Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Дінара

Директор, управитель, CEO, COO

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Генеральний директор

з 01.2021 по 01.2022 (1 рік)
Телеканал, Одеса (ЗМІ, медіа)

керування компанією (200+ працівників):

-Управління стратегічним розвитком, розвиток та впровадження ефективних бізнес-моделей;

-Фінансове керівництво:
керування фінансовими аспектами телекомпанії, включаючи бюджетування, фінансовий аналіз та забезпечення фінансової стійкості;

-Розвиток контенту:
планування програмного графіка, залучення та управління ефективністю творчих команд ;

-Управління виробництвом:
координація виробничих процесів, включаючи зйомку, монтаж, пост-продакшн та трансляцію програм, забезпечення високої якості та вчасності виробництва;

-Розвиток рекламного напрямку:
впровадження стратегії рекламного напрямку, привертання рекламодавців, укладання угод співпраці з рекламодавцями.

-Управління командою:
формування та керівництво висококваліфікованою командою професіоналів, створення мотиваційної ефективної робочої атмосфери

-Запровадження нових інноваційних технологій та платформ

-впровадження ризик-менеджменту задля безперебійних трансляцій та функціонування компанії;

-керування змінами;

-організація знімального процесу повного циклу

HRBP

з 07.2020 по 12.2020 (5 місяців)
ТОВ, Одеса (Транспорт, логістика)

-Розробка та впровадження HR-стратегій та політик;

-Проведення рекрутингових процесів, включаючи написання оголошень, проведення співбесід, оцінку кандидатів та укладання контрактів;

-Координація та проведення процесу введення нових співробітників в компанію;

-Ведення переговорів зі сторонами, включаючи вирішення проблемних ситуацій та конфліктів, медіація;

-Розвиток та впровадження навчальних програм для підвищення кваліфікації персоналу;

-Управління процесом оцінки праці та розвитку кар'єри співробітників;

-Забезпечення дотримання компанією законодавства щодо працевлаштування, соціального захисту та охорони праці;

-Впровадження ефективної системи рекрутингу, що дозволила знизити час на заповнення вакансій на 20% і підвищити якість прийнятих кандидатів;

-Розробка та впровадження програми тренінгів на постійній основі, яка підвищила рівень знань та навичок співробітників на 15% і сприяла покращенню результативності роботи;

-Ефективне вирішення проблемних ситуацій та конфліктів між співробітниками, що призвело до зниження рівня текучості персоналу на 10%;

Розробка та впровадження системи оцінки праці, що сприяла об'єктивному визначенню зарплати та розширенню можливостей для кар'єрного росту співробітників;

-імплементувала системи Crisis Management;

-брала участь у розробці sales стратегії;

-імплементувала систему аналізу людських помилок у бізнес-процесах та їх усунення;

-впровадила імлементування CRM-системи;

-впровадила практику керування кризами та змінами;

- оптимізація та стандартизація бізнес-процесів;

-налагодження внутрішньої комунікації між відділами та персоналом.

Карʼєрний та бізнес коуч, наставник

з 01.2020 по нині (4 роки 3 місяці)
Коучинг, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Надаю бізнес-консультації:

- Забезпечую професійну підтримку у розвитку бізнесу підприємців, власників середнього та малого бізнесу, а також корпоративних клієнтів у розвитку та масштабуванні;

-Коучінгові сесії:
проводжу індивідуальні та групові сесії з клієнтами для виявлення їхніх потреб, поставлення мети, розробки стратегій та плану дій.

-Відстеження прогресу:
Моніторинг реалізації планів дій та досягнення поставлених цілей, надання регулярного фідбеку та корекція стратегії, коли це необхідно.

-Розвиток навичок:
Допомога клієнтам у розвитку особистісних та професійних навичок, таких як лідерство, комунікація, делегування, планування та управління часом.

-Мотивація та підтримка:
Стимулювання до досягнення високих результатів, надання психологічної підтримки та розбудова позитивного налаштування.

-Аналіз та рекомендації:
Проведення аналізу діяльності бізнесу клієнтів, виявлення потенційних проблем та пропонування рекомендацій щодо покращення результатів. Робота із ризик-менеджментом. Збільшення продажів та прибутків.

