренінги: «Техніки продаж», «Касова дисципліна», «Тайм-менеджмент», «Теорія поколінь: підбір персоналу», «KPI» та інші, що стосуються маркетингу, менеджменту та роботи мережі.
Знання англійської мови на професійному рівні, німецька зі словником.
Впевнений користувач ПК, MS Office, на певному рівні - 1С.

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, відданість своїй справі (працюю «за ідею»), здатність прийняття важливих рішень, вміння раціонально розподіляти час, комунікабельність, здатність вирішувати конфліктні ситуації.
Водійські права категорії «В».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: