- PRO
Ярослава
Помічник керівника, 30 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 35 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Київ, Софіївська Борщагівка
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6002821/
Досвід роботи
Digital-менеджер
з 08.2023 по нині
(2 роки)
Fix4u_apple_store, Київ (Роздрібна торгівля)
Digital-спеціаліст у власному бізнесі- сервісний центр та продаж техніки Apple.
1. Розробка та впровадження рекламних кампаній
2. Ведення сторінок соціальних мереж, створення контенту, контент плану та налаштування рекламних кампаній (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Google, OLX)
3. Відповіді на коментарі, повідомлення, проведення опитувань, конкурсів тощо.
4. Аналіз ефективності рекламних кампаній та оптимізація каналів.
5. Консультація покупців, допомога у виборі товару;
6. Консультація з питань ремонту та діагностики техніки;
7. Оформлення розрахунків з покупцями, інформування з питань гарантійного обслуговування;
8. Виконання плану продаж.
Помічник керівника
з 06.2022 по 11.2023
(1 рік 5 місяців)
Oscar, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Помічник начальника виробництва мережі хімчисток Unmomento, студія ексклюзивного чищення Oscar.
1. Здійснювала контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
2. Планувала робочий день керівника підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки тощо).
3. Здійснювала технічне забезпечення діяльності керівника підприємства (замовлення транспорту, організація зустрічей, переговорів тощо).
3. Здійснювала короткочасні службові відрядження за вказівкою керівника підприємства для вирішення окремих питань.
4. Супроводжувала керівника підприємства на зустрічах і у відрядженнях;
5. Брала участь у переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах; вела протоколи і складала необхідні документи за результатами зустрічей, переговорів.
6. Підтримувала зв'язок з іншими організаціями і підприємствами, а також державними органами і вирішує справи, які не потребують особистої присутності керівника підприємства.
7. За дорученням керівника підприємства узгоджувала або вирішувала окремі питання з керівниками і працівниками структурних підрозділів, контролювала виконання ними окремих доручень і наказів керівника підприємства, а також отримувала від них необхідну інформацію і матеріали.
8. У межах своєї компетенції готувала проекти наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також, за дорученням керівника підприємства, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.
9. Збирала і отримувала матеріали та інформацію з різних зовнішніх джерел, що необхідна керівникові підприємства, а також забезпечувала її аналіз; доповідала результати такого аналізу керівнику підприємства.
10. Виконувала окремі доручення керівника підприємства щодо управління перосналом, здійснювала контроль за роботою окремих працівників.
Старший адміністратор, ФОП
з 12.2012 по 02.2022
(9 років 2 місяці)
Готель spa Шкiпер, Ворзель (Готель Spa), Ворзель (Готельно-ресторанний бізнес)
Виконувала своєчасне і якісне культурне обслуговування відвідувачів відповідно до діючих стандартів обслуговування.
Здійснювала розподіл і правильне використання житлових номерів і вільних місць Spa, запис процедур спеціалістів.
Прийом і оформлення необхідної документації,ведення звітності, бухгалтерської документації,ведення каси за зміну.
Координація роботи адміністраторів та інших готельних працівників, забезпечення виконання підлеглими працівниками вказівок керівництва готелю.Контролювала дотримання підлеглими працівниками трудової та виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни.
Здійснювала контроль за відповідним станом приміщень і житлових номерів готелю,роботи spa та спеціалістів, протягом зміни.
Консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, що надаються. Прийом дзвінків, листів, робота з соціальними мережами.
Розглядала претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, проводила необхідні організаційно-технічні заходи.Вживала заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
Приймала участь у зборах керівників щодо покращення роботи, напрямку розвитку комплексу.
Освіта
Університет державної фіскальної служби України
Юридичний, Ірпінь
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)
Київський фінансово-економічний коледж Національного університету державної податкової служби України, спеціальність
Правознавство, Ірпінь
Середня спеціальна, з 2005 по 2009 (4 роки)
З 1997 по 2005 р. - Загальноосвітня школа I-III ступенів №3 м. Ірпеня
З 2005 по 2009 р. – Київський фінансово-економічний коледж Національного університету державної податкової служби України, спеціальність – правознавство.
Отримала диплом молодшого спеціаліста з відзнакою
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінги по продажу, Тренінги для адміністраторів та офіціантів Обмін ресторанним досвідом (2012) З 1998 по 2005 р. – Ірпінська
2018
Семінар практикум для адміністраторів від Павла Гринішина
2018
Тренінги по саморозвитку та управління бізнесом від ведущого бізнес- тренера України по роботі в готельно-ресторанному бізнесі
Марусич Оксани 2019-2020
SMM спеціаліст Superludi
6 місяців 2022рік
Курс відеозйомки та монтажу «Відео на телефон» від Володимира Заграна
3 місяці
Онлайн школа Superludi- SMM спеціаліст
2022рік, 4 місяці
Genius.Space Спеціаліст з таргетованої реклами
1 місяць
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- Робота з касовими апаратами та офісною технікою
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Особисті якості щодо роботи:
акуратність;
активність;
амбіційність;
здатність швидко навчатися;
ввічливість;
уважність;
висока працездатність;
гнучкість;
дисциплінованість;
дружелюбність;
ораторська майстерність;
організаторські здібності;
організованість;
орієнтація на результат;
відповідальність;
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Київ -
Асистент керівника
35000 грн, Київ -
Секретар керівника
35000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ -
Офіс-менеджер
30000 грн, Київ -
Бізнес-асистент, помічник власника компанії
103000 грн, Київ, Інші країни, Дистанційно