Працюю як бізнес-коуч та наставник протягом 3 років, співпрацювала вже з більш ніж 500 клієнтами різного рівня досвіду та галузей.

Допомогла клієнтам збільшити свій оборот від 30% шляхом ефективного управління ресурсами та впровадження стратегічних ініціатив.

Отримую довіру клієнтів завдяки індивідуальному підходу, емпатії та вмінню виявити та розвинути потенціал кожного клієнта.

Незалежний бізнес-консультант

з 05.2019 по нині (4 роки 11 місяців)
Приватна компанія, Одеса (Приватні особи)

Консультую іноземних інвесторів та представників українського бізнесу з юридичних, економічних питань, допомагаю в іплементуванні на підприємстві стандартів ISO 9001:2015, стандартів безпеки життєдіяльності; допомагаю з пошуком персоналу, проводжу співбесіди з кандидатами, займаюсь пошуком офісних приміщень; консультую з розвитку діючого бізнесу, допомагаю з юридичною реєстрацією ТОВ, аналізую ризики, надаю допомогу з кризового менеджменту, побудовою бізнес-процесів, консультую щодо стратегічного розвитку та інше.

Генеральний директор

з 08.2012 по 02.2019 (6 років 6 місяців)
Консалтінгові послуги в сфері вітроенергетики, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

-Розробка і впровадження стратегічних планів розвитку компанії;

-Керівництво інженерними командами: Організація та керування відділами проектування вітрогенераторів для забезпечення високої якості та вчасної реалізації проектів;

-Співпраця з технічними партнерами

-Управління фінансами та бюджетом: повна відповідальність за фінансове планування та контроль витрат для забезпечення ефективного використання ресурсів і досягнення фінансових цілей.

-Встановлення стандартів якості та безпеки;

-Моніторінг ринку та аналіз конкурентів: Активне спостереження за ринковими тенденціями, аналіз конкурентів і використання цих знань для розробки стратегій залучення нових клієнтів та розширення ринків.

-Розвиток та управління персоналом: Залучення, розвиток та управління висококваліфікованим персоналом для забезпечення високої продуктивності, мотивації та задоволення працівників.

-Стратегічне партнерство зі зацікавленими сторонами: Встановлення партнерських зв'язків з урядовими органами, громадськими організаціями та іншими зацікавленими сторонами для сприяння розвитку вітроенергетичної галузі та залучення іноземних інвестицій в країну;

-Інноваційний розвиток:
Сприяння інноваціям та постійне впровадження нових технологій та практик у процесі проектування вітрогенераторів та в бізнес-процесах;

-Створила підприємство з нуля до 120+;

-Керувала впровадженням ISO 9001:2015;

-Організовала роботу відділів компанії та забезпечила їх злагоджену співпрацю (юридичний відділ, відділи кадрів та продаж, IT, бухгалтерія, відділ охорони праці та інше);

-Вирішувала адміністративні питання (договори оренди, пошук офісів, ремонтні роботи, комфортні умови праці та інше);

-Забезпечувала безпеку на робочому місці для співробітників компанії відповідно до діючих законів України та міжнародних стандартів (відзначена сертифікатами місцевих органів влади);

-Налагодила співпрацю з вищими навчальними закладами України та студентськими організаціями; з державними установами України та посольствами деяких країн;

-Побудувала ефективні бізнес-процеси;

-Побудувала систему продажів, маркетингу та мотивації персоналу;

-Займалась бюджетуванням та фінансовим плануванням;

Маю досвід участі у судових справах щодо захисту майнових інтересів компанії з позитивним результатом.

Помічник юриста

з 07.2011 по 08.2012 (1 рік 1 місяць)
Приватна юридична компанія та нотаріат, Луганськ (Юриспруденція)

-Підготовка договорів купівлі-продажу, оренди нерухомого та рухомого майна фізичних та юридичних осіб;

-Юридичний супровід реєстрації підприємств.

Старший менеджер з логістики

з 05.2010 по 06.2011 (1 рік 1 місяць)
ПАО «МХП», Луганськ (Сільське господарство, агробізнес)

-Організація автомобільних перевезень;

-Проведення інвентаризації складів;

-Облік запасів;

-Ефективне планування маршрутів;

-Менеджмент відділу;

-Замовлення продукції на склад з фабрики.

Помічник юриста

з 01.2009 по 05.2010 (1 рік 4 місяці)
Приватна компанія, Луганськ (Юриспруденція)

-Забезпечення життєдіяльності офіса;
фінансові звіти;

-Пошук клієнтів та робота з договорами купівлі-продажу нерухомого майна фізичних осіб.

Провідний спеціаліст з кредитування

з 07.2007 по 12.2008 (1 рік 5 місяців)
Фінансова установа TM CENTR CREDIT, Луганськ (Фінанси, банки, страхування)

Приступила до роботи спеціалістом з кредитування та була швидко підвищена до посади старшого спеціаліста у зв’язку зі значним перевиконання плану продаж на закріпленному пункті на околиці міста, а згодом-до провідного.

-Шукала приміщення для відкриття нових пунктів продажу, навчала нових працівників, контролювала виконнання планів.

Кредитний консультант

з 04.2006 по 03.2007 (11 місяців)
Фінансова компанія Догмат Україна ТМ Єврокредит, Луганськ (Фінанси, банки, страхування)

-Здійснення продажу кредитних продуктів фізичним особам;

-здійснення аналізу ризиків;

-Пошук клієнтів, продажі та забезпечення високого рівня повернення коштів від позичальників.

Страховий агент

з 03.2005 по 08.2005 (5 місяців)
ПРАТ СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АРМА», Луганськ (Фінанси, банки, страхування)

- Продажі страхових продуктів корпоративним клієнтам;

-Підписання договорів страхування Каско та медичного страхування з юридичними особами

Освіта

Аграрний університет

Економіка, Одеса
Вища, з 2009 по 2015 (5 років 8 місяців)

Облік та аудит

Додаткова освіта та сертифікати

Бюро Верітас Україна. Системи ризик-менеджменту та управління якістю для внутрішніх аудиторів

2017

Медіа-тренінг зі спілкування з журналістами

2018

Lean Technology Strategy. Building high performing teams

2020

Agile Foundations

2020

«Школа продаж», BST Consulting

2019, 2 месяца

Коучинг - мислення лідерів

2021

Работа с возражением «дорого»

2020

Coaching skills for leaders and managers

2020

Creating a culture of change

2020

Crisis communication

2020

Handling workplace bullying

2020

Leading with emotional intelligence

2020

Measuring team performance

2020

Fighting gender bias at work

2020

Знання і навички

CRM Водійські права кат. B Управлінські навички Уміння аналізувати Критичне мислення Стратегічне планування Управління підприємством Систематизація бізнесу Управління командою Ведення CRM Впровадження системи KPI Ризик-менеджмент Управління готельно-ресторанним бізнесом Адаптивність Стресостійкість

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Багато читаю, захоплююсь біографіями та історіями успіху та помилок відомих компаній.
Навчаюсь психології, захоплююсь сучасним мистецтвом, займаюсь спортом; вивчаю та практикую коучингові системи, допомагаю досягнути мети в кар’єрі та бізнес середовищі.

Вивчаю постійно нові бізнес тенденції, найкращі всесвітні практики для імплементування.

В роботі керуюсь перш за все повагою та людяним ставленням до колег та членів команди, неодноразово на власному досвіді переконалась, що саме таке ставлення дає найбільшу залученість і найкращі результати.

Ціную та тримаюсь work life balance і переконана, що навіть в нашому часі, коли все так швидко змінюється і ці зміни вимагають швидких рішень та рішучих дій, професійне вигоряння як ніколи розповсюджене, то ж віддаю перевагу наданню часу для особистого життя поза межами роботи задля збереження мотивації персоналу та їх задоволеності роботою.

Маю високу чутливість до клієнтського досвіду та не перестанно працюю над його покращенням задля зберігання тривалих стосунків з клієнтами та відчуття гордості і впевненості у продукті/ послузі.

Якщо Ви - власник компанії, то я та сама людина, про яку Ви кажете «важко знайти, щоб була надійна, ініціативна, кому можна довіряти на всі 100%, яка швидко вчиться і з якою можна розмовляти і працювати з рівною залученістю у бізнес»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: